Σε χαμηλά επίπεδα η φορητότητα στην κινητή. Όλο το βάρος στο retention!

0

Μειωμένη κινητικότητα μεταξύ των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας καταδεικνύουν τα στοιχεία της φορητότητας των τηλεφωνικών αριθμών το πρώτο εξάμηνο του έτους. Αντίθετα, στη σταθερή τηλεφωνία οι μετακινήσεις μεταξύ των εταιρειών διατηρούνται στο ίδιο με πέρσι και πρόπερσι επίπεδο.

portability_hold

Αναλυτικότερα σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζει το infocom.gr, οι καταναλωτές που άλλαξαν εταιρεία κινητής τηλεφωνίας τους πρώτους έξι μήνες του 2014 ήταν συνολικά 218.822, έναντι 303.861 το ίδιο διάστημα του 2013 και 232.774 το πρώτο εξάμηνο του 2012.

Οι καταναλωτές που άλλαξαν πάροχο σταθερής τηλεφωνίας το εξεταζόμενο διάστημα του 2014 ήταν 290.339, έναντι 299.468 το πρώτο εξάμηνο του 2013 και 292.295 το πρώτο εξάμηνο του 2012. Η εικόνα αυτή δείχνει ότι ο ανταγωνισμός στη σταθερή τηλεφωνία μεταξύ των παρόχων διατηρήθηκε στο ίδιο επίπεδο με τα αμέσως προηγούμενα χρόνια.

Ως εκ τούτου μειωμένος είναι και ο συνολικός αριθμός των καταναλωτών που μετακινήθηκαν το πρώτο εξάμηνο για να αλλάξουν πάροχο τηλεφωνίας. Συνολικά μετακινήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2014 509.161 καταναλωτές, το πρώτο του 2013 μετακινήθηκαν 603.329 και το πρώτο του 2012, 525.069.

Η μεταβολή στο σύνολο ουσιαστικά αντικατοπτρίζει τις μειωμένες μετακινήσεις στην κινητή τηλεφωνία. Στελέχη της αγοράς αποδίδουν την εικόνα που παρουσιάζει η φορητότητα στην κινητή στο γεγονός ότι πλέον οι καταναλωτές έχουν συμφωνήσει σε μακροχρόνια συμβόλαια (18 μήνες και άνω πολλές φορές) ενώ και οι τρεις εταιρείες έχουν μειώσει αισθητά τις επιδοτήσεις των συσκευών με αποτέλεσμα η απόκτηση μιας καινούργιας συσκευής να μην αποτελεί κίνητρο για αλλαγή παρόχου. Θα έλεγε κανείς πως γενικότερα η αγορά της κινητής διανύει μια περίοδο ωριμότητας, χωρίς πολλά «κονταροκτυπήματα» μεταξύ των εταιρειών.

portability

Παράλληλα και οι τρεις εταιρείες Cosmote, Vodafone και Wind δίνουν πολύ μεγάλη σημασία στη διακράτηση πελατών. Όταν πάει ένα αίτημα φορητότητας σε μια εταιρεία για συνδρομητή της ακολουθείται διαδικασία με στόχο να αλλάξει γνώμη και να παραμείνει. Ειδικά για τους πελάτες με μεγάλους λογαριασμούς η προσπάθεια είναι μεγαλύτερη και ο καταναλωτής μπορεί να βγει πολλαπλά κερδισμένος με «πακέτο» που θα απαντά στις δικές του ανάγκες, χωρίς εν τέλει να αλλάξει εταιρεία.

Share.

Leave A Reply