Hospitality Remarketing: 3&1 tips για να αυξήσουμε τα Online Bookings του ξενοδοχείου μας!

0

Έως σήμερα τα μεμονωμένα ξενοδοχεία είχαν σχετικά μικρές δυνατότητες στην πραγματοποίηση  ενεργειών remarketing, ενώ τα σκήπτρα κατείχαν οι OTAs, αποκτώντας έτσι τη συντριπτική πλειοψηφία των online bookings.

Όμως, σήμερα τεχνολογίες όπως π.χ. το Hospitaliy Social WiFi της Zoottle κάνουν τέτοιες τεχνικές προσιτές ακόμη και στο μικρότερο ξενοδοχείο.

Πλέον μεμονωμένα ξενοδοχεία, μπορούν να πραγματοποιήσουν επιτυχημένες ενέργειες remarketing, απλά και με χαμηλό κόστος αρκεί να γνωρίζουν περισσότερα πράγματα για τους πελάτες τους!

Woman searching a hotel for vacation. Booking template designed

Πως μπορώ να συγκεντρώσω περισσότερα στοιχεία πελατολογίου;

Τοποθετώντας την υπηρεσία Hospitaliy Social WiFi της συγκεκριμένης εταιρείας, κάθε φορά που ένας πελάτης μπαίνει στο  WiFi του ξενοδοχείου μας αποκτούμε πολύτιμες πληροφορίες για αυτόν, όπως το email και το facebook id του.

Έτσι, δεκαπλασιάζουμε τον αριθμό των στοιχείων πελατολογίου που συγκεντρώνουμε αποκτώντας ένα δυναμικό data base.

Το data base αυτό είναι απαραίτητο προκειμένου να πραγματοποιήσουμε χαμηλού κόστος ενέργειες Remarketing με υψηλό ROI.

Πως μπορώ να κάνω Remarketing στους πελάτες μου;

Email Remarketing:

Έχοντας στα χέρια μας τα email όλων των επισκεπτών του ξενοδοχείου μας μπορούμε να κάνουμε επιτυχημένες καμπάνιες μέσω email.

Το email remarketing είναι όχι μόνο ο πιο εύκολος και φθηνός, αλλά παράλληλα και ο πιο αποδοτικός τρόπος να επικοινωνήσουμε στους πελάτες μας προσφορές.

Μάλιστα υπάρχει η δυνατότητα να συνδέσουμε απευθείας τον λογαριασμό της πλατφόρμας μαζικής αποστολής email που χρησιμοποιούμε μαζί τους.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το email remarketing να γίνεται «παιχνιδάκι» αφού η λίστα των email αλλά και στοιχείων που συλλέγουμε πλέον γίνεται δυναμική και προσβάσιμη απευθείας από πλατφόρμες όπως το mailchimp και το moosend.

Facebook Remarketing:

Remarketing στο Facebook εννοούμε την δυνατότητα του να τοποθετήσουμε μία διαφήμιση ή να “προμοτάρουμε” ενα post σε μια συγκεκριμένη λίστα ανθρώπων.

Έχοντας τα Facebook id’s και τα email των πελατών μας, με ένα απλό drag & drop του data base αυτού, μπορούμε να δημιουργήσουμε custom audiences στο Facebook.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μπορούμε να στοχεύουμε διαφημίσεις και posts του ξενοδοχείου μας στους πελάτες μας, στους φίλους των πελατών μας αλλά και σε παρόμοια κοινά (look-alike audiences).

Το κόστος για να στοχεύσεις συγκεκριμένη λίστα ανθρώπων στο facebook είναι εξαιρετικά μικρό και τα αποτελέσματα δεδομένα εφόσον το κοινό που απευθυνόμαστε είναι άμεσα σχετιζόμενο με το ξενοδοχείο μας!

Adwords Remarketing:

Έως σήμερα το adwords για τα περισσότερα ξενοδοχεία ήταν ένας πονοκέφαλος.

Απαγορευτικά κόστη, αβεβαιότητα στο αν θα επιτύχουν αλλά και πολυπλοκότητα καθιστούσαν τα Adwords, “όπλο” για λίγους.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ακόμη και στην περίπτωση ενός googla-ρίσματος που θα οδηγούσε σε σίγουρη κράτηση όπως π.χ την αναζήτηση του ονόματος του ξενοδοχείου από ήδη υπάρχον πελάτη τα Online Travel Agents να κέρδιζαν τελικά το booking!

Ο πιο απλός, οικονομικός αλλά και επιτυχημένος τρόπος να κάνουμε ενέργειες  Adwords είναι να “κλειδώσουμε¨ τους πελάτες μας αλλά και όσους  έχουν κοινά χαρακτηριστικά με αυτούς!

Με ένα απλό drag & drop του data base που έχουμε συλλέξει από την υπηρεσία του Hospitaliy Social WiFi μπορούμε να αυξήσουμε τα online bookings μας!

Έτσι, όταν ο πελάτης που έχουμε στοχεύσει αναζητήσει τις λέξεις κλειδιά μπορούμε να του προβάλουμε σε πρώτη θέση το site μας με αποκλειστική προσφορά ή ακόμη και ένα διαφημιστικό banner – Google Display.

Πως θα αυξήσει το Remarketing τα Online Bookings μου;

Όλα τα παραπάνω είναι δεδομένο ότι μπορούν να αποφέρουν άμεσα αποτελέσματα στην αύξηση των direct bookings του ξενοδοχείου μας.

Μάλιστα, έχει αποδειχθεί ότι όσο πιο στοχευμένο είναι το remarketing που κάνουμε τόσο πιο επιτυχημένο είναι.

Χάρη στο data base του Zoottle Hospitaliy Social WiFi μπορούμε να στοχεύσουμε τους πελάτες ανάλογα με το ηλικιακό κοινό, το γένος, τις ημέρες διαμονής, την περίοδο που μας επισκέφτηκαν κ.α και να τους προβάλουμε αποκλειστικές προσφορές για εκείνους, χαμηλότερες ακόμη και από αυτές που δίνουμε στους OTAs.

Share.

Leave A Reply