Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Σάββατο, 17 Μαΐου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
InfoCom
Home»News»Internet

Έρευνα της BaaS για τα Social Media κατά την περίοδο των διακοπών

26/08/2014infocomBy infocom2 Mins Read Internet Ελλάδα Μελέτες

Αν το ερώτημα «Πήγαν ή όχι οι Έλληνες διακοπές;» αναζητά ακόμη την απάντησή του, το βέβαιο είναι ότι μίλησαν πάρα πολύ για αυτές.

baas_sunset

Είτε μέσα από το πολύβουο άστυ ως καημός και αναζήτηση, είτε με παρέα τα μελτέμια του Αιγαίου ως κοινοποίηση της δροσερής, θερινής εμπειρίας, οι Έλληνες και οι Ελληνίδες μίλησαν για διακοπές. Και μίλησαν πολύ. Στην έρευνα που διενέργησε η BaaS στο διάστημα 15 Ιουλίου – 16 Αυγούστου, εντοπίσαμε 232,6 χιλιάδες αναφορές σε λέξεις σχετικές με διακοπές και καλοκαίρι, με σχεδόν 100 χιλιάδες σχετικές αναφορές μόνο στο Twitter.

Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η ροή σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα ήταν σταθερή καθ’όλη την διάρκεια του παρατηρούμενου χρονικού διαστήματος. Από ό,τι φαίνεται, οι χρήστες των social media, είτε από το pc, είτε πολύ περισσότερο από το κινητό ή το tablet, δεν σταμάτησαν καθόλου να μιλούν για τις διακοπές, άσχετα αν ήταν όντως «εκεί» ή αν τις σκέπτονταν νοερά ως επιθυμία απόδρασης από το θερινό αστικό «καμίνι».

(αναφορές στα social media σχετικά με «διακοπές»)

Έχει ενδιαφέρον ότι ο κόσμος μιλούσε περισσότερο στο διάστημα Τρίτη με Παρασκευή, κάνοντάς μας βάσιμα να υποθέσουμε ότι πολλοί εξέφραζαν τα σχέδιά τους για την εκδρομή του Σαββατοκύριακου , με την επακόλουθη Δευτέρα να λειτουργεί ως μια «μεταβατική» ημέρα αναπόλησης και προετοιμασίας της επόμενης εκδρομής. Θα μπορούσαμε επίσης να πούμε ότι υπήρχε μια άμεση, «γραμμική» σχέση ανάμεσα στην «καυτή» πορεία της ροής του υδράργυρου στη διάρκεια της ημέρας και στη ροή των συζητήσεων σχετικά με διακοπές, φυσιολογικό αν μη τι άλλο!

1

(αναφορές ανά ώρα του 24ωρου)

 

12

(αναφορές ανά ημέρα της εβδομάδας)

 

Ανάμεσα στις πλέον δημοφιλείς φωτογραφίες που ξεχώρισαν κατά τη διάρκεια της έρευνας ήταν και αυτή, μια αδειανή καρέκλα που είναι προσανατολισμένη στο ηλιοβασίλεμα. Ίσως καθόλου τυχαία, θα μπορούσε εξάλλου να εκφράζει τους πάντες, όσους κάθισαν σε «εκείνη» την καρέκλα και κοίταξαν μακριά στον ορίζοντα, όσους σηκώθηκαν από αυτή και εκείνη την στιγμή έριχναν τη βουτίτσα τους, όσους θα ήθελαν πάρα πολύ να κάθονται εκεί και όχι σε μια καρέκλα γραφείου, τους πάντες.

Γιατί καλοκαίρι είναι, είτε η καρέκλα είναι αδειανή είτε όχι, πάντα θα είναι στη σκέψη μας οι διακοπές, είτε σαν δράση είτε σαν επιθυμία…

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

baas social media
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η παγκόσμια επένδυση επιχειρηματικών κεφαλαίων αυξάνεται το Α’ τρίμηνο του 2025

Νέα παγκόσμια έκθεση της Experis «Το Μέλλον του IT: Προοπτικές για τους CIO το 2025»

GR.EC.A: Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2025

Skroutz: πως διαμορφώθηκαν οι online αγορές των καταναλωτών το Πάσχα

Σχεδόν όλοι οι Έλληνες ψωνίζουν online με δαπάνη κατά Μ.Ο. 909€ το τελευταίο εξάμηνο

Viber: 5 τάσεις που αλλάζουν το παιχνίδι για τα brands το 2025

Leave A Reply Cancel Reply

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Πανελλαδική Έρευνα από τη Focus Bari: Η Ναυτιλία Ελκύει, το Εξωτερικό Μαγνητίζει
  • Έρευνα Bank of America: Τι επιλέγουν οι Αμερικάνοι για τις διακοπές τους
  • Το ίδρυμα του Lewis Hamilton, Mission 44 και η HP Inc. ενώνουν τις δυνάμεις τους
  • Στ. Καφούνης: Το Εμπόριο πρέπει να έχει κεντρική θέση στην αναπτυξιακή πολιτική
  • Halcyon Equity Partners: Στρατηγική επένδυση στην AlfaOmega A.E.
  • kariera.gr polls: Τάσεις και προκλήσεις στα ΙΤ επαγγέλματα
  • LTIMindtree, Eurobank και Fairfax Digital Services δημιουργούν το Κέντρο στην Κύπρο
RSS itsecuritypro.gr
  • Η Orthology ανακοινώνει στρατηγική συνεργασία με την Netwrix για την ενίσχυση της ασφάλειας μέσω της λύσης Netwrix 1Secure
  • Η ESET λαμβάνει για δεύτερη φορά την υψηλού κύρους πιστοποίηση Anti-Tampering
  • Το Δημόσιο στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης: 2.000 δημόσιοι υπάλληλοι εκπαιδεύονται σε Cloud και AI Τεχνολογίες εντός του 2025
  • O ENISA δημιούργησε Ευρωπαϊκή Βάση Δεδομένων Ευπαθειών (European Vulnerability Database – EUVD),
  • Συνεργασία της Akeydor Digital με τον κορυφαίο οργανισμό Barric Reqodiq Mining Company στο Πακιστάν
  • Εκπαιδευτικά ιδρύματα στο στόχαστρο: Η ESET αποκαλύπτει αυξανόμενη απειλή κυβερνοεπιθέσεων στον εκπαιδευτικό τομέα
  • Το FakeUpdates στην Κορυφή της Λίστας Κυβερνοαπειλών για τον Απρίλιο 2025
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.