Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Τετάρτη, 18 Ιουνίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»News»Ελλάδα

Πρώτη θέση για την εξυπηρέτηση πελατών της Wind

16/07/2014infocomBy infocom2 Mins Read Ελλάδα Επιχειρήσεις Τηλεφωνία

Την πρώτη θέση κατέκτησε η Εξυπηρέτηση Πελατών της WIND στο διαγωνισμό “CRMGrandPrix 2013”, που έλαβε χώρα την Παρασκευή 11 Ιουλίου σε ειδική εκδήλωση.

wind_logo_new

Η εταιρεία τιμήθηκε με το ανώτερο βραβείο GOLD στην κατηγορία Telephone Response έως 50 εκπροσώπους σε αναγνώριση των υπηρεσιών που προσφέρει μέσω της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.

«Η σημαντική αυτή διάκριση είναι το επιστέγασμα της δέσμευσης  τόσο της Διοίκησης της εταιρείας όσο και των ίδιων των εργαζομένων στην Εξυπηρέτηση Πελατών για την παροχή της πλέον ολοκληρωμένης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης σε κάθε πελάτη, η οποία διασφαλίζει συνεχώς την ακρίβεια της ενημέρωσης, την εγκυρότητα και πληρότητα της παρεχόμενης πληροφορίας, καθώς και το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης του πελάτη» δήλωσε ο Γιάννης Τσαγιάννης, Customer Operations Director της WIND Ελλάς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της WIND υποδέχεται μηνιαίως πάνω από 250.000 κλήσεις για θέματα κινητής, σταθερής τηλεφωνίας και internet. Περισσότερο από το 80% των συνδρομητών εξυπηρετείται σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα, ενώ από το πρώτο τηλεφώνημα παρέχεται  επίλυση σε ποσοστό μεγαλύτερο του 80%.

Ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Hellas, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, της μεγαλύτερης εταιρίας στην παροχή «Multichannel Customer Experience Management Outsourcing» στον κόσμο, με σκοπό την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων ContactCenters κάθε χώρας. Στην Ελλάδα ο διαγωνισμός διεξήχθη φέτος για 15η συνεχή χρονιά και περιελάμβανε συμμετοχές από 44 εταιρείες που απασχολούν συνολικά πάνω από 2.000 εργαζόμενους σε τμήματα εξυπηρέτησης πελατών  οι οποίοι καθόλη τη διάρκεια του διαγωνισμού δέχτηκαν 1.320 «Μυστικές Κλήσεις».

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

CRM Grand Prix Teleperformance Hellas Wind
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Γιαλελής: Υποψηφιότητα για την ηγεσία του ΣΕΠΕ

Οι τάσεις και τα δημοφιλέστερα πακέτα που επέλεξαν οι πελάτες του Cosmote Insurance το 2024

Skroutz: σταθερά ανοδική η πορεία στις πωλήσεις βιβλίου

Connect with Pride: 10 χρόνια δράσης Vodafone για ισότητα και συμπερίληψη στο χώρο εργασίας

Η Mobito εξασφαλίζει χρηματοδότηση €1 εκατ. για την επιτάχυνση της ευρωπαϊκής της ανάπτυξης

36η Εθελοντική Αιμοδοσία της Τράπεζας Αίματος Oktabit

Leave A Reply Cancel Reply

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Η εταιρεία Μασούτης εγκαινίασε το νέο της κατάστημα στην Ηγουμενίτσα!
  • ΙΟΒΕ: Απώλεια 16 δισ. ευρώ ετησίως και 327.000 θέσεις εργασίας από την κλιματική κρίση
  • ΥΠΕΘΟ: Τα οφέλη από την πρόωρη αποπληρωμή του δημόσιου χρέους
  • Άνοιξε η πλατφόρμα smsresults.minedu.gov.gr για ενημέρωση των αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων
  • ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο €28,80
  • “GAIA – AI CoDev Glassbox”: Η νέα πλατφόρμα δημιουργίας ΑΙ λύσεων της UBITECH
  • Συνεργασία Ελλάδας-Γαλλίας για τη διαχείριση των δασών
RSS itsecuritypro.gr
  • PeS και Infoblox «απογειώνουν» την κυβερνοασφάλεια επενδύοντας σε σύγχρονες λύσεις
  • Το Discord ως Δούρειος Ίππος: Πώς Κακόβουλοι Παράγοντες Εξαπέλυσαν Παγκόσμιες
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ
  • Operation Secure: Η Kaspersky υποστηρίζει την INTERPOL στην αντιμετώπιση των infostealer
  • Η Schneider Electric ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
  • Κακόβουλο Λογισμικό Μαΐου 2025: Το SafePay Αναδεικνύεται ως Κορυφαία Κυβερνοαπειλή
  • Η CPI Αναλαμβάνει Κρίσιμο Ρόλο στην υποστήριξη χρηστών του Ομίλου ΕΛΤΡΑΚ
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.