Black Friday: το τμήμα Market Research της Generation Y αναλύει τα αποτελέσματα

0

Μετά από ανάλυση των δεδομένων των online πωλήσεων του Black Friday καθώς και της συμπεριφοράς των χρηστών την ίδια μέρα, το τμήμα Market Research της Generation YInternational eBusiness Experts κατέληξε σε εντυπωσιακά συμπεράσματα που σχετίζονται με τις επιπτώσεις των προσφορών του Black Friday στην ελληνική αγορά.

Συγκεκριμένα, τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα σημείωσαν αύξηση 70% στα visits, μείωση 22% του ποσοστού εγκατάλειψης και αύξηση 95% στα page views, ποσοστά που υποδηλώνουν ότι οι χρήστες όχι μόνο επισκέπτονταν μαζικά τα ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά και ότι ο χρόνος παραμονής τους στη σελίδα ήταν αυξημένος. Κατά τη διάρκεια του εξεταζόμενου τριημέρου, οι διαχειριστές των ηλεκτρονικών καταστημάτων είδαν το conversion rate να κάνει άλμα, σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση 35% και οδηγώντας σε 182%(!) περισσότερες πωλήσεις από τον ημερήσιο μέσο όρο.

Εκτός από τα γενικά data που προέρχονται από διάφορα industries, η Generation Y έκανε επιπλέον έρευνα ειδικά για τους κλάδους των online φαρμακείων και των fashion e-shops.

Η μόδα ήταν από τους μεγάλους νικητές του Black Friday, καθώς τα fashion e-shops σημείωσαν εντυπωσιακή αύξηση του conversion rate κατά 55% και αύξηση των πωλήσεων κατά 259%. Σημείωσαν επίσης αύξηση στα visits κατά 105%, μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης κατά 9% και αύξηση των page views κατά 112%.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα ένδυσης και υποδημάτων είχαν κατά μέσο όρο αύξηση κατά 10% στα visits από κινητές συσκευές.

Τέλος, τα online φαρμακεία είχαν επίσης εντυπωσιακή απόδοση: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα φαρμακείων είχαν κατά μέσο όρο 35% περισσότερα visits από αυτά μιας μέσης ημέρας, 10% χαμηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης και 70% περισσότερα page views. Επίσης, σημείωσαν αύξηση 37% στο conversion rate και αύξηση πωλήσεων κατά 52%.

Share.

Comments are closed.