Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Τρίτη, 8 Ιουλίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Προϊόντα - Υπηρεσίες

Vodafone Ready: νέα εμπειρία εξυπηρέτησης μέσω Augmented Reality

27/08/2018Δημήτρης ΘωμαδάκηςBy Δημήτρης Θωμαδάκης3 Mins Read Προϊόντα - Υπηρεσίες

Με νέες υπηρεσίες και σύγχρονες ψηφιακές καινοτομίες, όπως το Augmented Reality, που φέρνουν μία νέα εποχή στην εξυπηρέτηση του πελάτη, η ομάδα Ready της Vodafone ενισχύεται και υποστηρίζει τους καταναλωτές, όπου και αν αυτοί βρίσκονται και όποτε το χρειαστούν.

Η ομάδα Ready βγαίνει πλέον και έξω από τα καταστήματα Vodafone κι έρχεται στο σπίτι και την επιχείρηση, εξυπηρετώντας όλους τους οικιακούς και εταιρικούς πελάτες Vodafone, ενώ με τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες Virtual Shop και Virtual Support υπόσχεται να βρίσκεται ανά πάσα στιγμή δίπλα στους πελάτες Vodafone, φέρνοντας την τεχνολογία πιο κοντά σε όλους μέσα από μία μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης.

#ομάδαReady με virtual support

Η Vodafone εγκαινιάζει τη χρήση Augmented Reality στην εξυπηρέτηση του πελάτη και δημιουργεί τη νέα υπηρεσία Virtual Support, η οποία διατίθεται δωρεάν από την ομάδα Ready 24 ώρες το 24ωρο, με μία απλή κλήση στο 13830.

Μία νέα, ψηφιακή μορφή τεχνικής εξυπηρέτησης, η οποία μέσω της κάμερας του smartphone του ίδιου πελάτη παρέχει απομακρυσμένα και σε πραγματικό χρόνο, οπτική επαφή σε έναν ειδικό της Ομάδας Ready με το χώρο του πελάτη και στη συνέχεια μέσα από τη χρήση εργαλείων augmented reality ο ίδιος μπορεί να τον βοηθήσει αποτελεσματικά, είτε με την συνδεσμολογία του εξοπλισμού του, είτε με την άμεση αναγνώριση και επίλυση τυχόν τεχνικών θεμάτων, σαν να είναι δίπλα του.

#ομάδαReady στο Virtual Shop

H ομάδα Ready βρίσκεται πάντα δίπλα στους πελάτες Vodafone, αλλά και σε όλους τους καταναλωτές και ψηφιακά, με τη νέα υπηρεσία Virtual Shop, όπου και αν αυτοί βρίσκονται, ακόμα και σε ώρες εκτός ωραρίου καταστημάτων (καθημερινά 11.00 – 23.00, Σαββατοκύριακα 11.00 – 19.00).

Μέσα από το Virtual Shop του Vodafone.gr και με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων, oι ειδικοί της Ομάδας Ready μπορούν να παράσχουν από απόσταση συμβουλές στους καταναλωτές για οτιδήποτε χρειαστούν σχετικά με την τεχνολογία, αλλά και να τους βοηθήσουν να βρουν αυτό που ψάχνουν και να ολοκληρώσουν την αγορά τους, σαν να βρίσκονται σε ένα κατάστημα Vodafone.

#ομάδαReady στο σπίτι

Η ομάδα Ready βγαίνει από τα καταστήματα και βρίσκεται δίπλα στους οικιακούς πελάτες Vodafone για να τους υποστηρίξει σε οποιοδήποτε τεχνολογικό θέμα αντιμετωπίζουν, με επίσκεψη ειδικού της ομάδας Ready στο σπίτι του πελάτη, που λύνει προβλήματα, βοηθά και συμβουλεύει τους καταναλωτές πάνω σε θέματα τεχνολογίας. Oι πελάτες έχουν την δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω του φυσικού καταστήματος Vodafone, του virtual shop ή μέσω της εξυπηρέτησης πελατών στο 13830.

#ομάδαReady στην επιχείρηση

H ομάδα Ready στηρίζει τους εταιρικούς πελάτες Vodafone με επίσκεψη ειδικού της ομάδας Ready που μπορεί να συμβουλέψει, αλλά και να βοηθήσει μία επιχείρηση ώστε επιλύσει όλα τα τεχνολογικά ζητήματα που αντιμετωπίζει, καθώς και να χρησιμοποιήσει τεχνολογικά εργαλεία προκειμένου να γίνει πιο ανταγωνιστική. Oι πελάτες έχουν την δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω του φυσικού καταστήματος Vodafone, του virtual shop ή μέσω της εξυπηρέτησης πελατών στο 13830.

Κάποιοι ίσως αναρωτηθούν αν όλα αυτά που η Ομάδα Ready προσφέρει είναι μαγεία. Και όμως! Είναι τεχνολογία, είναι η Vodafone!

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

augmented reality Vodafone Ready
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
Δημήτρης Θωμαδάκης
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • Instagram
  • LinkedIn

Ο Δημήτρης Θωμαδάκης ασχολείται με τον χώρο της πληροφορικής από το 1993. Το 1999 ξεκίνησε την πορεία του, παράλληλα, ως συντάκτης τεχνολογίας. Η αρθρογραφία του, περιλαμβάνει ειδησεογραφία και παρουσιάσεις, σε θεματολογία B2B και B2C. Συγκεκριμένα, καλύπτει θέματα πληροφορικής, δικτύωσης, κινητής τηλεφωνίας, mobile συσκευών, videogames και consumer electronics.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η HP επεκτείνει τη διαθεσιμότητα της πλατφόρμας Workforce Experience Platform στην ελληνική αγορά

VigorAP 905: νέο AX3000 Dual Band Wi-Fi 6 Access Point από τη DrayTek

Ψηφιακό Πελατολόγιο: η νέα λύση της Oxygen για επιχειρήσεις οχημάτων

Η Wealthyhood ανοίγει τις πόρτες της στην Ελλάδα

SOFTONE WEB CRM: Νέα εποχή στην ψηφιακή διαχείριση πωλήσεων και πελατειακών σχέσεων

Samsung Galaxy Z: λεπτό, ελαφρύ και κατασκευασμένο για να αντέχει

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • AEGEAN: Έναρξη Διαπραγμάτευσης του Κοινού Ομολογιακού Δανείου της στο Χ.Α.
  • Σύσκεψη Μητσοτάκη για τα δημόσια πανεπιστήμια: Διαγράφονται οι πρώτοι αιώνιοι φοιτητές
  • Οι ΗΠΑ προσφέρουν στην ΕΕ δασμούς 10% – με αστερίσκους
  • 100 ευρώ σε 80.000 ιδιωτικούς υπαλλήλους για επιμόρφωση στη συμπερίληψη στο χώρο εργασίας
  • Ιδρύονται 13 κέντρα καινοτομίας σε κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης στη χώρα
  • 25 Χρόνια Τράπεζα Αίματος Vodafone: Πάνω από 5.500 μονάδες αίματος για εργαζόμενους και κοινωνία
  • ΣΕΤΠΕ: Σε κλίμα ενότητας η ανάδειξη των νέων οργάνων διοίκησης
RSS itsecuritypro.gr
  • SOC4SME: Δωρεάν Παροχή Υπηρεσιών Κυβερνοασφάλειας για τις Ελληνικές ΜμΕ
  • ClickFix: Η νέα απειλή στον κυβερνοχώρο για τη διάδοση ransomware σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση της ESET
  • Στρατηγική διάκριση για την Infinitum που λαμβάνει την πιστοποίηση GitLab Select-Level Partner ενισχύοντας τη δυναμική της στο χώρο των DevSecOps
  • Ο όμιλος Qualco ενισχύει την παρουσία του στη κυβερνοασφάλεια με την εξαγορά της Cenobe
  • Privacy is Power: Πανευρωπαϊκή έρευνα αναδεικνύει τη σημασία της ασφάλειας στην υιοθέτηση της τεχνολογίας AI
  • Νέα έκθεση «The State of Ransomware 2025» από την Sophos
  • Η Trend Micro ενισχύει την ασφάλεια στα εργοστάσια Τεχνητής Νοημοσύνης της NVIDIA Enterprise
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.