Ο Γερμανός μας συστήνει την Generation Γερμανός

0

Tην Generation Γερμανός μας συστήνει ο Γερμανός, το μεγαλύτερο retail δίκτυο τεχνολογίας στην Ελλάδα, μέσα από τη νέα του εταιρική καμπάνια. Μια γενιά που λατρεύει την τεχνολογία, την ζει καθημερινά στο έπακρο και ξέρει ότι στα καταστήματα Γερμανός θα βρει ό,τι πιο σύγχρονο τεχνολογικά υπάρχει.

Η Generation Γερμανός είναι άνθρωποι κάθε ηλικίας που είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία. Είναι δυναμικοί και “digital savvy” που ζουν, συνδιαλέγονται και ψυχαγωγούνται ψηφιακά. Νιώθουν άνετα στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο, είναι συνέχεια online και τα θέλουν όλα εύκολα και απλά.

Ο Γερμανός υποδέχεται την Generation Γερμανός με όχημα τις αξίες του

Η νέα καμπάνια της εταιρείας αναδεικνύει βασικές αξίες της μάρκας Γερμανός, όπως η εγγύτητα, το εξειδικευμένο προσωπικό, η μεγάλη ποικιλία προϊόντων, ο Νο1 προορισμός για service, αλλά και ο συνδυασμός προϊόντων & υπηρεσιών. Αξίες με τις οποίες η αλυσίδα υποδέχεται και αγκαλιάζει την Generation Γερμανός.

Με 267 σημεία σε όλη την Ελλάδα, αλλά και μέσα από το germanos.gr, η εγγύτητα είναι βασικό χαρακτηριστικό για τον Γερμανό όλα αυτά τα χρόνια, με τα καταστήματά του να βρίσκονται στα περισσότερα μέρη της χώρας, εξυπηρετώντας σχεδόν κάθε περιοχή και κάθε γειτονιά.

Στον Γερμανό, η Generation Γερμανός θα βρει μια μεγάλη ποικιλία από τα πιο προηγμένα προϊόντα: Smartphones, laptops, smartwatches, tablets, τηλεοράσεις, gaming, smart gadgets και αξεσουάρ διατίθενται στα σύγχρονα καταστήματά του, αλλά και online στο eshop Γερμανός, παρέχοντας στους καταναλωτές συναρπαστικές ψηφιακές εμπειρίες. Η αύξηση των πωλήσεων που σημειώνεται τα τελευταία χρόνια στις περισσότερες κατηγορίες, αποδεικνύουν το αυξημένο ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα καινοτόμα αυτά προϊόντα. Ενδεικτικά, εντυπωσιακή ήταν η ανάπτυξη που σημειώθηκε φέτος στις κατηγορίες κινητά, τηλεοράσεις και smart gadgets με άνοδο πάνω από 40%.

Με τους πιο ενημερωμένους tech experts, τους συμβούλους τεχνολογίας που βοηθούν τους καταναλωτές να ενεργοποιήσουν και να ρυθμίσουν τις συσκευές τους, να τους λύσουν κάθε απορία και να επιλέξουν το προϊόν που τους ταιριάζει, ο Γερμανός είναι έτοιμος να υποδεχτεί την Generation Γερμανός.

Με εξουσιοδοτημένο service σε 11 κατηγορίες προϊόντων και εξειδικευμένους συμβούλους service, ο Γερμανός, ως No1 προορισμός για service (κινητού & προϊόντων τεχνολογίας), προσφέρει στην Generation Γερμανός γρήγορο, αξιόπιστο και ποιοτικό service. Στο νέο, υπερσύγχρονο επισκευαστικό του κέντρο, οι έμπειροι και πιστοποιημένοι τεχνικοί της εταιρείας επισκευάζουν πάνω από 80.000 συσκευές το χρόνο, ενώ το 60% των επιδιορθώσεων πραγματοποιούνται εντός της ημέρας, πάντα με γνήσια ανταλλακτικά.

Με τη μεγαλύτερη γκάμα 5G Smartphones, σε συνδυασμό με προγράμματα Cosmote που προσφέρουν απεριόριστα data και υψηλές ταχύτητες, ο Γερμανός είναι έτοιμος να καλύψει όλες τις ανάγκες της Generation Γερμανός. Με ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας που διευκολύνουν την καθημερινότητά τους.

«Στεκόμαστε δίπλα στην Generation Γερμανός, σε όλους εκείνους τους ανθρώπους που όχι απλά χρησιμοποιούν την τεχνολογία, αλλά “αναπνέουν” τεχνολογία. Άνθρωποι κάθε ηλικίας που έχουν ένα και μόνο κοινό: την τεχνολογία στην καρδιά τους. Στον Γερμανό ακούμε τις ανάγκες τους και τους προσφέρουμε αυτό που πραγματικά χρειάζονται. Μέσα από το μεγάλο δίκτυο καταστημάτων μας, το εκπαιδευμένο και έμπειρο προσωπικό μας, αλλά και την μεγάλη γκάμα των προϊόντων μας, η νέα αυτή γενιά θα βρει στον Γερμανό ότι ψάχνει», δήλωσε ο κ. Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ.

Κεντρικός ήρωας στη νέα εταιρική καμπάνια της Γερμανός είναι η «Ηρώ το μωρό», που εκπροσωπεί με έναν σύγχρονο και χιουμοριστικό τρόπο την “Generation Γερμανός. Ως γνήσιος εκπρόσωπός της, η Ηρώ «μιλάει» σαν ενήλικας με τη βοήθεια Artificial Intelligence και ξέρει πως ότι ψάχνει για θέματα τεχνολογίας θα το βρει στον Γερμανό. «Κάθε φορά που η μαμά μού δίνει μπισκότα, της λέω “αποδέχομαι τα cookies”» λέει, μεταξύ άλλων, η Ηρώ, ενώ στην καμπάνια χρησιμοποιήθηκε η πρωτοποριακή τεχνική Deep Fake. Μάθετε περισσότερα για τη νέα καμπάνια εδώ.

Share.

Comments are closed.