Στις 20 του μηνός, 2,5 εκατ. νοικοκυριά θα πρέπει να είναι έτοιμα να δεχθούν τη μετάβαση από το αναλογικό στο ψηφιακό σήμα από το Κέντρο Υμηττού είτε με δέκτη TV με ενσωματωμένο DVD-T, είτε με συσκευή αποκωδικοποίησης MPEG-4.

Οι περιοχές που επηρεάζονται είναι το λεκανοπέδιο, τα Μεσόγεια, οι δυτικές ακτές των Κυκλάδων και οι νότιες της Εύβοιας.Στο εγχείρημα θα συμμετέχουν Mega, ANT1, STAR, Alpha, Σκάι, Μακεδονία TV, αλλά και οι περιφερειακοί σταθμοί.

Σύμφωνα με την ΚΥΑ, στο Κέντρο Υμηττού μεταφέρονται οι σταθμοί που εκπέμπουν στους διαύλους, 54 και 65. Στη νέα ψηφιακή συχνότητα 54 θα εκπέμπουν: Extra 3, Attica, High και Nickelodeon, στην 65 οι Blue Sky, Kontra, ΤΗΛΕΑΣΤΥ και Channel 9.

Στη συχνότητα 63 με απόφαση του ΕΣΡ, μαζί με τους MAD, MTV, 0-6, Sport TV εντάσσονται και οι Sunny Channel και Shop TV των Π.Κυριακίδη και Γ.Αλαφούζου, αντίστοιχα.

Η ΕΡΤ θα παραμένει προσωρινά εκτός μετάβασης από το Κέντρο Υμηττού μέχρι να ολοκληρωθούν οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Στις 17/8 θα εκπέμπει και αυτή ψηφιακά, ενώ η Nova έχει ήδη κάνει μόνη της, τη μετάβαση στο επίγειο σήμα, εκπέμποντας μόνο ψηφιακά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Πάντως φυτρώνουν σαν μανιτάρια τα post περί των τεχνικών που στελέχωναν το πρώην δίκτυο της παλαιάς συνδρομητικής και παραμένουν στα αζήτητα, λόγω του γεγονότος – λέει – ότι όλες οι εντολές καταλήγουν στο νέο δίκτυο των καταστημάτων

Στις ίδιες έμμεσες διαδικτυακές διαμαρτυρίες αναφέρεται ότι το δίκτυο του νεόκοπου ανταγωνιστή, δέχεται σθεναρές πιέσεις να συνεργασθεί με τις παλαιές «καραβάνες», προκειμένου να αποκτήσουν σύμβαση με αμφότερες τις εταιρείες συνδρομητικής.

Dead end στις συζητήσεις της Σούπερ Λίγκας με τη Forthnet/Nova σχετικά με τη μείωση του συμβολαίου ύψους 44 εκατ. ευρώ που αιτείται η συνδρομητική για το νέο πρωτάθλημα, παρά το γεγονός ότι ήδη οι απαιτήσεις για σκόντο μειώθηκαν από 25% σε 20%.

Τι αντιπρότεινε η Σούπερ Λίγκα; Το ίδιο ποσόν σε ετήσια βάση, τη μετάδοση ενός αγώνα κάθε Παρασκευή ή Δευτέρα και των αγώνων από το πρωτάθλημα των κάτω των 21 ετών, ενώ στο «οπλοστάσιο» των επιχειρημάτων της συμπεριέλαβε το γεγονός ότι από τη σεζόν 2012-2013 η Forthnet/Nova θα έχει στη δύναμή της και την Ξάνθη –μιας και έληξε το συμβόλαιο της ΠΑΕ με την ΕΡΤ.

Παράλληλα τονίζει ότι το συνδρομητικό θα αντλεί επιπλέον έσοδα διαθέτοντας τα δικαιώματα κάθε αγώνα σε ελεύθερο κανάλι λες και τα ελεύθερα κανάλια έχουν χρήματα για το πανάκριβο σπορ που λέγεται ποδόσφαιρο.

Αστάθμητος παράγων ο ανταγωνιστής καθώς όπως λέγεται, αν κάποια ΠΑΕ τα πάρει στο κρανίο με όλα αυτά, θα οδεύσει στην αντίπερα όχθη οπότε η κεντρική διαχείριση θα φαντάζει ένα όνειρο τρελό.

Νέο οικονομικό portal στα σκαριά από τον «κόκκινο» εφοπλιστή και την ομάδα του στα media, ενώ σε δεύτερο χρόνο θα βγει στον αέρα νέο site life style αλλά και εβδομαδιαία εφημερίδα.

Στο χώρο του διαδικτυακού lifestyle ετοιμάζεται και η ηλεκτρονική απάντηση του «Πρώτου Θέματος» που μπορεί να έβαλε άδοξο τέλος στο έντυπο «ΟΛΑ», ωστόσο έχει ήδη έτοιμο το «proto thema lifestyle.gr.».

Ανάλογες κινήσεις κάνει η ομάδα του Χρήστου Ράπτη (iefimerida.gr) αλλά και ο όμιλος Γιαννακόπουλου που θα ειδικευθεί στα sites για το ανδρικό κοινό.

Νέα digital εταιρεία με πυρήνα τις εκδόσεις Λυμπέρη, από την 24χρονη Ιόλη Λυμπέρη, θυγατέρα του Αντώνη που συνέστησε τη «Λυμπέρης Digital» καταβάλλοντας 60.000 ευρώ. Σκοπός της εταιρείας που έχει έδρα το δήμο Κορωπίου είναι οι υπηρεσίες σχεδιασμού ανάπτυξης των τεχνολογιών των πληροφοριών, η δημιουργία sites, οι πωλήσεις μέσω Internet κ.ά.

Περί τις 446.000 ευρώ κατέβαλε το Mega, για το «ενοίκιο» (2% επί του τζίρου) της χρήσης συχνοτήτων, έναντι 560.000 ευρώ το α’ τρίμηνο του 2011. Πολύ πιθανό το ποσό να μειωθεί καθώς το Mega, όπως και τα υπόλοιπα κανάλια μετέδωσε δωρεάν τα μηνύματα των κομμάτων κατά τις δύο εκλογικές αναμετρήσεις, (συνολικό κόστος άνω των 12 εκατ. ευρώ) και ως εκ τούτου η νέα κυβέρνηση θα πρέπει να εκδώσει την υπουργική απόφαση που μειώνει το τέλος στο 0,1% επί του τζίρου.

Με ανοικτή ημερομηνία η αγγελία του Euronews για τις 42 θέσεις εργασίας για τις οποίες έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον 10πλάσιος αριθμός δημοσιογράφων. Το πιο νόστιμο, ότι επεστράφησαν όσα βιογραφικά περιελάμβαναν συστάσεις κυρίως πολιτικών ή στελεχών καναλιών, χωρίς να τους ζητηθεί.

Το ευρωπαϊκό κανάλι πάντως βρίσκεται ήδη στο ψηφιακό μπουκέτο της ΕΡΤ στη θέση των δικών της ψηφιακών καναλιών, έχοντας εξασφαλίσει και δορυφορική μετάδοση μέσω Nova και OTE TV. Παράλληλα ετοιμάζει εφαρμογές και για smart TV.

Στην κατάψυξη οι δουλειές του πρώην ιδιοκτήτη εκδοτικής εταιρείας life style με τον όμιλο του Αμαρουσίου.

Στα δικαστήρια ξανά Forthnet και Σκάι για τα τηλεοπτικά στιγμιότυπα της SuperLeague. Η συνδρομητική κατέθεσε, αγωγή σε βάρος του Σκάι και του site, www.skai.gr, για τη μετάδοση των αποσπασμάτων της SuperLeague, χωρίς να κατέχει τη σχετική άδεια, διεκδικώντας 4,1 εκατ. ευρώ ευρώ. Προηγήθηκε αγωγή της ΕΡΤ, εναντίον του Σκάι για τα στιγμιότυπα της Ξάνθης, ζητώντας από την τηλεόραση και το site του Σκάι το ποσό των 410.00 ευρώ.

Στην αγωγή η Forthnet επεχείρησε να διαχωρίσει τα εμπορικά στιγμιότυπα από τα αγωνιστικά τρίλεπτα κάθε αγωνιστικής.

Το Πρωτοδικείο Πειραιά, απέρριψε τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσε η Forthnet σε βάρος του Σκάι. Το δικαστήριο δέχθηκε τη γνωμοδότηση του καθηγητή Νομικής Θεόδωρου Μαρίνου και έκρινε πως τα στιγμιότυπα που μετέδιδε η εκπομπή Σκάι Goal τηρούν τις προϋποθέσεις που θέτει ο νόμος, σημειώνοντας πως «τα 90’’ για την αναμετάδοση σύντομων αποσπασμάτων για κάθε αγώνα χωριστά από τους 8 του ελληνικού πρωταθλήματος, σε σύνολο 90’ αγώνα «είναι πολύ μικρός χρόνος».

Εξώδικο από τον ΟΠΑΠ στην ΕΡΤ για τις μεταδόσεις διαφημίσεων ηλεκτρονικού τζόγου με αποτέλεσμα να της κόψει και τις χορηγίες ύψους 500.000 ευρώ σε εκπομπές.

Σε φάση αναμόρφωσης τα media του ΣΥΡΙΖΑ μετά την αύξηση της εκλογικής δύναμής του καθώς τόσο το κόμμα όσο και τα media του θα χρηματοδοτηθούν με 14,1 εκατ. ευρώ έναντι 4 εκατ. ευρώ μέχρι χθες. Ετοιμάζεται portal ομπρέλα για να καλύψει το avgi.gr, το stokokkino.gr καθώς και το left.gr.

ΚΟΥΙΖ. Πόσα κατέβαλε ο εκδότης στον Χουντίνι για να του εξαφανίσει το blog με έδρα τις ΗΠΑ που μιλούσε εναντίον της οικογένειας;

Το ποσό των 500.000 ευρώ θα διαθέσει η Κομισιόν, για την ανάλυση και δημιουργία portal Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας και μίας πύλης υποστήριξης «onestopshop» (ενιαία πύλη εξυπηρέτησης) του επιχειρηματικού τουρισμού.