Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Στρατηγική
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Σάββατο, 6 Δεκεμβρίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Στρατηγική
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Επιχειρήσεις»Μελέτες

Πωλήσεις και trends: τα highlights της φετινής Black Friday από το BestPrice

03/12/2025infocomBy infocom5 Mins Read Μελέτες

Η Black Friday του 2025 πέρασε και ήρθε η ώρα για απολογισμό. Ανακάλυψε ποιες κατηγορίες ξεχώρισαν σε πωλήσεις και αναζητήσεις, πώς κυμάνθηκαν οι νέες προσφορές και ποιες τάσεις διαμορφώθηκαν στην αγορά σε σύγκριση με πέρσι.

Όπως συνηθίζουμε να λέμε στο BestPrice.gr, η Black Friday είναι η αγαπημένη περίοδος των καταναλωτών. Οι περισσότεροι περιμένουν με ανυπομονησία τις προσφορές για να αποκτήσουν προϊόντα που είχαν βάλει στο μάτι εδώ και καιρό, αλλά και δώρα για τα αγαπημένα τους πρόσωπα ενόψει των γιορτών.

Πότε χτύπησαν… οι περισσότερες προσφορές

Φέτος, η Black Friday δεν ήταν μόνο μία ημέρα εκπτώσεων, αλλά μια σταδιακή «βροχή προσφορών», με έντονο ενδιαφέρον για τεχνολογία, gaming, πρακτικά προϊόντα για το σπίτι και παιδικά δώρα.

Τα πρώτα deals εμφανίστηκαν στις αρχές του μήνα, ενώ από τις 6 Νοεμβρίου οι νέες προσφορές εκτοξεύτηκαν, με τις μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης να μπαίνουν στο “παιχνίδι” στις 13 Νοεμβρίου, φτάνοντας στην κορύφωση την Παρασκευή 28, την επίσημη ημέρα της Black Friday.

Ας δούμε τι έδειξαν τα στοιχεία που συγκεντρώσαμε από τα συνεργαζόμενα καταστήματα μας και από τις αναζητήσεις BestPrice.gr.

Το online αποτύπωμα της Black Friday

  • Οι online παραγγελίες την ημέρα της Black Friday αυξήθηκαν κατά 159%, σε σχέση με μία τυπική Παρασκευή (η αντίστοιχη αύξηση το 2024 ήταν +136%), δείχνοντας ότι φέτος περισσότεροι καταναλωτές προτίμησαν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους την ημέρα της Black Friday.
  • Στην ευρύτερη περίοδο 13–28 Νοεμβρίου, οι online πωλήσεις σημείωσαν 28% άνοδο, σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη περίοδο (η αντίστοιχη αύξηση το 2024 ήταν 27%).
  • Το μέσο καλάθι αυξήθηκε κατά 25% σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη περίοδο, ενώ αυξήθηκε κατά 11% σε σχέση με την αντίστοιχη Black Friday περίοδο του 2024.

Ένα ακόμη στοιχείο που πιθανώς επηρέασε τη φετινή χρονιά ήταν η κακοκαιρία Adel, που έπληξε πολλές περιοχές της χώρας από τις αρχές της εβδομάδας, συμπεριλαμβανομένης της πρωτεύουσας ανήμερα της Black Friday. Το γεγονός αυτό οδήγησε περισσότερους καταναλωτές σε ηλεκτρονικές αγορές ενώ το Σαββατοκύριακο που ακολούθησε, με τον καιρό να βελτιώνεται και τα καταστήματα να μένουν ανοιχτά, οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να τα επισκεφθούν.

Πόσο “Black” ήταν τελικά η Black Friday 2025;

Η φετινή Black Friday χαρακτηρίστηκε από ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον στατιστικό σχετικά με τη διαμόρφωση των τιμών. Από τα προϊόντα που προτίμησαν οι καταναλωτές κατά την περίοδο της Black Friday, μόλις το 15% αγοράστηκε σε χαμηλότερες τιμές σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο (και συγκεκριμένα περίπου 5% χαμηλότερα από την καλύτερη τιμή του συνόλου των καταστημάτων). Παράλληλα, περίπου το 78% των προϊόντων αγοράστηκε περίπου στην ίδια τιμή που είχε ήδη καταγραφεί ως η καλύτερη στο BestPrice.gr πριν την Black Friday περίοδο. Τέλος, ένα 7% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερη τιμή.

Αν συγκρίνουμε τα στοιχεία της φετινής Black Friday με την περσινή περίοδο, το 20% των προϊόντων είχε αγοραστεί φθηνότερα και το 73% χωρίς αξιοσημείωτη μεταβολή τιμής. Αυτά τα ποσοστά που δείχνουν ότι φέτος παρατηρήθηκε μια μικρή υποχώρηση στις πραγματικές μειώσεις τιμών, αλλά και σταθερότητα στη γενική συμπεριφορά της αγοράς στις προσφορές.

Οι κλάδοι που έκλεψαν την παράσταση

Η φετινή Black Friday έφερε αυξημένη δραστηριότητα σε όλους τους βασικούς κλάδους της αγοράς, αλλά δεν κινήθηκαν όλοι με την ίδια ένταση. Κλάδοι όπως τεχνολογία και μόδα εξακολουθούν να κεντρίζουν το ενδιαφέρον, αν και με μικρότερη δυναμική σε σχέση με πέρσι. Ενώ κλάδοι όπως Μηχανοκίνηση και Χόμπυ – Αθλητισμός, παρουσίασαν αξιοσημείωτη ανάπτυξη, δείχνοντας ότι οι καταναλωτές διευρύνουν τις προτιμήσεις τους.

  1. Τεχνολογία +51% (η αντίστοιχη αύξηση το 2024 ήταν +83%)
  2. Σπίτι & Κήπος +42% (η αντίστοιχη αύξηση το 2024 ήταν +48%)
  3. Παιδικά-Βρεφικά +32% (η αντίστοιχη αύξηση το 2024 ήταν +41%)
  4. Μόδα +21% (η αντίστοιχη αύξηση το 2024 ήταν +53%)
  5. Μηχανοκίνηση +18% (η αντίστοιχη αύξηση το 2024 ήταν +15%)
  6. Χόμπυ-Αθλητισμός +17% (η αντίστοιχη αύξηση το 2024 ήταν +15%)
  7. Υγεία & Ομορφιά +9% (η αντίστοιχη αύξηση το 2024 ήταν +21%)

Οι αναζητήσεις που κυριάρχησαν

Οι 10 κατηγορίες με τη μεγαλύτερη αύξηση σε επισκεψιμότητα την περίοδο του Black Friday σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη περίοδο είναι:

  1. Κονσόλες: +131%
  2. Σκούπες Ρομπότ: +119.92%
  3. Σκούπες Stick: +101.54%
  4. Αντλίες Θερμότητας: +89.44%
  5. PS5 Games: +86.57%
  6. Air Fryers: +80.93%
  7. Gaming Controllers: +75.05%
  8. Τηλεοράσεις: +74.43%
  9. Laptops: +74.05%
  10. Playmobil: +71%

Το gaming είναι ο πρωταγωνιστής των αναζητήσεων, γεγονός που δεν προκαλεί έκπληξη αφού και πέρσι ήταν στη Νo1 κατηγορία. Φέτος, οι καταναλωτές δείχνουν, επίσης, μεγαλύτερο ενδιαφέρον για smart home, πρακτικές συσκευές για το σπίτι και παιχνίδια. Συνεπώς, αρκετοί προτίμησαν να αξιοποιήσουν τις προσφορές της Black Friday για να αγοράσουν τα δώρα των Χριστουγέννων.

Τα προϊόντα που τράβηξαν τα βλέμματα

Κάποια προϊόντα τράβηξαν περισσότερο το ενδιαφέρον, καταγράφοντας μεγαλύτερη αύξηση επισκεψιμότητας σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο. Τα trends είναι ξεκάθαρα: gaming κονσόλες και παιχνίδια, smartphones και wearables, έξυπνες τηλεοράσεις και πρακτικές συσκευές για το σπίτι.

Αυτά είναι τα 25 προϊόντα που ξεχώρισαν με σειρά δημοφιλίας, με το Νο1 να είναι το πιο περιζήτητο:

  1. Sony PlayStation 5 Digital Edition Slim 825GB + EA Sports FC26 Voucher
  2. TCL QD-Mini LED 55C7K Smart TV 55″ 4K Mini LED HDR
  3. Google Pixel 10 Pro XL 16GB/256GB
  4. Huawei Watch GT 6 46mm Black
  5. Morris MPD-10749 Στεγνωτήριο 10kg A+++ με Αντλία Θερμότητας
  6. Samsung QE43Q7F Smart TV 43″ 4K UHD QLED HDR
  7. Xiaomi G20 Lite Επαναφορτιζόμενη Σκούπα Stick
  8. Apple iPhone 16 Plus 128GB
  9. Xiaomi Poco X7 Pro NFC 12GB/256GB
  10. Samsung Galaxy S25 FE 8GB/128GB
  11. OnePlus 13R 12GB/256GB
  12. Samsung Galaxy A36 8GB/256GB
  13. Ninja AF500EU Air Fryer 10.4L
  14. Samsung Galaxy A56 8GB/256GB
  15. Sony PlayStation 5 Digital Edition Slim 1TB
  16. Xiaomi Poco F7 12GB/512GB
  17. Apple iPhone 16e 128GB
  18. Rohnson R-98015 Μηχανή Espresso 1350W 20bar
  19. Samsung Galaxy Z Fold7 12GB/256GB
  20. Honor 400 Pro 12GB/512GB
  21. Xiaomi X20 Plus Ρομπότ Σκούπα με Χαρτογράφηση & Wi-Fi
  22. Nintendo Switch 2
  23. Xiaomi Poco F7 Pro 5G 12GB/512GB
  24. Xiaomi Redmi Note 14 Pro Plus 5G NFC 12GB/512GB
  25. Apple AirPods 4 με Active Noise Cancellation

Οι προσφορές δεν τελειώνουν εδώ

Δεν ξέρουμε πόσα από τα Black Friday προϊόντα κατάφερες να αποκτήσεις, αλλά στο BestPrice.gr οι πραγματικές προσφορές δεν τελειώνουν ποτέ. Αν δεν πρόλαβες όλα όσα ήθελες τη Black Friday, μην ανησυχείς γιατί με τα εργαλεία του BestPrice.gr μπορείς να βρίσκεις πραγματικές προσφορές στην καλύτερη τιμή, όλο τον χρόνο.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

BestPrice black friday
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η ζήτηση για Data Centers αναμένεται να διπλασιαστεί έως το 2030 φέρνοντας νέες ευκαιρίες για την Ευρώπη

Skroutz Black Friday Report 2025: αύξηση παραγγελιών 25% & τζίρου 37% σε σχέση με πέρυσι

30 χρόνια ΣΕΠΕ – 30(+) Γυναίκες στην Τεχνολογία

Ericsson Mobility Report: οι υπηρεσίες διαφοροποιημένης συνδεσιμότητας κερδίζουν δυναμική

Οι CEO παγκοσμίως εντείνουν τις επενδύσεις στην AI και το ταλέντο

Οι Έλληνες χάνουν πολλά χρήματα κυνηγώντας τις προσφορές της Black Friday

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Infocom Today #146: Η Ευρώπη επιταχύνει για τα εργοστάσια ΤΝ, η Ελλάδα ετοιμάζει το Gov.gr 2.0!
  • ΣΕΠΕ: Άμυνα, διάστημα και κυβερνοασφάλεια και ΤΝ στο Digital Economy Forum 2025
  • Deloitte: Χρηματοοικονομικός σύμβουλος στη διαγωνιστική διαδικασία για τα Κρατικά Λαχεία
  • ΑΑΕΕ: Τι ισχύει για το δώρο Χριστουγέννων στους μισθωτούς του ιδιωτικού τομέα
  • Υπερταμείο: Εκκίνηση νέου διαγωνισμού για το ακίνητο «Ολυμπιακό Ιππικό Κέντρο Μαρκόπουλου»
  • Ιστορική συμφωνία στο Χόλιγουντ: Η Netflix εξαγοράζει την Warner Bros, deal 72 δισ.
  • kariera.gr: Η αρνητική εμπειρία υποψηφίου στη διαδικασία πρόσληψης επηρεάζει τη φήμη μιας επιχείρησης
RSS itsecuritypro.gr
  • Η AWS φέρνει την επόμενη γενιά AI και multicloud τεχνολογιών στο re:Invent 2025
  • TÜV AUSTRIA στην Ελλάδα & ACTA παρουσιάζουν το ντοκιμαντέρ «Spreadsheet Champions»
  • Η Intracom Telecom και η GeoLinks Επιτυγχάνουν Multi-Gigabit Επιδόσεις σε Πιλοτική Δοκιμή στις ΗΠΑ
  • Το Vodafone Business παρουσίασε τις ολοκληρωμένες λύσεις Secure SD-WAN σε συνεργασία με τη Fortinet
  • TÜV NORD Ελλάδας: Η Διευθύνουσα Σύμβουλος, Βασιλική Καζάζη, εγκαινιάζει μια νέα εποχή ανάπτυξης του Φορέα.
  • Matt Garman για την νέα εποχή της AWS : Από cloud-infrastructure σε «agentic AI & on-prem AI factories»
  • AWS re:Invent 2025: Το Μέλλον του Cloud και της Agentic AI ξεδιπλώνεται στο Λας Βέγκας
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.