Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Τρίτη, 20 Μαΐου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
InfoCom
Home»News

Νέα Loyalty πλατφόρμα αναπτύσσει η ATCOM

04/12/2015Σπύρος ΠλέσσαςBy Σπύρος Πλέσσας3 Mins Read News Profile Επιχειρήσεις Στρατηγική Χωρίς Κατηγορία

Τον εμπλουτισμό της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών του εμπιστεύεται ο Όμιλος Επιχειρήσεων Λεμονή στην ATCOM με την ανάπτυξη του Loyalty προγράμματος του brand Καλογήρου, στο πλαίσιο της συνολικής digital στρατηγικής που η εταιρεία έχει θέσει σε εφαρμογή σε συνεργασία με την ATCOM. Στόχος του έργου είναι η κατανόηση, η καταγραφή και η ενοποίηση της φυσικής και online συμπεριφοράς πελατών και επισκεπτών, με αποτέλεσμα τη στοχευμένη επικοινωνία και την αναβάθμιση της καταναλωτικής τους εμπειρίας.

Atcom_logo

Η ATCOM -σε συνέχεια της εκδήλωσης ATCOM Next όπου παρουσίασε για πρώτη φορά τέτοιου είδους εφαρμογές και εγκαταστάσεις- με το έργο αυτό στόχο έχει να επαναπροσδιορίσει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση Loyalty στρατηγικών στην εποχή του omnichannel. Σε αυτό το πλαίσιο, το πρόγραμμα πιστότητας των καταστημάτων Καλογήρου θα λειτουργεί κεντρικά σε ένα mobile application που θα αποτελεί την digital loyalty card, συγκεντρώνοντας όλες τις συναλλαγές του χρήστη με το brand καθώς και όλα τα προνόμια που προκύπτουν από αυτές. Η συγκεκριμένη εφαρμογή θα συνδέεται με το προϊόν Microsoft Dynamics CRM, επιτρέποντας στην εταιρεία να αποκτήσει βαθιά γνώση για τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά των πελατών της, ώστε να δίνεται ώθηση για ακόμη πιο στοχευμένο και προσωποποιημένο διάλογο με τους καταναλωτές, οδηγώντας σε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα του συνόλου των ενεργειών marketing και πωλήσεων της εταιρείας σε κάθε διαθέσιμο κανάλι επικοινωνίας.

Παράλληλα, μέσω της τεχνολογίας Beacons και πρωτοπόρων interactive εφαρμογών ο καταναλωτής έρχεται σε πρώτο πλάνο, καθώς ενισχύεται η αμφίδρομη επικοινωνία μαζί του, ενώ μεγιστοποιούνται οι δυνατότητες για προσωποποιημένη εξυπηρέτησή του σε πραγματικό χρόνο εντός και εκτός των φυσικών καταστημάτων Καλογήρου.

Η Χρύσα Γρηγορίου, Μarketing & PR Director του Ομίλου Επιχειρήσεων Λεμονή, δήλωσε: «Στόχος μας είναι να γνωρίσουμε ακόμη καλύτερα τους πελάτες μας, ώστε όχι μόνο να ενδυναμώσουμε τη σχέση μας μαζί τους, αλλά να μπορέσουμε να τους προσφέρουμε την υψηλών προδιαγραφών αγοραστική εμπειρία που εγγυάται το όνομα Καλογήρου εδώ και 125 χρόνια. Η ATCOM, έχοντας βαθιά τεχνογνωσία και πολύ προηγμένη εικόνα της διαθέσιμης τεχνολογίας, θεωρούμε ότι είναι ο καταλληλότερος συνεργάτης σε αυτή μας την προσπάθεια».

Ο Ευάγγελος Χρυσοχόος, Εμπορικός Διευθυντής της Microsoft Ελλάς, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ένας ακόμη συνεργάτης της ATCOM εμπιστεύθηκε τις cloud λύσεις της Microsoft. Κοινός μας στόχος με την ATCOM είναι να συμβάλλουμε στην ενίσχυση της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων, μέσα από καινοτόμες λύσεις, όπως είναι το Microsoft Dynamics CRM, το οποίο προωθεί την καλύτερη διαχείριση των έργων τους, αξιοποιώντας παράλληλα στο μέγιστο την επικοινωνία με τους πελάτες τους.»

Ο Κώστας Θεοτοκάς, Διευθύνων Σύμβουλος της ATCOM δήλωσε σχετικά: «Η διαθέσιμη σήμερα τεχνολογία μπορεί να μετατραπεί σε πραγματικό σύμμαχο των επιχειρήσεων ειδικά στον κλάδο του λιανικού εμπορίου. Η γνώση που μπορούμε να συλλέξουμε τόσο από το online όσο και από το φυσικό κατάστημα μπορεί να αποτελέσει τη βάση για μία εμπορική στρατηγική με απτά οφέλη για τις εταιρείες και τους πελάτες τους. Ταυτόχρονα, σε ό,τι αφορά ειδικά την ATCOM, μας ικανοποιεί ιδιαίτερα η επέκταση της συνεργασίας μας με την Microsoft Ελλάς, με την εγκατάσταση και παραμετροποίηση του προϊόντος Microsoft Dynamics CRM και προσβλέπουμε στην εφαρμογή CRM λύσεων και σε νέους κλάδους.»

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

Atcom Loyalty
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
Σπύρος Πλέσσας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το FREENOW απογείωσε τις μετακινήσεις των επισκεπτών του Comic Con

25 χρόνια Pylones & f5: η επιτυχημένη συνεργασία που χτίζει το ψηφιακό αύριο

Η παγκόσμια επένδυση επιχειρηματικών κεφαλαίων αυξάνεται το Α’ τρίμηνο του 2025

Νέα παγκόσμια έκθεση της Experis «Το Μέλλον του IT: Προοπτικές για τους CIO το 2025»

Η Πλαίσιο ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες Best Workplaces Hellas 2025

BestPrice.gr και ΔΕΛΤΑ 360 ενώνουν δυνάμεις για την εκπαίδευση της νέας γενιάς

Leave A Reply Cancel Reply

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Χαρδαλιάς: «Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού αλλάζει, με έργα που βελτιώνουν την καθημερινότητα»
  • Τεχνολογική αναβάθμιση της Ελληνικής Αμυντικής Βιομηχανίας μέσω της συμμετοχής μελών της Ε.ΕΛ.Ε.Α.Α.
  • Συνάντηση του Υπουργού Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκου με αντιπροσωπεία της Διοίκησης του Ε.Ε.Α.
  • Ιστορική συμφωνία Ηνωμένου Βασιλείου – Ε.Ε. για την επανεκκίνηση των σχέσεων
  • Τα BOX NOW Stores φέρνουν επανάσταση στην αποστολή και παραλαβή δεμάτων
  • JTI: Παράδοση του ολοκληρωμένου έργου θωράκισης του περιαστικού άλσους της Ξάνθης
  • ΔΕΗ: Έναρξη κατασκευής δύο νέων Σταθμών Αποθήκευσης Ενέργειας (BESS) στη Δυτική Μακεδονία
RSS itsecuritypro.gr
  • Η Bewise αναβαθμίζει το Data Center και τη Cyber Security Στρατηγική του Ομίλου Divani Collection Hotels
  • Η Bitdefender έλαβε την πιστοποίηση Anti-Tampering 2025 από τα AV-Comparatives
  • Η Orthology ανακοινώνει στρατηγική συνεργασία με την Netwrix για την ενίσχυση της ασφάλειας μέσω της λύσης Netwrix 1Secure
  • Η ESET λαμβάνει για δεύτερη φορά την υψηλού κύρους πιστοποίηση Anti-Tampering
  • Το Δημόσιο στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης: 2.000 δημόσιοι υπάλληλοι εκπαιδεύονται σε Cloud και AI Τεχνολογίες εντός του 2025
  • O ENISA δημιούργησε Ευρωπαϊκή Βάση Δεδομένων Ευπαθειών (European Vulnerability Database – EUVD),
  • Συνεργασία της Akeydor Digital με τον κορυφαίο οργανισμό Barric Reqodiq Mining Company στο Πακιστάν
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.