Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Σάββατο, 24 Μαΐου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
InfoCom
Home»AI

Η Salesforce λανσάρει νέα λύση AI για τον τομέα του Field Service

06/05/2025infocomBy infocom3 Mins Read AI

Η Salesforce παρουσιάζει το Agentforce for Field Service, μια νέα, ψηφιακή πλατφόρμα εργασίας που αξιοποιεί AI Agents για την υποστήριξη των ομάδων υπηρεσιών πεδίου (Field Service). Το σύστημα έχει σχεδιαστεί για να αυτοματοποιεί βασικές, χρονοβόρες, διαδικασίες όπως ο προγραμματισμός ραντεβού, η σύνταξη αναφορών και η υποστήριξη των τεχνικών κατά τη διάρκεια της εργασίας τους.

Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα του Field Service καλούνται να διαχειριστούν αυξανόμενη ζήτηση, ενώ χάνουν πολύτιμο χρόνο σε διοικητικές διαδικασίες και μη αποδοτικό προγραμματισμό. Σύμφωνα με στοιχεία της αγοράς, οι τεχνικοί χάνουν σχεδόν μία εργάσιμη ημέρα την εβδομάδα σε εργασίες που δεν σχετίζονται άμεσα με τις επισκευές, την επίλυση προβλημάτων ή την εξυπηρέτηση πελατών.

Το Agentforce for Field Service ενσωματώνεται στα υπάρχοντα συστήματα και εκτελεί αυτόνομα εργασίες όπως ο προγραμματισμός, η διαχείριση αλλαγών στο πρόγραμμα, η τεχνική υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο και η σύνταξη αναφορών. Οι τεχνικοί μπορούν να αλληλοεπιδρούν με το σύστημα χρησιμοποιώντας φυσική γλώσσα ή φωνητικές εντολές, ακόμα και όταν βρίσκονται εν κινήσει.

Οι πελάτες μπορούν να κλείνουν, να αλλάζουν ή να ακυρώνουν ραντεβού μέσω web ή εφαρμογών μηνυμάτων, χωρίς τη μεσολάβηση υπαλλήλου. Το Agentforce αναγνωρίζει τον τύπο της εργασίας, δημιουργεί αυτόματα τη σχετική εντολή εργασίας και το αντίστοιχο ραντεβού εξυπηρέτησης, ενώ βρίσκει τεχνικούς με βάση την τοποθεσία, την ειδικότητα και τη διαθεσιμότητα. Σε περιπτώσεις ακύρωσης ή κενού στο πρόγραμμα, προτείνει εναλλακτικά ραντεβού, λαμβάνοντας υπόψη τη διάρκεια της εργασίας, τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, καθώς και τις κυκλοφοριακές συνθήκες.

Επιπλέον, οι τεχνικοί έχουν τη δυνατότητα να ακούσουν σύνοψη της εντολής εργασίας πριν φτάσουν στο ραντεβού τους, να ζητήσουν βοήθεια επί τόπου, να λάβουν καθοδήγηση βάσει εγχειριδίων χρήσης, προηγούμενων περιστατικών ή φωτογραφιών και να προσαρμόσουν τις τελικές αναφορές με φωνητικές εντολές ή φυσική γλώσσα.

Το Agentforce for Field Service βασίζεται στο Data Cloud της Salesforce, το οποίο ενοποιεί δεδομένα από εσωτερικές και εξωτερικές πηγές, αξιοποιώντας τον Atlas Reasoning Engine για να μετατρέπει τις πληροφορίες σε έξυπνες ενέργειες, προσαρμοσμένες στο εκάστοτε περιβάλλον.

«Το Agentforce φέρνει μια νέα εποχή στον τομέα του Field Service, σε κλάδους όπως η βιομηχανία, οι τηλεπικοινωνίες, οι υπηρεσίες κοινής ωφέλειας και οι υπηρεσίες οικιακής εξυπηρέτησης. Απελευθερώνει τους τεχνικούς από χρονοβόρες διαδικασίες και τους εξοπλίζει με τα εργαλεία που χρειάζονται για ταχύτερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση», δήλωσε η Taksina Eammano, EVP & GM Field Service της Salesforce. «Αυτό είναι μόνο η αρχή μιας νέας εποχής, όπου τεχνητή και ανθρώπινη νοημοσύνη συνεργάζονται για την παροχή καλύτερων υπηρεσιών και την ενίσχυση της παραγωγικότητας».

Η λύση εφαρμόζεται ήδη από επιχειρήσεις σε διαφόρους τομείς. Κατασκευαστές συστημάτων κλιματισμού χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για αυτόματο προγραμματισμό επισκέψεων συντήρησης βάσει χρήσης. Εταιρείες με μεγάλο όγκο ραντεβού μπορούν να καλύπτουν άμεσα κενά στο πρόγραμμα ή ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής με τις βέλτιστες επιλογές τεχνικών ως προς την τοποθεσία, τον χρόνο και τις δεξιότητες. Τεχνικοί τηλεπικοινωνιών, οδικής βοήθειας και ενέργειας μπορούν να λαμβάνουν τις σωστές πληροφορίες και οδηγίες επίλυσης ζητημάτων για κάθε περίσταση, καθώς και να ολοκληρώνουν αναφορές χωρίς καθυστέρηση.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

salesforce
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Hewlett Packard Enterprise διευρύνει τη συνεργασία της με τη NVIDIA με τις λύσεις AI Factory

Data centers: Διπλάσια κατανάλωση ενέργειας λόγω τεχνητής νοημοσύνης

1 στις 4 θέσεις εργασίας κινδυνεύει να μετασχηματιστεί από τη GenAI

Η αξιοποίηση των AI Agents αναμένεται να αυξηθεί κατά 327% έως το 2027

2.000 δημόσιοι υπάλληλοι εκπαιδεύονται σε Cloud και AI τεχνολογίες το 2025

Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι αόρατη, έχει αποτύπωμα

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Το Airports for Innovation ανακοινώνει τις νικήτριες εταιρείες startups
  • Μνημόνιο συνεργασίας ΕΕΕΠ και ΟΔΙΠΥ για τον εθισμό στα τυχερά παιχνίδια
  • Bitget και LaLiga συνδύασαν ποδόσφαιρο και κρυπτονομίσματα σε μοναδικό VIP Event 
  • Επίσημη Επίσκεψη Εμπορικών και Οικονομικών Ακολούθων στη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης A.E.
  • Η Vodafone φέρνει το καλοκαίρι ακόμη πιο κοντά με απεριόριστα data
  • Δόμνα Μιχαηλίδου: “Σε 3 μήνες απορροφήθηκε το 40% του προγράμματος Σπίτι μου ΙΙ”
  • Παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη η 44η «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ
RSS itsecuritypro.gr
  • Total Business Transformation 2025: Η επιχειρηματικότητα στη νέα εποχή – Στρατηγική, τεχνολογία, άνθρωπος!
  • Από την NIS2 στην CRA –  Το επόμενο βήμα για την κυβερνοασφάλεια των προϊόντων  
  • Συνεργασία Info Quest Technologies & Huawei στον τομέα των επιχειρηματικών λύσεων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ)
  • Αξιοποίηση παλαιού λογισμικού Microsoft – Πώς από κόστος μετατρέπεται σε πλεονέκτημα
  • “Γιατροί-μαϊμού“ μέσω deepfake προωθούν ψεύτικες θεραπείες στο TikTok προειδοποιεί η ESET
  • Εκμετάλλευση της άνθησης της Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς οι κυβερνοεγκληματίες στοχεύουν στην εμπιστοσύνη στις generative πλατφόρμες
  • Πρωταγωνιστεί στην έρευνα για τα δίκτυα του μέλλοντος η COSMOTE TELEKOM
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.