Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Τρίτη, 20 Μαΐου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
InfoCom
Home»News

Οι 10 καταναλωτικές τάσεις για το 2016 από την Ericsson

14/12/2015infocomBy infocom4 Mins Read News Profile Επιχειρήσεις Μελέτες Τεχνολογίες

 

Στην πέμπτη έκδοση της ετήσιας έκθεσης τάσεων, το Ericsson (NASDAQ: ERIC) ConsumerLab παρουσιάζει τις 10 επικρατέστερες τάσεις για το 2016 και μετά.

ericsson-10-hot-consumer-trends

Η φετινή έκθεση δείχνει πως οι καταναλωτές πιστεύουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη (AI) θα επιτρέψει σύντομα την αλληλεπίδραση με τα αντικείμενα χωρίς την ανάγκη οθόνης smartphone. Στην πραγματικότητα, το ήμισυ του συνόλου των χρηστών smartphone, αναμένουν ότι τα smartphones θα ανήκουν στο παρελθόν μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.

Η έκθεση δείχνει επίσης ότι, καθώς η υιοθέτηση των δικτυωμένων τεχνολογιών κινείται γρηγορότερα από ποτέ, η μαζική χρήση γίνεται κανόνας πιο γρήγορα. Κατά συνέπεια, η χρονική περίοδος κατά την οποία οι early adopters καταναλωτές επηρεάζουν τους άλλους είναι πλέον μικρότερη από ότι πριν.

Ο Michael Björn, Head of Research, του Ericsson ConsumerLab, αναφέρει: ” Ορισμένες από τις τάσεις αυτές μπορεί να φαίνονται φουτουριστικές. Αλλά, το ενδιαφέρον των καταναλωτών σε νέα πρότυπα αλληλεπίδρασης, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η εικονική πραγματικότητα (VR), καθώς και στην ενσωμάτωση του διαδικτύου στο σπίτι ή ακόμα και στον σώμα τους, είναι ιδιαίτερα έντονο.

Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσαμε να δούμε σύντομα νέες κατηγορίες καταναλωτικών προϊόντων να εμφανίζονται – και ολόκληρες βιομηχανίες να μετασχηματίζονται – ώστε να δεχθούν αυτήν την εξέλιξη “.

Τα στοιχεία της έκθεσης “10 επικρατέστερες τάσεις για το 2016” προέρχονται από το παγκόσμιο ερευνητικό πρόγραμμα του Ericsson ConsumerLab και αντιπροσωπεύουν ένα φάσμα καταναλωτικών απόψεων. Η ευρύτερη τάση προέρχεται από 1,1 δισεκατομμύρια

άνθρωπων σε 24 χώρες, ενώ η πιο μικρή αντιπροσωπεύει 46 εκατομμύρια χρήστες smartphones σε 10 μεγάλες αστικές πόλεις.

Αυτές είναι οι 10 τάσεις για το 2016 και μετά:

1. Η επίδραση του τρόπου λειτουργίας δικτύου. Τέσσερις στους πέντε ανθρώπους βιώνουν πλέον το φαινόμενο κατά το οποίο, τα οφέλη από τη χρήση online υπηρεσιών αυξάνονται, καθώς περισσότεροι άνθρωποι τα χρησιμοποιούν. Σε παγκόσμιο επίπεδο, ένας στους τρεις καταναλωτές συμμετέχει ήδη σε διάφορες μορφές της οικονομίας

2. Υπηρεσίες Streaming Natives. Έφηβοι παρακολουθούν περισσότερα βίντεο στο YouTube καθημερινά από άλλες ηλικιακές ομάδες. Σαράντα έξι τοις εκατό των 16-19 ετών περνούν μια ώρα ή και περισσότερο στο YouTube κάθε μέρα.

3. Η Τεχνητή νοημοσύνη φέρνει το τέλος στην εποχή της οθόνης. Η τεχνητή νοημοσύνη θα επιτρέπει την αλληλεπίδραση με αντικείμενα χωρίς την ανάγκη οθόνης smartphone. Ένας στους δύο χρήστες smartphone πιστεύει πως τα smartphones θα ανήκουν στο παρελθόν εντός της επόμενης πενταετίας.

4. Το εικονικό γίνεται πραγματικό. Οι καταναλωτές επιθυμούν την χρήση εικονικής τεχνολογίας για τις καθημερινές τους δραστηριότητες, όπως η παρακολούθηση αθλητικού περιεχομένου και η πραγματοποίηση βίντεο κλήσεων. Σαράντα τέσσερα τοις εκατό, ακόμη, επιθυμεί την τρισδιάστατη «εκτύπωση» των φαγητών του.

5. Τηλεπισκόπηση Σπιτιών. Πενήντα πέντε τοις εκατό των ιδιοκτητών smartphone πιστεύουν ότι τα τούβλα που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή κατοικιών θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν αισθητήρες, οι οποίοι θα παρακολουθούν για τυχόν διαρροές, μούχλα και θέματα ηλεκτρικής ενέργειας εντός των επόμενων πέντε ετών. Ως αποτέλεσμα, η έννοια των έξυπνων σπιτιών μπορεί να χρειαστεί να επανεξετασθεί από την αρχή.

6. Έξυπνη μετακίνηση. Οι μετακινούμενοι με κάποιο μέσο μεταφοράς, επιθυμούν να αξιοποιούν το χρόνο τους εποικοδομητικά και να μην αισθάνονται σαν παθητικά αντικείμενα κατά τη μεταφορά τους. Ογδόντα έξι τοις εκατό θα χρησιμοποιούσαν εξατομικευμένες υπηρεσίες μετακίνησης, εάν ήταν διαθέσιμες.

7. Εκτακτης Ανάγκης Συνομιλία. Τα κοινωνικά δίκτυα ενδέχεται να αποτελέσουν τον προτιμώμενο τρόπο επικοινωνίας με υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης. Έξι στους 10 καταναλωτές έχουν δείξει ενδιαφέρον και σε εφαρμογή παροχής πληροφοριών σε περίπτωση φυσικής καταστροφής. (disaster information app)

8. Internables. Αισθητήρες εσωτερικής κατάστασης που καταμετρούν την ευημερία του οργανισμού μας, ίσως αποτελέσουν τη νέα μορφή των wearables. Οκτώ στους 10 καταναλωτές θα ήθελαν να χρησιμοποιούν την τεχνολογία, για την ενίσχυση των

αισθητηριακών αντιλήψεων και γνωστικών ικανοτήτων τους, όπως την όραση, τη μνήμη και την ακοή.

9. Τα πάντα παραβιάζονται. Οι περισσότεροι χρήστες smartphone πιστεύουν πως το hacking και οι ιοί θα να συνεχίσουν να αποτελούν ζήτημα. Ωστόσο, ως θετική παρενέργεια, ένας στους πέντε καταναλωτές δηλώνει ότι έχει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε μια οργάνωση που υπήρξε θύμα διαδικτυακών επιθέσεων, αλλά στη συνέχεια αντιμετώπισε το πρόβλημα.

10. Netizen Δημοσιογράφοι . Οι καταναλωτές μοιράζονται περισσότερες πληροφορίες από ποτέ και θεωρούν ότι αυξάνουν την επιρροή τους στην κοινωνία. Περισσότερο από το ένα τρίτο πιστεύει πως οι online αποκαλύψεις για μια διεφθαρμένη εταιρεία έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο από ότι η καταγγελία στην αστυνομία.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

ConsumerLab Ericsson
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το FREENOW απογείωσε τις μετακινήσεις των επισκεπτών του Comic Con

25 χρόνια Pylones & f5: η επιτυχημένη συνεργασία που χτίζει το ψηφιακό αύριο

Η παγκόσμια επένδυση επιχειρηματικών κεφαλαίων αυξάνεται το Α’ τρίμηνο του 2025

Νέα παγκόσμια έκθεση της Experis «Το Μέλλον του IT: Προοπτικές για τους CIO το 2025»

Η Πλαίσιο ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες Best Workplaces Hellas 2025

BestPrice.gr και ΔΕΛΤΑ 360 ενώνουν δυνάμεις για την εκπαίδευση της νέας γενιάς

Leave A Reply Cancel Reply

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Χαρδαλιάς: «Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού αλλάζει, με έργα που βελτιώνουν την καθημερινότητα»
  • Τεχνολογική αναβάθμιση της Ελληνικής Αμυντικής Βιομηχανίας μέσω της συμμετοχής μελών της Ε.ΕΛ.Ε.Α.Α.
  • Συνάντηση του Υπουργού Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκου με αντιπροσωπεία της Διοίκησης του Ε.Ε.Α.
  • Ιστορική συμφωνία Ηνωμένου Βασιλείου – Ε.Ε. για την επανεκκίνηση των σχέσεων
  • Τα BOX NOW Stores φέρνουν επανάσταση στην αποστολή και παραλαβή δεμάτων
  • JTI: Παράδοση του ολοκληρωμένου έργου θωράκισης του περιαστικού άλσους της Ξάνθης
  • ΔΕΗ: Έναρξη κατασκευής δύο νέων Σταθμών Αποθήκευσης Ενέργειας (BESS) στη Δυτική Μακεδονία
RSS itsecuritypro.gr
  • Η Bewise αναβαθμίζει το Data Center και τη Cyber Security Στρατηγική του Ομίλου Divani Collection Hotels
  • Η Bitdefender έλαβε την πιστοποίηση Anti-Tampering 2025 από τα AV-Comparatives
  • Η Orthology ανακοινώνει στρατηγική συνεργασία με την Netwrix για την ενίσχυση της ασφάλειας μέσω της λύσης Netwrix 1Secure
  • Η ESET λαμβάνει για δεύτερη φορά την υψηλού κύρους πιστοποίηση Anti-Tampering
  • Το Δημόσιο στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης: 2.000 δημόσιοι υπάλληλοι εκπαιδεύονται σε Cloud και AI Τεχνολογίες εντός του 2025
  • O ENISA δημιούργησε Ευρωπαϊκή Βάση Δεδομένων Ευπαθειών (European Vulnerability Database – EUVD),
  • Συνεργασία της Akeydor Digital με τον κορυφαίο οργανισμό Barric Reqodiq Mining Company στο Πακιστάν
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.