Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Στρατηγική
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Στρατηγική
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»AI

Νέος AI ψηφιακός βοηθός της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ σε συνεργασία με τη Netcompany

30/01/2025infocomBy infocom2 Mins Read AI

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και η Netcompany–Intrasoft, μέλος του Ομίλου Netcompany A/S, εγκαινιάζουν μια νέα εποχή καινοτομίας στον κλάδο της ασφάλισης, παρουσιάζοντας τον πρώτο ψηφιακό Ασφαλιστικό Βοηθό Τεχνητής Νοημοσύνης στην ελληνική αγορά.

Ο ψηφιακός Βοηθός «Λύσις», που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Netcompany σε συνεργασία με τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο και αξιοποιεί τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (AI). Προσφέρει άμεσες και ακριβείς απαντήσεις σε ερωτήματα σχετικά με ασφαλιστικά προϊόντα, σύγκριση και προτάσεις προϊόντων σε πραγματικό χρόνο, ενημέρωση για τους όρους και τους κανόνες ασφάλισης σε φυσική και κατανοητή γλώσσα, ενώ έχει σχεδιαστεί για να καταλαβαίνει την ασφαλιστική ορολογία και να αντλεί πληροφορίες και δεδομένα από την εκτεταμένη γνωσιακή βάση της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, η οποία ενημερώνεται διαρκώς.

Οι συνεργάτες του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μπορούν πλέον να διεκπεραιώνουν καθημερινές διαδικασίες άμεσα και εύκολα από το κινητό τους. Ήδη, πάνω από 80% της λειτουργικότητας έχει ενσωματωθεί στην εφαρμογή, γεγονός που μειώνει σημαντικά τον χρόνο διεκπεραίωσης εργασιών, αυξάνοντας την παραγωγικότητα και τη συνολική ποιότητα εξυπηρέτησης. Ο ΑΙ ψηφιακός βοηθός «Λύσις», έχει ενσωματωθεί τόσο στην πλατφόρμα συνεργατών της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ «Τυπώνω/ Πληρώνω», όσο και στην εφαρμογή «INTERSALONICA Agent» (διαθέσιμη σε συσκευές iOS & Android).

Ο κ. Ξενοφών Λιαπάκης, Δ/ντης Πληροφορικής της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ανέφερε: «Η δημιουργία του ψηφιακού βοηθού “Λύσις” αποδεικνύει τη δέσμευση του Ομίλου να επενδύσει σε τεχνολογίες αιχμής για τη βελτίωση των υπηρεσιών του. Στόχος του είναι να προσφέρει στους συνεργάτες του εργαλεία που ενισχύουν την παραγωγικότητά τους και αναβαθμίζουν την καθημερινότητά τους. Με την πρωτοβουλία αυτή, ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, συνεχίζει να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στον ασφαλιστικό τομέα, παραμένοντας αφοσιωμένος στη συνεχή εξέλιξη και στις ανάγκες των συνεργατών του».

Ο κ. Xάρης Λάμπος, Executive Director – Head of Delivery, Enterprise Solutions της Netcompany–Intrasoft, δήλωσε σχετικά: «Μας ικανοποιεί ιδιαίτερα να στηρίζουμε τους πελάτες μας, ώστε να διακριθούν σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη και να προσφέρουν με τη σειρά τους τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες. Ο ΑΙ ψηφιακός βοηθός «Λύσις», που αναπτύξαμε για την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, ανεβάζει τον πήχη της εξυπηρέτησης στον ασφαλιστικό κλάδο, καθιερώνοντας νέα πρότυπα ποιότητας και καινοτομίας στην ελληνική αγορά».

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

Netcompany ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Microsoft ιδρύει ομάδα για την ανάπτυξη «Ανθρωπιστικής Υπερνοημοσύνης»

Η έλλειψη ενέργειας «εκτροχιάζει» την επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης

Η Κομισιόν εξετάζει αναστολή τμημάτων του AI Act εν μέσω πιέσεων

Comsys Jaggle.eu: ελληνική πλατφόρμα low-code με ενσωματωμένη AI

Η αύξηση της ζήτησης από τα data centers ωθεί σε συνεργασίες για την ΤΝ στην ενέργεια

Έκθεση της Google προειδοποιεί για κυβερνοεπιθέσεις με ΤΝ και παγκόσμια έξαρση εκβιασμών

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • ΡΑΑΕΥ: Μνημόνιο Συνεργασίας με τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας και Υδάτων της Βουλγαρίας
  • Τουρισμός: Πλήγμα στη φήμη από τις φυσικές καταστροφές, πρωτιά στην εμπειρία επισκεπτών
  • Vodafone: 100€ για τους συνδρομητές που αποκτούν επιπλέον γραμμή κινητής ή σταθερής
  • ΔΥΠΑ: Ξεκινά τη Δευτέρα το πρόγραμμα κατάρτισης κρατουμένων στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Τρίπολης
  • Στη HotelBrain το Paradise Resort Evia – μέλος της Radisson Individual
  • Παπαθανάσης: Νέα δάνεια ύψους 780 εκ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ
  • Οι πολίτες αποκτούν αυτόματα Προσωπικό Αριθμό – 5 εκατ. πολίτες έχουν ήδη λάβει
RSS itsecuritypro.gr
  • Η Neurosoft Αναγνωρίζεται ως Microsoft Security Specialized Partner
  • Rittal & Eplan: Καινοτομία και Ψηφιακός Μετασχηματισμός στη Βιομηχανία
  • Ο Δρ. Γιάννης Παυλόσογλου, αναλύει στο 94ο SmartTalks το όραμα της νέας Εθνικής Στρατηγικής Κυβερνοασφάλειας
  • Synergy χωρίς downtime: Nέο δίκτυο HPE Aruba υψηλής διαθεσιμότητας, από την Infinitum
  • Πώς το Symantec Zero Trust Network Access και το Symantec Data Loss Prevention συνεργάζονται για να αποτρέψουν παραβιάσεις
  • Το 1ο Acronis Day Thessaloniki 2025 by TICTAC στις 19 Νοεμβρίου στο Grand Hotel Palace Thessaloniki
  • Η Amazon ενισχύει τα ευρωπαϊκά δίκτυα με σχεδόν 1 GW καθαρής ενέργειας
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.