Σήμερα στο Mobile World Congress 2014 στη Βαρκελώνη , ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ericsson Hans Vestberg, περιέγραψε τις ευκαιρίες ανάπτυξης για τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, στον ψηφιακό κόσμο με επίκεντρο τη διακίνηση δεδομένων.
Μιλώντας στο MWC 2014 , ο Vestberg τόνισε την ανάγκη για την ανώτερη απόδοση του δικτύου για τις τηλεπικοινωνίες. Ένα δίκτυο το οποίο πρέπει να φτάνει σε όλους και να παρέχει ταχύτητες που μπορούν να υποστηρίξουν τις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες
Άλλωστε, κατά τη διάρκεια του 2013 , η Ericsson ξεκίνησε το σύστημα Ericsson Radio Dot με σκοπό την ενίσχυση της εσωτερικής κάλυψης, και έχει ήδη γίνει αποδεκτό από την αμερικάνικη αγορά, όπως η AT & T και Verizon. Σήμερα ο Vestberg ανακοίνωσε ότι η MTN, η SingTel , η Softbank, η Swisscom, η Telstra και η Vodafone αποφάσισαν να διεξάγουν και εκείνοι δοκιμές, έχοντας πλέον αναγνωρίσει ότι η έννοια της κάλυψης είναι πια θέμα πυκνότητας και όχι μόνο έκτασης .
Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ericsson, δήλωσε ότι ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών χρειάζεται καλύτερα δίκτυα για να υποστηρίξει το κύμα του LTE και την ταχεία ανάπτυξη των smartphones. Υπενθύμισε ότι το 2013 , περισσότερο από το 55% των πωλήσεων κινητών συσκευών αφορούσε smartphones, ενώ οι συνδρομές στα δίκτυα LTE έφθασαν τα 200 εκατ. ευρώ.
Ο Vestberg δεν παρέλειψε να τονίσει τη θέση της Ericsson στην παγκόσμια αγορά λέγοντας ότι το ήμισυ του συνόλου της κίνησης LTE περνά μέσω των δικτύων Ericsson και η εταιρεία κατατάσσεται νούμερο ένα για το μερίδιο αγοράς LTE στις 100 μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου.
Επίσης δήλωσε ότι η πρόσφατη συμφωνία με τη Ciena επιτρέπει Ericsson να ενισχύσει το χαρτοφυλάκιό της με την ενσωμάτωση της οπτικής τεχνολογίας της Ciena στην ολοκληρωμένη IP και SDN τεχνολογία της Ericsson .
Περιέγραψε τις στρατηγικές κινήσεις και το λανσάρισμα των προϊόντων της Ericsson για φέτος που προσανατολίζονται σε σε τρεις κατηγορίες που αφορούν τους πελάτες: την εξέλιξη των δικτύων, τον επιχειρησιακό λειτουργικό μετασχηματισμό, και την καινοτομία που θα φέρει αύξηση των εσόδων .
Τέλος, προέβλεψε ότι η αύξηση της κίνησης σε υπηρεσίες Mobile video θα υπερβεί το 75% μέσα στο 2014 και ότι η προσφορά στην παγκόσμια αγορά μεγαλύτερων ταχυτήτων και ευρύτερης διασποράς δεν θα μπορέσει να καλύψει τη ζήτηση.