Datanyze: Η τεχνολογία που αναγνωρίζει το πελατολόγιο των ανταγωνιστών

0

Μία επαναστατική τεχνολογία για το χώρο του marketing φαίνεται να αναδύεται στο χώρο των επιχειρήσεων, η οποία θα δίνει την δυνατότητα στις εταιρείες να αναγνωρίζουν τόσο το δικό τους αγοραστικό κοινό, όσο και τους υφιστάμενους, αλλά και πιθανούς πελάτες των ανταγωνιστών τους.

Big-data-in-recruitment-jobs-the-word

Πιο συγκεκριμένα, ο λόγος γίνεται για την εταιρεία Datanyze, έναν ψηφιακό συλλέκτη των δεδομένων του Διαδικτύου, η οποία σαρώνει το Internet με σκοπό τη συλλογή κομμάτια κώδικα, ανακαλύπτοντας το software-as-a-service που χρησιμοποιούν οι εταιρείες στις ιστοσελίδες τους.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι συγκέντρωσε το ποσό των 2 εκατ. δολ. από μεγάλους επενδυτές, όπως η IDG Ventures, η Google Ventures και Mark Cuban. Στο πλαίσιο της ανακοίνωσης, έγινε γνωστός και ο εκπληκτικός ρυθμός ανάπτυξης της εταιρείας, σε ποσοστό 25% ανά μήνα, μέσα στο 2014.

Όπως αναφέρουν οι διευθύνοντες της εταιρείας : «Η Datanyze επιτρέπει στους πωλητές να αποκαλύπτουν όχι μόνο ποιος κάνει χρήση του λογισμικού ενός ανταγωνιστή, αλλά επίσης καθορίζει πότε θα ξεκινήσει ή θα σταματήσει τη χρήση του».

Τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, η Datanyze απέφερε έσοδα ύψους 1 εκατ. δολ. , χωρίς να έχει λάβει το παραμικρό ποσό από επενδύσεις. Με την αύξηση του κεφαλαίου της, είναι βέβαιο ότι θα βοηθηθεί η επιτάχυνση αυτής της ανοδικής πορείας.

Στους κύριους επενδυτές περιλαμβάνονται τεράστια ονόματα της αγοράς, όπως η AngelList, ο Gil Penchina, ο Neeraj Agrawal, ο Jeff Epstein και ο Kyle York, καθώς και ο Mark Cuban, η Google Ventures και η IDG Ventures.

Share.

Leave A Reply