Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Στρατηγική
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Σάββατο, 8 Νοεμβρίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Στρατηγική
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»IT

Στο στόχαστρο των καταναλωτικών οργανώσεων η ad-free υπηρεσία της Meta

30/11/2023Χρήστος ΚοτσακάςBy Χρήστος Κοτσακάς2 Mins Read IT

Η συνδρομητική υπηρεσία της Meta Platforms, που διατέθηκε στην Ευρώπη αυτόν τον μήνα, παραβιάζει την ευρωπαϊκή νομοθεσία για τους καταναλωτές, όπως ανακοίνωσε η μεγαλύτερη καταναλωτική οργάνωση της Ευρώπης, προωθώντας το παράπονο της προς τις αρχές προστασίας του καταναλωτή.

Η κοινή καταγγελία που κατατέθηκε από την Ευρωπαϊκή Οργάνωση Καταναλωτή (BEUC) και 18 μέλη της (μεταξύ των οποίων και οι ελληνικές ΕΚΠΟΙΖΩ και ΚΕΠΚΑ) προς το δίκτυο των αρχών προστασίας των καταναλωτών (CPC) ήρθε δύο ημέρες αφότου η NOYB υπέβαλε καταγγελία στην αυστριακή αρχή προστασίας της ιδιωτικότητας, λέγοντας ότι η νέα υπηρεσία της Meta ισοδυναμεί με πληρωμή ενός τέλους για τη διασφάλιση του απορρήτου.

Η BEUC αναφέρθηκε σε διάφορα θέματα. «Η Meta παραβιάζει τη νομοθεσία της ΕΕ για τους καταναλωτές χρησιμοποιώντας αθέμιτες, παραπλανητικές και επιθετικές πρακτικές, συμπεριλαμβανομένου του μερικού αποκλεισμού των καταναλωτών από τη χρήση των υπηρεσιών της, για να τους αναγκάσει να λάβουν γρήγορα μια απόφαση και παρέχοντας παραπλανητικές και ελλιπείς πληροφορίες στη διαδικασία», υποστήριξε η αναπληρώτρια γενική διευθύντρια της BEUC, Ursula Pachl.

«Η επιλογή για τους χρήστες να αγοράσουν μια συνδρομή χωρίς διαφημίσεις εξισορροπεί τις απαιτήσεις των ευρωπαϊκών ρυθμιστικών αρχών, ενώ δίνει στους χρήστες επιλογές και επιτρέπει στη Meta να συνεχίσει να εξυπηρετεί όλους τους ανθρώπους στην ΕΕ, τον ΕΟΧ και την Ελβετία», τόνισε ο διαδικτυακός κολοσσός.

Η BEUC σημείωσε ότι είναι πιθανό τα δεδομένα των χρηστών να συνεχίσουν να συλλέγονται και να χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς, ακόμη και αν επιλέξουν τη νέα υπηρεσία. Αναφέρθηκε, επίσης, στο πρόβλημα με το «πολύ υψηλό κόστος συνδρομής για υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις», το οποίο θα μπορούσε να αποτρέψει τους χρήστες.

«Σε αυτό το τίμημα, οι καταναλωτές απλώς θα συναινέσουν στη δημιουργία προφίλ και την παρακολούθηση της Meta, που είναι ακριβώς αυτό που θέλει ο τεχνολογικός κολοσσός. Δεν θα πρέπει να ζητείται από τους ανθρώπους να πληρώνουν για την προστασία του απορρήτου τους», υπογράμμισε η Pachl.

Η υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις της Meta κοστίζει 9,99 ευρώ μηνιαίως για χρήστες web και 12,99 ευρώ για χρήστες iOS και Android. Η Meta είπε ότι αυτές οι τιμές είναι σύμφωνες με τις premium υπηρεσίες YouTube και Spotify της Google και του Netflix.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

beuc europe facebook Meta
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
Avatar photo
Χρήστος Κοτσακάς
  • Website
  • LinkedIn

Ο Χρήστος Κοτσακάς είναι δημοσιογράφος με πολυετή εμπειρία στον χώρο του τεχνολογικού, επιχειρηματικού και διεθνούς ρεπορτάζ, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του στα new media, τις νέες τεχνολογίες και τις startups. Έχει συνεργαστεί με μια σειρά από ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, σε τομείς όπως η αρθρογραφία, η επικοινωνία και η ενημέρωση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Connect Europe: Προσφέρουμε τεχνολογία και υποδομές για το σχέδιο anti-drone της ΕΕ

Η έλλειψη ενέργειας «εκτροχιάζει» την επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης

Η Ευρώπη δεσμεύει 1,4 δισ. για την deep tech καινοτομία το 2026

Η Κομισιόν εξετάζει αναστολή τμημάτων του AI Act εν μέσω πιέσεων

Η EY υποστήριξε την Attica Group στην υιοθέτηση του Microsoft Sustainability Manager

Profile Software & EY: πληροφοριακό σύστημα αδειοδότησης έργων ΑΠΕ για το ΥΠΕΝ

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Σταθμός στην Ιστορία της ΕΚΤΕΡ Α.Ε. η Ανάληψη του Πρώτου Έργου ΣΔΙΤ
  • SPACE Hellas: 7η Τιμητική Υποτροφία «Δημήτρης Μανωλόπουλος»
  • ΠΣΕ: Αύξηση 2,9% των ελληνικών εξαγωγών, χωρίς τα πετρελαιοειδή, στο εννεάμηνο του 2025
  • Υπερταμείο: Οι προτεραιότητες για τα ΕΛΤΑ
  • Είκοσι μία ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες συμφωνούν να τροποποιήσουν τις πρακτικές τους
  • Δ. Παπαστεργίου: «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Αυτοδιοίκησης δημιουργεί πόλεις που αξίζει να ζεις»
  • Infocom Today #142: «Άνευ προηγουμένου καμπή» στα telecoms, «εκτροχιάζεται» η επανάσταση της ΤΝ!
RSS itsecuritypro.gr
  • Σύσταση της Qualco Technology από τον Όμιλο Qualco, συνεχίζοντας τη στρατηγική πορεία ανάπτυξης
  • Η Kaspersky εντοπίζει κενά ασφαλείας που απειλούν την ασφάλεια των οχημάτων
  • Pylones Hellas & Okta σε μια βραδιά αφιερωμένη στο μέλλον του Identity Security
  • Η Neurosoft Αναγνωρίζεται ως Microsoft Security Specialized Partner
  • Rittal & Eplan: Καινοτομία και Ψηφιακός Μετασχηματισμός στη Βιομηχανία
  • Η AWS και η OpenAI ανακοινώνουν πολυετή στρατηγική συνεργασία
  • nvisionist και Nova ICT συνεργάζονται για την ψηφιοποίηση του αρχείου της ΑΑΔΕ
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.