Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Σάββατο, 14 Ιουνίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Telecoms

Ποιες ήταν το 2024 οι συχνότερες καταγγελίες στην ΕΕΤΤ βάσει του κανονισμού για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες

11/06/2025Τέτη ΗγουμενίδηBy Τέτη Ηγουμενίδη2 Mins Read Focus - Ελληνική Αγορά Telecoms

Οι δυσκολίες επικοινωνίας με τον πάροχο ενδιάμεσης ψηφιακής υπηρεσίας, οι ανεπαρκείς αιτιολογίες επιβολής περιορισμού χρήσης πλατφόρμας και οι δυσκολίες υποβολής καταγγελιών, ήταν το 2024 τα πιο συχνά καταγγελλόμενα ζητήματα στην ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) στο πλαίσιο εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2022/2065 (Digital Services Act-DSA).

Σύμφωνα με την σχετική έκθεση της ΕΕΤΤ υπήρξε αποδέκτης συνολικά 43 καταγγελιών αναφορικά με τον Κανονισμό DSA.

Ειδικότερα, τα πιο συχνά καταγγελλόμενα ζητήματα πέρυσι αφορούσαν τα ακόλουθα θέματα του Κανονισμού:

  1. Δυσκολία επικοινωνίας με τον πάροχο ενδιάμεσης ψηφιακής υπηρεσίας (άρθρο 12 του Κανονισμού). Οι πάροχοι ενδιάμεσων ψηφιακών υπηρεσιών έχουν υποχρέωση να ορίζουν ενιαίο σημείο επαφής που επιτρέπει στους χρήστες της υπηρεσίας να επικοινωνούν μαζί τους άμεσα και εύκολα, με ηλεκτρονικά μέσα και με τρόπο φιλικό προς τον χρήστη. Οι πληροφορίες πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμες και διαρκώς επικαιροποιημένες. Οι σχετικές καταγγελίες αφορούσαν τη δυσκολία/αδυναμία του χρήστη να επικοινωνήσει με τον πάροχο της ψηφιακής υπηρεσίας.
  2. Ανεπαρκής αιτιολογία επιβολής περιορισμού χρήσης πλατφόρμας (άρθρο 17 του Κανονισμού). Οι πάροχοι υπηρεσιών φιλοξενίας οφείλουν να παρέχουν σαφή και συγκεκριμένη αιτιολόγηση στους χρήστες, όταν επιβάλλουν περιορισμούς στη χρήση των υπηρεσιών τους. Η αιτιολόγηση θα πρέπει να διευκρινίζει εάν οι ενέργειες του χρήστη αφορούσαν παράνομο περιεχόμενο ή παραβίαση των όρων χρήσης της πλατφόρμας. Οι σχετικές καταγγελίες αφορούσαν τη μη παροχή σαφούς και συγκεκριμένης αιτιολόγησης από τους παρόχους υπηρεσιών φιλοξενίας.
  3. Δυσκολία υποβολής καταγγελίας (άρθρο 20 του Κανονισμού). Οι πάροχοι υποχρεούνται να διαθέτουν εύχρηστο σύστημα διαχείρισης καταγγελιών. Το σύστημα αυτό πρέπει να επιτρέπει στους χρήστες να υποβάλλουν καταγγελία, χωρίς χρέωση, εντός έξι μηνών από την έκδοση σχετικής απόφασης για περιορισμό περιεχομένου. Επιπλέον, οι πάροχοι υποχρεούνται να ενημερώνουν τον χρήστη, χωρίς καθυστέρηση, για την απόφαση που έλαβαν αφού εξέτασαν την καταγγελία, παρέχοντας επαρκή αιτιολόγηση και ενημέρωση σχετικά με τις δυνατότητες εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών. Οι σχετικές καταγγελίες αφορούσαν τη δυσκολία που αντιμετώπισαν οι χρήστες κατά την υποβολή καταγγελιών σε παρόχους ψηφιακών υπηρεσιών.

Υπενθυμίζεται ότι ο Κανονισμός DSA τέθηκε σε ισχύ τον Φεβρουάριο 2024, σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και η εφαρμογή του σε κάθε χώρα συντονίζεται από τους Εθνικούς Συντονιστές Ψηφιακών Υπηρεσιών (για την Ελλάδα ορίστηκε η ΕΕΤΤ).

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

dsa ΕΕΤΤ
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
Avatar photo
Τέτη Ηγουμενίδη

Η Τέτη Ηγουμενίδη, μέλος της Ένωσης Συντακτών (ΕΣΗΕΑ), είναι δημοσιογράφος του επιχειρηματικού ρεπορτάζ. Καλύπτει θέματα που σχετίζονται με τις τηλεπικοινωνίες, τις κατασκευαστικές εταιρείες, τις εταιρείες real estate και γενικότερα την αγορά ακινήτων. Επίσης, ασχολείται με τις δραστηριότητες των υπουργείων Περιβάλλοντος, Υποδομών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Εργάζεται στον έντυπο Τύπο χωρίς διακοπή από το 1990 (μεταξύ άλλων στις εφημερίδες Νίκη, Εξουσία και Ναυτεμπορική), και έχει συνεργαστεί με ιστοσελίδες, περιοδικά, και τον ραδιοφωνικό σταθμό Flash.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αποτελέσματα της 63ης Συνεδρίασης της Ολομέλειας του BEREC

Huawei: Καινοτομίες Wi-Fi 7 με Τεχνητή Νοημοσύνη για Σύχγρονα WLAN Δίκτυα

SmartTalks #77: Σπυρίδων Παπαγεωργίου & Αθανάσιος Στάβερης-Πολυκαλάς – Εθνική Κυβερνοασφάλεια!

Γ. Καραγεώργος (Freedom24) για ελληνική αγορά: Βρεθήκαμε στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή

Εντείνεται ο ανταγωνισμός στην αγορά των τηλεπικοινωνιών με την είσοδο της ΔΕΗ στο FTTH

Στο προσκήνιο η ανάγκη εναρμονισμένων προτύπων για το 6G

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Το ΕΛΚΑΚ Ανανεώνει τον Προγραμματικό Ορίζοντα Έργων για το 2025 και Ανακοινώνει Νέα Πρόσκληση
  • Επιβεβαιώνεται η θετική πορεία υλοποίησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: Ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα
  • ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 5,9% παρουσίασε ο δείκτης μισθολογικού κόστους το Α’ τρίμηνο του 2025
  • Vodafone: 10 χρόνια δράσης για την ισότητα και τη συμπερίληψη στον χώρο εργασίας
  • ΕΛΣΤΑΤ: Πτώση 26,5% στις κενές θέσεις εργασίας για το Α΄τρίμηνο
  • Τάκης Θεοδωρικάκος: «Στρατηγικές επενδύσεις 2 δισ. ευρώ με χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας»
RSS itsecuritypro.gr
  • PeS και Infoblox «απογειώνουν» την κυβερνοασφάλεια επενδύοντας σε σύγχρονες λύσεις
  • Το Discord ως Δούρειος Ίππος: Πώς Κακόβουλοι Παράγοντες Εξαπέλυσαν Παγκόσμιες
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ
  • Operation Secure: Η Kaspersky υποστηρίζει την INTERPOL στην αντιμετώπιση των infostealer
  • Η Schneider Electric ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
  • Κακόβουλο Λογισμικό Μαΐου 2025: Το SafePay Αναδεικνύεται ως Κορυφαία Κυβερνοαπειλή
  • Η CPI Αναλαμβάνει Κρίσιμο Ρόλο στην υποστήριξη χρηστών του Ομίλου ΕΛΤΡΑΚ
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.