Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Στρατηγική
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Σάββατο, 8 Νοεμβρίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Στρατηγική
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Προϊόντα - Υπηρεσίες

Το Microsoft Copilot διευρύνει τις δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης σε όλες τις εφαρμογές του Office

25/09/2024infocomBy infocom5 Mins Read Προϊόντα - Υπηρεσίες

Η Microsoft ανακοινώνει ένα ακόμα κύμα νέων εργαλείων – το οποίο περιλαμβάνει περισσότερες από 700 ενημερώσεις και πάνω από 150 νέες δυνατότητες – με στόχο τη βελτίωση της εργασιακής καθημερινότητας. Η νέα σειρά εργαλείων προσφέρει, ανάμεσα σε άλλα, τη δυνατότητα συνεργασίας με το Copilot σαν να είναι «συνάδελφος», τη δημιουργία διαδραστικών σελίδων από συνομιλίες, την ενεργοποίηση δυναμικής αφήγησης στο Power Point, καθώς ακόμα και τη δυνατότητα βαθύτερων αναλύσεων δεδομένων χωρίς να απαιτείται εξειδίκευση στο Excel.

Copilot για Excel

Για όσους εργάζονται με δεδομένα και θέλουν να αποκομίσουν πραγματική αξία από αυτά, η απάντηση είναι το Microsoft Excel, το περιβάλλον για όλα τα επιχειρηματικά δεδομένα. Πλέον με την είσοδο του Copilot στο Excel, δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες να εργάζονται με δεδομένα που δεν έχουν καν μορφοποιηθεί ως πίνακας, όπως και η λειτουργία με κείμενο εκτός από αριθμητικά δεδομένα. Παράλληλα για πρώτη φορά η Microsoft συνδυάζει τη δύναμη της Python – μίας από τις πιο δημοφιλείς γλώσσες προγραμματισμού για την επεξεργασία δεδομένων- με το Copilot στο Excel. Οι δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης συνδυάζονται με την ισχύ της γλώσσας προγραμματισμού για να προσφέρουν βαθύτερες αναλύσεις δεδομένων χωρίς να απαιτείται εξειδίκευση σε Python ή Excel. Ουσιαστικά , οποιοσδήποτε μπορεί να συνεργαστεί με το Copilot για να πραγματοποιήσει προηγμένες αναλύσεις όπως πρόβλεψη, ανάλυση κινδύνου, μηχανική μάθηση και οπτικοποίηση σύνθετων δεδομένων, χρησιμοποιώντας φυσική γλώσσα και χωρίς να απαιτείται η γνώση προγραμματισμού. Είναι σαν να προσθέτετε έναν εξειδικευμένο αναλυτή δεδομένων στην ομάδα σας.

Copilot για PowerPoint 

Κανείς μέχρι σήμερα δεν μπορούσε να φτάσει από μία ιδέα σε μία εντυπωσιακή παρουσίαση με ένα μόνο prompt. Τώρα με το Narrative Builder – ένα εργαλείο δημιουργίας αφήγησης – στο Microsoft Power Point, οι χρήστες μπορούν να αξιοποιούν το Copilot σαν συνεργάτη, δουλεύοντας μαζί του για τη δημιουργία ενός εξαιρετικά ικανοποιητικού πρώτου προσχέδιου μέσα σε λίγα λεπτά διατηρώντας φυσικά τον συνολικό έλεγχο της δημιουργικής διαδικασίας. Το Copilot ξεκινάει με την προτροπή κάθε χρήστη, και δημιουργεί ένα μενού με θέματα προς επεξεργασία και βελτίωση ώστε να δημιουργηθεί το πρώτο προσχέδιο. Στη συνέχεια ο χρήστης μπορεί να προσθέσει αρχεία από τα οποία το Copilot μπορεί να αντλήσει περιεχόμενο, ενώ παράλληλα με τον Brand Manager, έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει την εταιρική ταυτότητα και να διασφαλίσει ένα συνεπές αποτέλεσμα σε ότι αφορά το branding, με εγκεκριμένα υλικά και εικόνες που επικοινωνούν σωστά το ύφος της εταιρείας.

Copilot για Teams

Στις Teams συναντήσεις σήμερα, υπάρχουν δύο σημαντικές συνομιλίες: αυτή που εκφωνείται και αυτή που λαμβάνει χώρο παράλληλα στο Chat. Το Copilot στο Teams μπορεί πλέον να ενώσει τις δύο αυτές συνομιλίες και να συνοψίσει όσα ακούγονται – τα ‘πρακτικά’ της συνάντησης – και όσα γράφονται στο Chat, προσφέροντας μία πλήρη εικόνα του τι συζητήθηκε. Οι χρήστες μπορούν να ρωτήσουν το Copilot αν υπήρχαν ερωτήσεις που έχασαν σε μία συνάντηση ή να ζητήσουν μια σύνοψη συναντήσεων στις οποίες δεν μπόρεσαν να συμμετέχουν και αυτό μέσα σε δευτερόλεπτα, καθώς σαρώνοντας τι ειπώθηκε και τι πληκτρολογήθηκε μπορεί να δώσει πληροφορίες για αναπάντητες ερωτήσεις ή για τα κύρια θέματα της συνάντησης.

Copilot για Outlook

Όλοι πλέον καλούνται καθημερινά να διαχειριστούν ένα υπέρογκο αριθμό email. Τώρα με το Prioritize My Inbox (ιεράρχηση εισερχομένων), το Copilot στο Outlook βοηθάει τους χρήστες να έχουν άμεση πρόσβαση στα πιο σημαντικά μηνύματα με βάση το περιεχόμενο και το ιστορικό τους όπως και το ιστορικό του χρήστη. Για παράδειγμα το νέο εργαλείο δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε π.χ. μηνύματα στα οποία ο χρήστης έχει ανταποκριθεί στο παρελθόν, ενώ προσδιορίζει τον ρόλο και το περιβάλλον του, όπως επίσης και το σε ποιους αναφέρεται ή με ποιους συνεργάζεται.

Copilot για Word

Οι χρήστες του Microsoft Word συχνά χρειάζονται να εισάγουν περιεχόμενο από άλλα αρχεία και εφαρμογές. Η αναζήτηση και η ενσωμάτωση αυτών των πληροφοριών συνήθως είναι χρονοβόρα και μπορεί να διακόψει τη διαδικασία γραψίματος. Το Copilot στο Word μπορεί να ανατρέξει γρήγορα σε κάθε πληροφορία που προέρχεται από το διαδίκτυο όπως και σε δεδομένα από αρχεία Word, PowerPoint και PDF, κρυπτογραφημένα έγγραφα αλλά και σε email και Teams συναντήσεις. Επιπλέον, μπορεί να ενσωματώσει τις πληροφορίες αυτές απευθείας στη ροή εργασίας, ώστε οι χρήστες να μπορούν να δημιουργήσουν γρήγορα ένα καλό προσχέδιο. Στο πλαίσιο της συνεχόμενης βελτίωσης του Copilot ως βοηθού σε κάθε εργασία, υπάρχει πλέον η δυνατότητα prompt για δυναμικό προβάδισμα στη δημιουργική διαδικασία όπως και η δυνατότητα παράλληλης συνεργασίας με το Copilot online, όσο οι χρήστες εστιάζουν σε συγκεκριμένες ενότητες του αρχείου που επεξεργάζονται.

Copilot Σε Αριθμούς

  • Το Copilot βοηθάει ήδη από τις πιο μικρές μέχρι τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Συγκεντρώνοντας σχόλια από τους πρώτους 1000 πελάτες που χρησιμοποιούν Copilot, με στόχο τη διερεύνηση του αντίκτυπου του εργαλείου, καθώς και των σημείων προς βελτίωση, προχώρησε ήδη σε πάνω από 700 ενημερώσεις και πάνω από 150 νέες δυνατότητες. Οι απαντήσεις του Copilot είναι δύο φορές ταχύτερες κατά μέσο όρο, ενώ η ποιότητα των απαντήσεων έχει βελτιωθεί κατά 75%. Αθροιστικά η Microsoft έχει δημιουργήσει το μεγαλύτερο και καλύτερο κανάλι ανατροφοδότησης (feedback) σε σχέση με το AI, σε μια συνεχόμενη προσπάθεια βελτίωσης με βάση τη συμβολή των χρηστών.
  • Τους τελευταίους 18 μήνες, η συνεργασία με το Copilot έχει γίνει καθημερινή συνήθεια για τους ανθρώπους παγκοσμίως, βοηθώντας τους να ολοκληρώσουν τις εργασίες τους γρηγορότερα, να πραγματοποιήσουν πιο στοχευμένες συναντήσεις, να συνεργαστούν πιο αποτελεσματικά και να εξορθολογήσουν τις επιχειρηματικές τους διαδικασίες.
  • Πάνω από 60% η αύξηση πελατών Copilot ανά τρίμηνο, ενώ ο αριθμός των ατόμων που χρησιμοποιούν Copilot καθημερινά στη δουλειά διπλασιάστηκε.
  • Η επίδραση του Copilot γίνεται ακόμα πιο εμφανής μέσα από το δίκτυο συνεργατών μας που κάνει χρήση του βοηθού. Ανακοινώθηκε πρόσφατα πως η Vodafone έχει επενδύσει στο Copilot για 68.000 εργαζόμενους. Η Amgen το χρησιμοποιεί ήδη για την επιτάχυνση της έρευνας σε σπάνιες νόσους. Η Teladoc αναφέρει πως το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών εξοικονομεί ήδη 5 ώρες την εβδομάδα με προβάδισμα σε προσχέδια απαντήσεων σε συχνές ερωτήσεις καταναλωτών. Η Finastra φτάνει από την ιδέα στην παραγωγή περιεχομένου 75% πιο γρήγορα ενώ αντίστοιχα στη Honeywell εξοικονομούν ήδη 1 ½ ώρα κατά μέσο όρο την εβδομάδα από τη χρήση Copilot σε συγκεκριμένες εργασίες.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

Copilot microsoft office
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Microsoft ιδρύει ομάδα για την ανάπτυξη «Ανθρωπιστικής Υπερνοημοσύνης»

Η LG παρουσιάζει την πρώτη οθόνη 6K με Thunderbolt 5 για επαγγελματίες

ENTERSOFTONE F&B: νέες λύσεις POINT2ORDER και Kitchen Management System στην εστίαση

ReVision: νέα AI Signal Intelligence & Narrative πλατφόρμα της Redirect

Η LG παρουσιάζει χειρουργική οθόνη 4K με έξυπνες λειτουργίες

Η Samsung Electronics Hellas φέρνει την Klarna στο eStore της

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Σταθμός στην Ιστορία της ΕΚΤΕΡ Α.Ε. η Ανάληψη του Πρώτου Έργου ΣΔΙΤ
  • SPACE Hellas: 7η Τιμητική Υποτροφία «Δημήτρης Μανωλόπουλος»
  • ΠΣΕ: Αύξηση 2,9% των ελληνικών εξαγωγών, χωρίς τα πετρελαιοειδή, στο εννεάμηνο του 2025
  • Υπερταμείο: Οι προτεραιότητες για τα ΕΛΤΑ
  • Είκοσι μία ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες συμφωνούν να τροποποιήσουν τις πρακτικές τους
  • Δ. Παπαστεργίου: «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Αυτοδιοίκησης δημιουργεί πόλεις που αξίζει να ζεις»
  • Infocom Today #142: «Άνευ προηγουμένου καμπή» στα telecoms, «εκτροχιάζεται» η επανάσταση της ΤΝ!
RSS itsecuritypro.gr
  • Σύσταση της Qualco Technology από τον Όμιλο Qualco, συνεχίζοντας τη στρατηγική πορεία ανάπτυξης
  • Η Kaspersky εντοπίζει κενά ασφαλείας που απειλούν την ασφάλεια των οχημάτων
  • Pylones Hellas & Okta σε μια βραδιά αφιερωμένη στο μέλλον του Identity Security
  • Η Neurosoft Αναγνωρίζεται ως Microsoft Security Specialized Partner
  • Rittal & Eplan: Καινοτομία και Ψηφιακός Μετασχηματισμός στη Βιομηχανία
  • Η AWS και η OpenAI ανακοινώνουν πολυετή στρατηγική συνεργασία
  • nvisionist και Nova ICT συνεργάζονται για την ψηφιοποίηση του αρχείου της ΑΑΔΕ
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.