Η σημαντική αύξηση της συνδρομητικής βάσης της Forthnet, ειδικά τον τελευταίο ένα χρόνο με αιχμή το Nova 3Play (σταθερή τηλεφωνία, σύνδεση στο διαδίκτυο και Nova) συνέβαλε στην έστω και οριακή αύξηση των εσόδων της κατά 2% (192,4 εκατ. ευρώ έναντι 188,5 εκατ.) στο πρώτο 6μηνο.
Για το ίδιο διάστημα παρουσίασε αύξηση του EBITDA (κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων) 17,5% (32,2 εκατ. ευρώ έναντι 27,4 εκατ.) και ζημιές ως τελικό αποτέλεσμα (ζημιές μετά φόρους 23,4 εκατ. ευρώ έναντι 28,1 εκατ. επίσης ζημιές).
Η Forthnet η οποία έχει τεθεί στο επίκεντρο της ενοποίησης που βρίσκεται σε εξέλιξη στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, συνεχίζει να μην εξυπηρετεί τις δανειακές της υποχρεώσεις συνολικού ύψους 325,4 εκατ. ευρώ (έναντι 324,9 εκατ. 31.12.13). Όπως σημειώνεται στην οικονομική έκθεση εξαμήνου «δεδομένης της ανεπάρκειας κεφαλαίου κίνησης, ο Όμιλος εκτιμά πως δεν θα είναι σε θέση να καλύψει τις συμβατικές του υποχρεώσεις που απορρέουν από τα ομολογιακά δάνεια μέχρι την 30 Ιουνίου 2015 και οι οποίες περιλαμβάνουν αποπληρωμές κεφαλαίου ύψους 180 εκατ. ευρώ.»
Με βάση τα στοιχεία που ανακοίνωσε η τηλεπικοινωνιακή εταιρεία στο τέλος του Ιουνίου του 2014, οι συνδρομητές υπηρεσιών Nova 3Play της Forthnet (σταθερή τηλεφωνία, σύνδεση στο διαδίκτυο και Nova) ανήλθαν στους 344.419, σημειώνοντας αύξηση 68,4%, σε σχέση με το 2ο τρίμηνο του 2013. Στο 2ο τρίμηνο του 2014, οι νέοι συνδρομητές Nova 3Play ανήλθαν σε 20.873, σημειώνοντας αύξηση +9,5%, συγκρινόμενοι με τους 19.070 της αντίστοιχης περυσινής περιόδου.
Τους τελευταίους 12 μήνες, το μερίδιο αγοράς της Forthnet σε συνδρομητές LLU (απελευθερωμένες γραμμές), αυξήθηκε κατά 2,8 ποσοστιαίες μονάδες. Οι ενεργοί συνδρομητές LLU της Forthnet στο τέλος του 6μήνου ήταν 640.193.
Στο δεύτερο τρίμηνο του 2014, η συνδρομητική βάση της Nova παρουσίασε αύξηση 29,4% συγκριτικά με πέρυσι, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 482.572 συνδρομητών. Η εξάπλωση των υπηρεσιών 3play αναμένεται να συνεχίσει να είναι ο κύριος άξονας ανάπτυξης της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης, σύμφωνα πάντα με τη διοίκηση της Forthnet.
Σχετικά με τις δύο προτάσεις που έχουν κατατεθεί για την εξαγορά της εταιρείας (η πρώτη του ΟΤΕ για την εξαγορά μόνον της συνδρομητικής τηλεόρασης και η δεύτερη των Vodafone – Wind για το σύνολο της εταιρείας) δεν αναφέρεται τίποτα στην οικονομική έκθεση εξαμήνου, επί της ουσίας, παρά μόνον ότι «το Διοικητικό Συμβούλιο συνεχίζει τη διαδικασία αξιολόγησης, με τη βοήθεια εξειδικευμένων συμβούλων».
Βάσει της διοίκησης της εταιρείας το 2ο εξάμηνο οι βασικές προτεραιότητες και στρατηγικές κατευθύνσεις παραμένουν ως έχουν, ενώ προστίθεται ότι «ο όμιλος θα συνεχίσει την ανάπτυξη της συνδρομητικής του βάσης, μέσω «στόχευσης» πελατών μεγαλύτερης αξίας, ακολουθώντας στρατηγική με έμφαση στην αξία των υπηρεσιών παρά στη μειωμένη ή επιθετική τιμή».
Σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο, Πάνο Παπαδόπουλο:
«Ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα του Nova 3Play, η εταιρεία συνεχίζει να ισχυροποιεί τη θέση της. Η επιλογή μας να διαφοροποιηθούμε σε σχέση με τον ανταγωνισμό, δημιουργώντας μία νέα αγορά ψυχαγωγίας και επικοινωνίας, αρχίζει να αποτυπώνεται στα οικονομικά μας μεγέθη. Τα έσοδα λιανικής συνεχίζουν να σημειώνουν αύξηση, ενώ στο β’ τρίμηνο παρουσίασε βελτίωση και ο κύκλος εργασιών και τα EBITDA. Η μεγάλη απήχηση της υπηρεσίας Nova 3Play συνεχίστηκε αμείωτη, ενισχύοντας τη διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης και της ευρυζωνικότητας στη χώρα. Ως απόρροια, η συνδρομητική βάση της εταιρείας κατέγραψε νέο ιστορικό υψηλό, βελτιώνοντας τα μερίδια αγοράς της».