2014 review: Αμείωτο το ενδιαφέρον των online συζητήσεων για την αγορά της κινητής

0

Του Ηλία Αραβαντινού (#eliasara)

Από το 2011, οι πάροχοι της κινητής άρχισαν να ασχολούνται πιο σοβαρά με τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, αναπτύσσοντας τα δικά τους εταιρικά κανάλια προβολής αλλά και επικοινωνίας με τον πελάτη.

keyboard

Αναφορικά με τα μερίδια αγοράς στην κινητή τηλεφωνία με βάση τα συνολικά έσοδα των τριών εταιρειών το 2013, αναφέρουμε τα παρακάτω αποτελέσματα: Η Wind έχει μερίδιο  20,5%, η Vodafone 27,3% και η Cosmote με έσοδα το 2013 1.336,5 εκατ. ευρώ μερίδιο αγοράς 52,2%.

data

Ωστόσο  η ανάλυση των δημόσιων Facebook συζητήσεων παρουσιάζει μια εντελώς διαφορετική εικόνα. Σύμφωνα με την τελευταία αναφορά της ExelixisNet Resarch & Analysis σε συνεργασία με την Monitor, (μία online μηχανή αναζήτησης αναφορών, που καταγράφει σε πραγματικό χρόνο δημοσιεύσεις από ελληνικά news sites, blogs, forums και έλληνες χρήστες social media (Facebook, Twitter, YouTube) παρουσιάζεται μια ισοκατανομή στις συζητήσεις των Facebook σχετικά με τους 3 παρόχους κινητής τόσο το 2011 όσο και το 2014. Η αναφορά περιλαμβάνει την ανάλυση και των υπόλοιπων καναλιών εκτός του Facebook όπως Blogs, Twitter, YouTube, News Sites και forums. Από τη στιγμή που οι πάροχοι ξοδεύουν αρκετά μεγάλα ποσά σε ετήσια βάση για την social media παρουσία τους, πρέπει να γνωρίζουν τόσο τα αποτελέσματα της στρατηγικής αλλά και την επιτυχία του κάθε ευρώ που επενδύουν.

Ανάμεσα στα highlights της αναφοράς του 2014:

  1. Αύξηση του όγκου των συζητήσεων 103% σε σχέση με το 2011
  2. Συνολικά, παραμένει αμείωτο το ενδιαφέρον των συνδρομητών όσον αφορά την κινητή
  3. Το Facebook παραμένει η παραδοσιακή πλατφόρμα τα τελευταία 3 χρόνια επικοινωνίας με τον συνδρομητή
  4. Όσον αφορά το Twitter, υπάρχει αντίστοιχα μεγάλος ρυθμός ανάπτυξης των συζητήσεων
  5. Οι πάροχοι κινητής το 2014, απάντησαν κατά μέσο όρο το 50% των αιτημάτων στο Twitter

Στην ετήσια αναφορά ανταγωνισμού περιλαμβάνεται επίσης λεπτομερή ανάλυση του ανταγωνισμού:

  1.  Διαχωρισμός σε θετικές-αρνητικές συζητήσεις
  2.  Αξιολόγηση δικτύου παρόχου βάση των συζητήσεων και αιτημάτων των συνδρομητών
  3.  Αξιολόγηση προιόντων και υπηρεσιών

 

Share.

Leave A Reply