Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Πέμπτη, 19 Ιουνίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Επιχειρήσεις

Η Forel ανανεώνεται με redesign της αρχικής της σελίδας από τη Netstudio

22/07/2024infocomBy infocom2 Mins Read Επιχειρήσεις

Με ανανεωμένη εικόνα υποδέχθηκε το ελληνικό fashion brand Forel τις καλοκαιρινές εκπτώσεις, έπειτα από το ολόφρεσκο redesign της αρχικής σελίδας του από τη Netstudio, ένα από τα μεγαλύτερα eCommerce & Digital agency στην Ελλάδα.

Τέσσερα χρόνια μετά το επίσημο λανσάρισμα του site forel.gr, κατασκευασμένο στην custom e-commerce πλατφόρμα της Netstudio, και έχοντας χτίσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική προώθησης σε συνεργασία με το τμήμα digital marketing της Netstudio, η Forel χρειαζόταν να λύσει κάποιες βασικές επικοινωνιακές προκλήσεις στην αρχική της σελίδα.

Μέσα από το redesign της Netstudio, δημιουργήθηκε ένα σύστημα που προσφέρει ελευθερία έκφρασης, διατηρώντας παράλληλα οπτική και λειτουργική αρμονία. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν τα εξής:

  • Εκ νέου σχεδιασμός των σημαντικότερων στοιχείων του UI της αρχικής σελίδας
  • Νέα τυπογραφία βασισμένη στα variable fonts της Sofia Sans
  • Νέο σετ εικονιδίων
  • Νέα components για την αρχική σελίδα
  • Προσεκτικός σχεδιασμός για desktop και mobile

Στο πλαίσιο του redesign, ο head of design της Netstudio, Κωνσταντίνος Πενλίδης, συνεργάστηκε με την ομάδα της Forel και ανέλυσαν πώς χρησιμοποιούσαν το υπάρχον design, προσπαθώντας να κατανοήσουν τις προκλήσεις που αντιμετώπιζαν.

Έλαβαν επίσης υπόψιν τους τις ενέργειες digital marketing (newsletters, διαφημίσεις Google και Meta) και πώς αυτές συνδέονταν και λειτουργούσαν σε σχέση με την αρχική σελίδα forel.gr. Παράλληλα, συνεργάστηκαν στενά με την Art Director, Έλενα Μιχαλέα, η οποία επιμελείται τις καμπάνιες και τα δημιουργικά του brand.

Ο Γιάννης Καράμπελας, ιδρυτής και CEO της Netstudio, δήλωσε σχετικά: “Τέσσερα χρόνια αφού βγάλαμε live το πρώτο eshop της Forel, forel.gr, δώσαμε φρέσκια πνοή στη homepage της σελίδας, απαντώντας ακριβώς στις ανάγκες του brand, τις οποίες γνωρίζουμε μέσα από τη μακροχρόνια συνεργασία μας και σε επίπεδο κατασκευής και σε επίπεδο προώθησης.”

Ο Μάκης Χατζούλας, CEO της Forel, δήλωσε σχετικά: “Βασικά μας χαρακτηριστικό είναι η συνεχής εξέλιξη, γι αυτό και στα τέσσερα αυτά χρόνια που λειτουργεί το eshop μας δεν έχουμε σταματήσει να προσπαθούμε να το κάνουμε λειτουργικότερο, αισθητικά αρτιότερο και φιλικότερο προς την πελάτισσα Forel.”

Η Forel, αμιγώς ελληνική επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον χώρο του σχεδιασμού, παραγωγής και εμπορίας γυναικείου ενδύματος, ιδρύθηκε το 1986 με όραμα να δημιουργεί ποιοτικά ρούχα με ιδιαίτερο στυλ και προσωπικότητα.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

Forel Netstudio
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μνημόνιο Συνεργασίας της Intracom Telecom με το ΕΚΕΤΑ

Πάνος Γιαλελής: Υποψηφιότητα για την ηγεσία του ΣΕΠΕ

Οι τάσεις και τα δημοφιλέστερα πακέτα που επέλεξαν οι πελάτες του Cosmote Insurance το 2024

Skroutz: σταθερά ανοδική η πορεία στις πωλήσεις βιβλίου

Connect with Pride: 10 χρόνια δράσης Vodafone για ισότητα και συμπερίληψη στο χώρο εργασίας

Η Mobito εξασφαλίζει χρηματοδότηση €1 εκατ. για την επιτάχυνση της ευρωπαϊκής της ανάπτυξης

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Στην 27η θέση η Ελλάδα ανάμεσα σε 118 χώρες για την ενεργειακή μετάβαση
  • Οι ευρωβουλευτές ζητούν επέκταση του Μηχανισμού Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
  • Κατακερματισμένη η ελληνική αγορά ενημέρωσης, με ιστορικά χαμηλή εμπιστοσύνη
  • 1 στα 5 ευρώ του ελληνικού e-commerce καταλήγει στην Κίνα
  • ΕΥ: Πώς διαχειρίζονται τις επενδύσεις τους οι Ευρωπαίοι millennials, Gen Xers, baby boomers;
  • Η Nova ICT υλοποιεί τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του ΕΟΤ
  • ΥΠΕΝ: Εξασφάλισε ύψους 15 εκατ. ευρώ για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος
RSS itsecuritypro.gr
  • PeS και Infoblox «απογειώνουν» την κυβερνοασφάλεια επενδύοντας σε σύγχρονες λύσεις
  • Το Discord ως Δούρειος Ίππος: Πώς Κακόβουλοι Παράγοντες Εξαπέλυσαν Παγκόσμιες
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ
  • Operation Secure: Η Kaspersky υποστηρίζει την INTERPOL στην αντιμετώπιση των infostealer
  • Η Schneider Electric ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
  • Κακόβουλο Λογισμικό Μαΐου 2025: Το SafePay Αναδεικνύεται ως Κορυφαία Κυβερνοαπειλή
  • Η CPI Αναλαμβάνει Κρίσιμο Ρόλο στην υποστήριξη χρηστών του Ομίλου ΕΛΤΡΑΚ
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.