Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Δευτέρα, 19 Μαΐου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
InfoCom
Home»Επιχειρήσεις

Το ελληνικό Amazon από το Public του Πάνου Γερμανού

15/05/2018Τέτη ΗγουμενίδηBy Τέτη Ηγουμενίδη4 Mins Read Επιχειρήσεις

Τη φιλοδοξία να αλλάξει τα δεδομένα στον χάρτη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα έχει η νέα επενδυτική κίνηση του Public, μέλος του Ομίλου Olympia του επιχειρηματία Πάνου Γερμανού. Το public.gr με μία επένδυση ύψους 1 εκ. ευρώ μετασχηματίζεται σε   πλατφόρμα Marketplace, ένας e-commerce προορισμός ή ένα τεράστιο online mall που φιλοξενεί μικρά και μεγάλα, ελληνικά καταστήματα.

Με την επένδυση των Public σε πλατφόρμα Marketplace δίνεται η δυνατότητα σε ελληνικά καταστήματα να αποκτήσουν το δικό τους shop in a shop στο public.gr και να έρθουν σε επαφή με τους 41 εκατ. επισκέπτες του, σε ετήσια βάση. Μέσα από αυτές τις συνεργασίες η προϊοντική γκάμα του public.gr εμπλουτίζεται και οι επισκέπτες έχουν στη διάθεσή τους  νέα προϊόντα και νέες κατηγορίες όπως: Βρεφικά Είδη, Είδη Σπιτιού και Smart Living, Γυμναστικής και Sports, Προσωπικής Φροντίδας, Χόμπι και Ελεύθερου Χρόνου, Αυτοκινήτου και Μηχανής, Ταξιδιού και Εποχικά.

Το κάθε κατάστημα που θα φιλοξενείται στο Marketplace θα καταβάλλει 39 ευρώ μηνιαίως, ενώ για κάθε αγορά που γίνεται μέσα από αυτό θα δίνει στο Public προμήθεια 10% έως 15% ανάλογα με την κατηγορία του προϊόντος. Ο καταναλωτής θα διεκπεραιώνει τη συναλλαγή μέσω της ιστοσελίδας public.gr, ωστόσο, η τιμολόγηση του προϊόντος και η αποστολή του θα γίνεται με ευθύνη του ίδιου του καταστήματος. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο των Public Χρήστο Καλογεράκη η εν λόγω πρωτοβουλία δεν έχει καμιά σχέση με την ιστοσελίδα skroutz, καθώς μεταξύ άλλων δεν τίθεται θέμα λογικής σύγκρισης τιμών.

Όπως επίσης είπε «αυτή τη στιγμή, ένα σημαντικό μέρος των αγορών που πραγματοποιούν οι Έλληνες γίνεται από sites του εξωτερικού, ενώ μπορεί κανείς να βρει τα ίδια και καλύτερα προϊόντα από εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Παράλληλα, μέσα από αυτές τις συνεργασίες δημιουργείται ένας τεράστιος κόσμος online επιλογών για τους πελάτες μας».

Ο ίδιος, απαντώντας σε ερώτημα, εκτίμησε ότι κάποια στιγμή θα έρθει η Amazon στην Ελλάδα και θα πρέπει να συνεργαστεί με ένα μεγάλο φορέα, «όπως εμείς», είπε, ενώ συμπλήρωσε πως «τη σεβόμαστε είναι μεγάλη εταιρεία».

Οι πρώτες συνεργασίες αφορούν μεταξύ άλλων σε εταιρίες όπως οι: Baby City, Blue Green, GRC TECH, Just Baby, Kiddo, Kidscom, Koolfly, Lapin House, Medisana, Mother Vision, Munchkin, One of One, Outdoor Market, Peramax, Power Force, Safe Bebe, Terramare, Tsirikos, Unigreen, Visual Store, Zakcret Sports, Zeus, Δημητριάδης, ενώ η ομάδα συνεργατών συνεχώς διευρύνεται.

Την πρωτοβουλία χαιρέτισε ο Πρόεδρος του GRECA, (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου),  Φώτης Αντωνόπουλος, ο οποίος τόνισε τη σημασία του εγχειρήματος συνολικά, τόσο για την προώθηση του e-commerce στη χώρα μας, όσο και για την ενίσχυση της εξοικείωσης των Ελλήνων με τις online αγορές.

Για την ανάδειξη του public.gr στο 1ο marketplace στην Ελλάδα, τα Public συνεργάστηκαν με τη διεθνή εταιρεία Mirakl, η οποία – προσφέρει σε επίπεδο τεχνολογίας την κορυφαία παγκοσμίως πλατφόρμα. Η Mirakl διαθέτει πολύχρονη εμπειρία 45 και πλέον ετών σε θέματα marketplace έχοντας συνεργαστεί με κορυφαίoυς retailers ανά τον κόσμο, όπως Best Buy, Walmart, Fnac-Darty κ.α.

Τα Public από την αρχή της λειτουργίας τους έδωσαν μεγάλη έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, επενδύοντας περίπου 2,5 εκατ. ευρώ και έχουν δημιουργήσει μία ομάδα με πολύ μεγάλη τεχνογνωσία στο e-commerce.  Ήταν από τις πρώτες εταιρίες στην Ευρώπη που το 2009 επένδυσε στην ATG ORACLE, την καλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο. Σήμερα αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα e-commerce sites σε Ελλάδα και Κύπρο, με την ετήσια συνεισφορά στον τζίρο της εταιρίας να ανέρχεται σε 20%, ενώ διαθέτει προϊοντικό, οnline κατάλογο με πάνω από 1 εκατ. προϊόντα.

Τα συνεργαζόμενα καταστήματα που θα επιλέξουν τη νέα Marketplace πλατφόρμα του public.gr, για να διαθέσουν τα προϊόντα τους, έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν – χωρίς να χρειαστεί να επενδύσουν σε online συστήματα – ένα επιπλέον ισχυρό κανάλι πωλήσεων, με οφέλη μεταξύ άλλων, σύγχρονες τεχνολογικές υποδομές και δυνατότητα προβολής του καταστήματός τους και των προϊόντων τους σε  41 εκ. εκατομμύρια on line επισκέπτες και επιπρόσθετα, υποστήριξη σε marketing, εκπαιδεύσεις και  webinars, αξιοποιώντας την πολύχρονη εμπειρία της ομάδας e-commerce του public.gr.

Σημαντικά κριτήρια για την ένταξη ενός καταστήματος στην πλατφόρμα Marketplace του public.gr αποτελούν η προϊοντική κατηγορία, η ταχύτητα εξυπηρέτησης πελατών, η συσκευασία αποστολής, η έγκαιρη αποστολή με βάσει το time promise κ.α. Στόχος των Public είναι να επιτευχθούν μακροχρόνιες συνεργασίες που θα φέρουν αμοιβαία οφέλη, διατηρώντας υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης προς τους Έλληνες καταναλωτές. Το κάθε κατάστημα θα αξιολογείται από τους καταναλωτές.

Αναφορικά με τα οικονομικά αποτελέσματα του Public το 2017 η διοίκησή του ήταν φειδωλή, ενόψει της επίσημης ανακοίνωσης τους τις επόμενες μέρες, ανέφερε μόνον ότι είναι θετικά σε επίπεδο τζίρου, ενώ η άνοδος της κερδοφορίας είναι διψήφια.

Η αγορά του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου το 2017 διαμορφώθηκε σε 4,5 δις. ευρώ έναντι 4,2 δις. το 2016 (αύξηση 7%). Η αναμενόμενη ετήσια ανάπτυξη και για τα επόμενα χρόνια των online αγορών είναι μεταξύ 6% και 8%. Βάσει επίσης των σχετικών στοιχείων το 68% των χρηστών του διαδικτύου πραγματοποιεί ηλεκτρονικές αγορές, ενώ αυξήθηκαν τα ποσοστά των «ώριμων» online αγοραστών αφού πλέον το 31% πραγματοποιεί μια στις δύο συνολικές αγορές του μέσω διαδικτύου.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

Amazon marketplace Olympia Public Γερμανός Πάνος Γερμανός
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
Avatar photo
Τέτη Ηγουμενίδη

Η Τέτη Ηγουμενίδη, μέλος της Ένωσης Συντακτών (ΕΣΗΕΑ), είναι δημοσιογράφος του επιχειρηματικού ρεπορτάζ. Καλύπτει θέματα που σχετίζονται με τις τηλεπικοινωνίες, τις κατασκευαστικές εταιρείες, τις εταιρείες real estate και γενικότερα την αγορά ακινήτων. Επίσης, ασχολείται με τις δραστηριότητες των υπουργείων Περιβάλλοντος, Υποδομών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Εργάζεται στον έντυπο Τύπο χωρίς διακοπή από το 1990 (μεταξύ άλλων στις εφημερίδες Νίκη, Εξουσία και Ναυτεμπορική), και έχει συνεργαστεί με ιστοσελίδες, περιοδικά, και τον ραδιοφωνικό σταθμό Flash.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το FREENOW απογείωσε τις μετακινήσεις των επισκεπτών του Comic Con

25 χρόνια Pylones & f5: η επιτυχημένη συνεργασία που χτίζει το ψηφιακό αύριο

Η παγκόσμια επένδυση επιχειρηματικών κεφαλαίων αυξάνεται το Α’ τρίμηνο του 2025

Νέα παγκόσμια έκθεση της Experis «Το Μέλλον του IT: Προοπτικές για τους CIO το 2025»

Η Πλαίσιο ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες Best Workplaces Hellas 2025

BestPrice.gr και ΔΕΛΤΑ 360 ενώνουν δυνάμεις για την εκπαίδευση της νέας γενιάς

Leave A Reply Cancel Reply

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • 4ο ESG Universe Forum: «Sustainable Investment: Utopia, Showpiece or the Only Way to Profit?»
  • Ο Λέων ΙΔ΄ και η Πράσινη Παράδοση του Βατικανού: Ελπίδες για τον Αμαζόνιο
  • Θεσμική συνεργασία μεταξύ του EKT και του Πανεπιστημίου Πειραιώς
  • ΖΑΓΟΡΙ Φυσικό Μεταλλικό Νερό: Νέα Εικόνα, Ίδια Πηγή Ζωής
  • Απώλεια του Παναγιώτη Πουρσανίδη, ιστορικού στελέχους της Πέντε Α.Ε.
  • ICEYE: Επενδύει στην Ελλάδα με νέα γραφεία και γραμμή παραγωγής δορυφόρων
  • CRIVIT: Στον δρόμο για το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη
RSS itsecuritypro.gr
  • Η Orthology ανακοινώνει στρατηγική συνεργασία με την Netwrix για την ενίσχυση της ασφάλειας μέσω της λύσης Netwrix 1Secure
  • Η ESET λαμβάνει για δεύτερη φορά την υψηλού κύρους πιστοποίηση Anti-Tampering
  • Το Δημόσιο στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης: 2.000 δημόσιοι υπάλληλοι εκπαιδεύονται σε Cloud και AI Τεχνολογίες εντός του 2025
  • O ENISA δημιούργησε Ευρωπαϊκή Βάση Δεδομένων Ευπαθειών (European Vulnerability Database – EUVD),
  • Συνεργασία της Akeydor Digital με τον κορυφαίο οργανισμό Barric Reqodiq Mining Company στο Πακιστάν
  • Εκπαιδευτικά ιδρύματα στο στόχαστρο: Η ESET αποκαλύπτει αυξανόμενη απειλή κυβερνοεπιθέσεων στον εκπαιδευτικό τομέα
  • Το FakeUpdates στην Κορυφή της Λίστας Κυβερνοαπειλών για τον Απρίλιο 2025
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.