
Weekly Telecom: Ας ευλογήσουμε τα γένια μας!
Ας ευλογήσουμε τα γένια μας! Πρωτίστως… γιατί αξίζει να το κάνουμε! Και αυτό γιατί, ήρθε…
Ας ευλογήσουμε τα γένια μας! Πρωτίστως… γιατί αξίζει να το κάνουμε! Και αυτό γιατί, ήρθε…
Η Black Friday συνεχίζεται και κορυφώνεται αυτή την εβδομάδα και την επόμενη Δευτέρα 28/11, θα έχουμε και τη Cyber Monday. Σύμφωνα με έρευνα της NielsenIQ, τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων απάντησαν ότι θέλουν να αγοράσουν και αναζητούν τις ανάλογες ευκαιρίες.
Τυπικά, σε όλο τον πλανήτη, η Black Friday είναι η τελευταία Παρασκευή κάθε Νοεμβρίου. Έτσι, φέτος θα «γιορταστεί» στις 25 Νοεμβρίου! Σαν έτοιμες από καιρό, σαν θαρραλέες, οι αλυσίδες ήδη από αυτό το Σαββατοκύριακο ξεκίνησαν τα προεόρτια και έχουν λάβει θέσεις μάχης! Στη στοιχηματική αγορά, Κωτσόβολος, Γερμανός & Public ήδη έχουν απόδοση κάτω από το 1,10, γεγονός που σημαίνει ότι είναι στανταράκια!
Ο λόγος φυσικά για την Meta που πριν ένα χρόνο είχε πάνω από ένα τρις δολάρια αξία που σήμερα έχει μειωθεί κατά 800 δισ.
Τριήμερο και αρκετά από τα στελέχη της αγοράς “απέδρασαν” για να φορτίσουν τις μπαταρίες τους.…
H Εθνική Ομάδα Ρομποτικής αποτελούμενη από 40 μαθητές ηλικίας 14 – 18 ετών μας έφερε το Χάλκινο Μετάλλιο από τη Γενεύη όπου διαγωνίστηκαν 164 χώρες.
Λίγο η καμπάνια για το Payzy που παίζει στις οθόνες μας, λίγο η δημοσιότητα για το συγκεκριμένο προϊόν η αλήθεια είναι ότι “έκανε παιχνίδι” και αυτή την εβδομάδα. Και μάλιστα με καλά αποτελέσματα λένε τα πρώτα νούμερα από το Μέγαρο. Τα downloads του app, αυξάνονται εκθετικά… Σημεία των καιρών!
Κατ’ αρχάς η στήλη εύχεται περαστικά στον υπουργό Κυριάκο Πιερρακάκη, που μάλλον “τον μάτιασαν” στην Νάξο. Εγχειρίστηκε στο Metropolitan με επιτυχία και ευελπιστούμε ότι σύντομα θα επιστρέψει στις επάλξεις.
Στη Θεσσαλονίκη χτύπησε, από τις 29 Σεπτεμβρίου έως την 1η Οκτωβρίου, η «καρδιά» των νέων τεχνολογιών. Η Διεθνής Έκθεση Καινοτομίας και Τεχνολογίας Beyond – «Get Future Ready» έδωσε για δεύτερη χρονιά το «παρών», προσελκύοντας το ενδιαφέρον ολόκληρης της τεχνολογικής (και όχι μόνο) αγοράς.
Την τελευταία δεκαετία το mobile marketing έχει εξελιχθεί εντυπωσιακά, από τη μία χάρη στην προόδο της τεχνολογίας, από την άλλη λόγω των αλλαγών στη συμπεριφορά των καταναλωτών.