Πώς Διαμορφώνεται η Εξυπηρέτηση Πελατών στην Μετά-COVID Εποχή

0

Κάθε χρόνο, η πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου είναι αφιερωμένη στην Εξυπηρέτηση Πελατών.  Εδώ και αρκετά χρόνια, η Focus Bari διεξάγει την ίδια περίοδο μια πανελλαδική έρευνα που καταγράφει τις εξέχουσες αλλά και τις αρνητικές εμπειρίες που έχουν οι Έλληνες καταναλωτές στην διάδρασή τους με όλους τους κλάδους οργανισμών, ιδιωτικών και δημόσιων, όπως τις περιγράφουν οι ίδιοι με δικά τους λόγια!  Φέτος, η Έρευνα “CX Stories” της Focus Bari έδειξε ότι:

  • Η μεγάλη πλειονότητα των Ελλήνων καταναλωτών συμβουλεύεται κριτικές και αξιολογήσεις προτού αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, ενώ αντίστοιχα, μια μεγάλη μερίδα κοινού μοιράζεται και τις καλές και τις κακές εμπειρίες είτε στα social, είτε στον κοινωνικό περίγυρο.
  • Μέσα στο τελευταίο εξάμηνο, 4 στους 5 Έλληνες περιγράφουν τουλάχιστον μια εκπληκτική, αλλά και τουλάχιστον μια δυσάρεστη εμπειρία με μεγάλη ποικιλία οργανισμών και κλάδων.
  • Μετά από δύο χρόνια covid, φαίνεται ότι αρκετοί κλάδοι βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών τους, αξιοποιώντας και την ψηφιακή εξυπηρέτηση, όμως ακόμα φαίνεται να υπάρχει αρκετός χώρος για περαιτέρω βελτίωση.

Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ

Share.

Comments are closed.