Η Samsung στην 7η θέση της έκθεσης “Best Global Brands 2014”

0

Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση “Best Global Brands” της Interbrand, η Samsung Electronics ανέβηκε στην έβδομη θέση στη σχετική κατάταξη. Η έκθεση αναγνώρισε την παγκόσμια αύξηση της αξίας της μάρκας μέσω δημιουργικών πρωτοβουλιών marketing και τη διαρκή ηγετική της θέση σε διάφορες προϊόντικές κατηγορίες, όπως τα smartphones, οι τηλεοράσεις, οι οικιακές συσκευές και οι μνήμες.

best-global-brands

Ανεβαίνοντας μία θέση από το 2013, η Samsung σημείωσε $45,5 δισεκατομμύρια στην αξία του εμπορικού της σήματος (brand value) το 2014, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 15% σε σχέση με την περσινή χρονιά. Η Samsung συνέχισε να καταγράφει σημαντική αύξηση στο brand value και, μάλιστα, διπλάσια του μέσου όρου (7,4%) που σημείωσαν οι υπόλοιπες World Top 100 Brands. Η αύξηση είναι, επίσης, μεγαλύτερη και από το μέσο όρο (8%) των εταιρειών τεχνολογίας που έχουν συμπεριληφθεί στη λίστα των 100 κορυφαίων brands.

Η Samsung έχει διατηρήσει την πρώτη θέση στην αγορά των smartphones για δύο χρόνια, αποτέλεσμα κυρίως του λανσαρίσματος νέων smartphones στις σειρές Galaxy S και Note και συσκευών, όπως τα Samsung Gear και Samsung Gear VR που παρουσιάζουν νέες ευκαιρίες ανάπτυξης. Επιπλέον οι συνεργασίες με παγκοσμίου φήμης εταιρείες μόδας, καθώς και η χορηγία των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων 2014 συνέβαλαν στην αύξηση του brand value της Samsung.

Στην αγορά τηλεοράσεων, η Samsung κατάφερε να επεκτείνει την παγκόσμια ηγετική της θέση για όγδοη συνεχή χρονιά, γεγονός στο οποίο βοήθησε το λανσάρισμα των κυρτών τηλεοράσεων. Η Samsung είναι, επίσης, ο ηγέτης της premium αγοράς οικιακών συσκευών με τη νέα σειρά Chef Collection. Η συνεργασία της εταιρείας με σεφ που έχουν βραβευθεί με αστέρια Michelin και εταιρείες επίπλων παγκοσμίου φήμης αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής marketing της Samsung.

Παράλληλα, στην αγορά μνημών, η Samsung διατήρησε την κυρίαρχη θέση της για 21 χρόνια με τη βοήθεια της τελευταίας τεχνολογίας της και των πρωτοβουλιών marketing που έχουν ως επίκεντρο τον καταναλωτή.

H Samsung κατάφερε να βελτιώσει το brand value της, εστιάζοντας στον πυρήνα της φιλοσοφία της που αφορά στην συνεχή ανακάλυψη νέων δυνατοτήτων. Μέσα στη χρονιά πραγματοποίησε πλήθος προγραμμάτων, όπως η πρωτοβουλία “Launching People” που επικοινωνήθηκε σε περισσότερους από 100 εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως.

Η Samsung συμπεριλήφθηκε στην παγκόσμια λίστα των top 20 brands για πρώτη φορά το 2009 και μόλις τρία χρόνια αργότερα, το 2012, ανέβηκε στο top 10.

Share.

Leave A Reply