Digital Communication Strategy from Scratch to Results

0

Πέμπτη 14 Ιουνίου & Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

ΏΡΕΣ : 18:00-22:00

Παπανικολή 24, Χαλάνδρι, Αίθουσα Think Big

Περιορισμένες θέσεις!

Απόκτηση συνολική εικόνας της ψηφιακής επικοινωνίας, εκμάθηση των στρατηγικών προσέγγισης και των απαιτούμενων τακτικών κάθε στρατηγικής.

Λίγα λόγια για το πιστοποιημένο μας σεμινάριο:

Τα ολοένα αυξανόμενα κανάλια επικοινωνίας, κατά κύριο λόγο, δημιουργούν ευκαιρίες ενίσχυσης της εικόνας των επιχειρήσεων, καθώς και δυνατότητες προώθησης και ανάπτυξης αυτών.  Παράλληλα όμως, δημιουργούν αβεβαιότητα στις επιχειρήσεις σχετικά με την επιλογή των κατάλληλων μέσων και τα επιθυμητά αποτελέσματα ανάπτυξης.

Η γρήγορη απόκτηση γνώσης μεμονωμένων προγραμμάτων, δικτύων και εργαλείων που δεν εντάσσεται σε ένα ενιαίο Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (IMC), δεν μπορεί από μόνη της να οδηγήσει στην απόκτηση νέων πελατών και στη διατήρηση των υφιστάμενων (loyalty). Κάθε επιχείρηση πρέπει λοιπόν να αναρωτηθεί:

  • Ποια ανάγκη καλύπτει ή δημιουργεί το προϊόν ή η υπηρεσία της
  • Ποιο κοινό θέλει να προσεγγίσει (target group)
  • Που μπορεί να προσεγγίσει το κοινό της και ποιες είναι οι συνήθειες του συγκεκριμένου target group.
  • Ποιοι είναι οι επικοινωνιακοί της στόχοι;

Γνωρίζοντας τα παραπάνω, το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της επιχείρησης, αλλά και καθένας που επιθυμεί να προωθήσει την επιχείρηση του διαδικτυακά,   θα μπορέσει να χαράξει τη στρατηγική της ηλεκτρονικής επικοινωνίας, μέσα από ένα Σχέδιο IMC και να επιλέξει και να συντονίσει κατάλληλα τα διαδικτυακά κανάλια και μέσα προώθησης.

Στο σεμινάριο αυτό οι συμμετέχοντες θα μάθουν:

  • Να εξοικειώνονται με μια ολοκληρωμένη διαδικτυακή προώθηση 360 
  • Να δημιουργούν διαδικτυακά concept, μέσω βιωματικής άσκησης και case studies
  • Πώς να χρησιμοποιούν αποδοτικά την προώθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με κύριο μέσο το facebook
  • Να γνωρίζουν τις παγίδες που δημιουργούν τα social media και να αποφεύγουν τις καμπάνιες που δεν αποφέρουν.
  • Να χρησιμοποιούν χρήσιμα εργαλεία χάραξης τακτικών στρατηγικής που χρησιμοποιούνται κυρίως στο εξωτερικό
  • Να δημιουργούν καμπάνιες Adwords επιλέγοντάς τα κατάλληλα keywords ώστε να βγαίνουν ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης
  • Τους τρόπους διαδικτυακής χρέωσης PPC , CPM
  • Τι είναι το Growth Hacking marketing και ποιες τακτικές χρησιμοποιούν οι growth hackers
  • Ποια web banners αποφέρουν. (Optimizing ROI)
  • Τις τεχνικές ενός καλού digital design

Σε ποιους απευθύνεται: Σε στελέχη επιχειρήσεων, σε διαφημιστές, γραφίστες, marketers, υπεύθυνους δημοσιότητας και επικοινωνίας, σε φοιτητές,  αλλά και γενικότερα σε όποιον επαγγελματία θέλει να προωθήσει την επιχείρηση του διαδικτυακά.

ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ

Ειρήνη Αραβαντινού
Dipl Des., MSc – Communication strategist, digital designer

Η Ειρήνη Αραβαντινού δραστηριοποιείται επαγγελματικά στο χώρο του Digital Design και της Στρατηγικής Επικοινωνίας. Σπούδασε στη Γερμανία και την Ελλάδα. Kατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών από το τμήμα «Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας με Νέες Τεχνολογίες» του ΟΠΑ και η μεταπτυχιακή της εργασία «Corporate Visual Identity-Case Study: Enviromental Campaign «Ecomobility» αποτέλεσε το επικοινωνιακό υλικό του Ecocity, φορέα για τον οποίο εργάστηκε επί 10 συνεχή έτη.
Επί σειρά ετών ήταν συνιδιοκτήτρια του «D-STREAM», Communication & Design Studio, ενώ προ διετίας εντάχτηκε ως associate partner στο δυναμικό της εταιρείας marketing «My Spectrum», με αντικείμενο τη στρατηγική επικοινωνίας Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ομίλου ΟΤΕ.
Νωρίτερα εργάστηκε ως New Media manager στην εταιρεία «New Media Concept», με αντικείμενο την επικοινωνία μέσω κοινωνικών δικτύων. Έχει διδακτική εμπειρία, καθώς έχει διδάξει σε εκπαιδευτικά κέντρα όπως το Kolpinghaus στη Γερμανία, το New York College και το ΙΕΚ Alpha στην Αθήνα.
Συνεργάζεται με τη βραβευμένη διαφημιστική εταιρεία Scholz & Volkmer στο Wiesbaden της Γερμανίας, στον τομέα της Στρατηγικής Ψηφιακής Επικοινωνίας.
Σήμερα εργάζεται ως σύμβουλος Επικοινωνίας αναλαμβάνοντας την ψηφιακή επικοινωνία διαφόρων οργανισμών, την εταιρική τους ταυτότητα αλλά και την προβολή τους στα Social Media. Για τη δουλειά της έχει αποσπάσει βραβεία και διακρίσεις από διάφορους φορείς όπως το Υπουργείο Ανάπτυξης και την Αττικό Μετρό Α.Ε.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Α’ ΜΕΡΟΣ            18:00-19:50         ΠΕΜΠΤΗ 14/06/2018

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ       19:50-20:10         ΠΕΜΠΤΗ 14/06/2018

Β’ ΜΕΡΟΣ            20:10-22:00         ΠΕΜΠΤΗ 14/06/2018

Γ’ ΜΕΡΟΣ             18:00-19:50       ΔΕΥΤΕΡΑ 18/06/2018

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ       19:50-20:10         ΔΕΥΤΕΡΑ 18/06/2018

Δ’ ΜΕΡΟΣ            20:10-22:00         ΔΕΥΤΕΡΑ 18/06/2018

Α’ ΜΕΡΟΣ     18:00-19:50 ΠΕΜΠΤΗ 14/06/2018

  • Διαφορές ψηφιακής και παραδοσιακής επικοινωνίας,
    πλεονεκτήματα και μορφές e-cοmmunication
  • Τα 6 συστατικά της σωστής επικοινωνίας (P G T C C M)
  • IMC Integrated marketing Communication. Πως ξεκινάω μια καμπάνια στη θεωρία και στην πράξη. Παραδείγματα ολοκληρωμένης επικοινωνίας Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας.
  • Γνωριμία με τα σημαντικότερα μέσα ψηφιακής επικοινωνίας.
  • Growth Hacking Marketing. Μια άγνωστη λέξη ή όχι? Χρήσιμα εργαλεία
  • Κλέβω, αντιγράφω ή δημιουργώ? O ρόλος του Design. CI & digital design

Β’ ΜΕΡΟΣ     20:10-22:00 ΠΕΜΠΤΗ 14/06/2018

  • Social media – create and share great stores & value
  • Facebook: δημιουργία εταιρικού λογαριασμού, σωστός χειρισμός αναρτήσεων και σχολίων, προβλήματα και αντιμετώπισή τους στη προώθηση καμπάνιας. Αληθινά case studies με αποτελέσματα.
  • Pinterest & Instagram: οι βιτρίνες των επιχειρήσεων

Γ’ ΜΕΡΟΣ      18:00-19:50 ΔΕΥΤΕΡΑ 18/06/2018

  • Web banners – μαθαίνω να επιλέγω τα μεγέθη που αποφέρουν.
    Ο απόλυτος οδηγός: banner size/impression share
    Rich media ads & text ads.
    PPI Pay per impressions
  • Google ad words Δημιουργία καμπάνιας
    Πως επιλέγω τα σωστά keywords , τι μπορώ να αποφύγω για να μην χάσω χρήματα.
    PPC Pay per click

Δ’ ΜΕΡΟΣ    20:00-22:00 ΔΕΥΤΕΡΑ 18/06/2018

  • Εισηγητής Guest. Best social media practices – case study
  • Βιωματική άσκηση. Θέμα: Surprise! Μαθαίνω να οργανώνω
    και να σκέπτομαι 360.
    Συζήτηση αποτελεσμάτων.
  • Mini review

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

120€ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΦΠΑ

ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ 20%

  • Για εγγραφές δύο ατόμων και άνω
  • Για φοιτητές & ανέργους
  • Εάν κλείσετε τη θέση σας τουλάχιστον 7 ημέρες πριν την έναρξη
Share.

Comments are closed.