Στην Ferryhopper μαζί με την easyGroup του Στέλιου Χατζηιωάννου επένδυσε η Metavallon

0

Τη συμμετοχή της ως κύριος επενδυτής στη Seed επένδυση, αξίας 600 χιλ. ευρώ, της εταιρείας Ferryhopper, την νέα μηχανή αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, με συνεπένδυση από την easyGroup του Στέλιου Χατζηιωάννου ανακοίνωσε η Metavallon VC (εκ των επενδυτικών κεφαλαίων του Equifund).

Το Ferryhopper ιδρύθηκε το 2016, από τον Χρήστο Σπαθαράκη, Βασίλη Λαχανά, Παναγιώτη Σαράφη και Aiden Short. H 13μελής ομάδα της εταιρείας ανέπτυξε μια πρωτοποριακή πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, παρέχοντας στους χρήστες την δυνατότητα να επιλέξουν απευθείας δρομολόγια, να κάνουν κράτηση για δρομολόγια με ανταπόκριση αλλά και να σχεδιάσουν ταξίδια πολλαπλών προορισμών και διαδρομών, μετατρέποντας το ταξίδι με πλοίο στην Ελλάδα σε εύκολη και απλή διαδικασία. Σε λιγότερα από δύο χρόνια, η εταιρεία κατάφερε να πουλήσει πάνω από 200.000 εισιτήρια μέσω της πλατφόρμας για παραπάνω από 160 προορισμούς, αποκτώντας ένα σημαντικό μερίδιο της εγχώριας online αγοράς. Συνολικά, η παγκόσμια ακτοπλοϊκή αγορά βρίσκεται σε ανοδική πορεία λόγω της ψηφιοποίησης των ταξιδιωτικών υπηρεσιών και της ολοένα αναπτυσσόμενης ταξιδιωτικής τάσης, παγκοσμίως.

Η επένδυση θα χρησιμοποιηθεί για την επιχειρηματική επέκταση της εταιρείας διεθνώς, την ενίσχυση των τεχνολογικών υποδομών της και την διαφοροποίηση μέσω των επιπλέον προστιθέμενης αξίας προϊόντων της. Το 2019 η Ferryhopper θα επεκταθεί στην Ιταλία και την Ισπανία και την επόμενη χρονιά σε ακόμα περισσότερους Μεσογειακούς προορισμούς καθώς και στη Βόρεια Ευρώπη. Ο βασικός στόχος της ομάδας είναι η περαιτέρω εδραίωσή της στην Ελληνική αγορά και η ταχεία ανάπτυξη της στο εξωτερικό.

«Στόχος μας στο Ferryhopper είναι να προσφέρουμε στους χρήστες μας μια ολοκληρωμένη και εύκολη σε χρήση, πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων. Δουλεύουμε καθημερινά έτσι ώστε να κάνουμε την διαδικασία της online κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων σε μια απλή και ευχάριστη εμπειρία, αντίστοιχη δηλαδή με την εμπειρία του ίδιου του ταξιδιού.», σημείωσε ο CEO και co-founder του Ferryhopper Χρήστος Σπαθαράκης.

«Η Ελλάδα όντας ο μεγαλύτερος διεθνής νησιωτικός προορισμός, χρειάζεται τον δικό της εγχώριο πρωταγωνιστή στην αγορά των online ακτοπλοϊκών εισιτηρίων και πιστεύουμε ότι το Ferryhopper είναι η μοναδική εταιρεία που μπορεί να καταφέρει κάτι αντίστοιχο καθώς και να αλλάξει ολοκληρωτικά το τοπίο των online κρατήσεων ακτοπλοϊκών εισιτηρίων. Η ομάδα είναι προσηλωμένη στην εκτέλεση, στον σεβασμό στην εμπειρία του πελάτη και σε ένα ξεκάθαρο όραμα για το πως θα θριαμβεύσουν επιχειρώντας στην Μεσογειακή αγορά και στην παγκόσμια ανάπτυξη. Η δεδομένη στιγμή στην Ελλάδα είναι ιδανική, λόγω της ολοένα και μεγαλύτερης αύξησης της ψηφιοποίησης και των αναπτυξιακών παρόχων όπως επίσης της αύξησης των ανεξάρτητων και μη οργανωμένων ταξιδιών», εξήγησε η Μυρτώ Παπαθάνου Partner στη Metavallon VC.

Share.

Comments are closed.