Ericsson: Οι πάροχοι πρέπει να κεφαλαιοποιήσουν τα δεδομένα

0

Κανένας από τους 20 κορυφαίους παρόχους που παρουσιάζουν αναπτυσσόμενη κερδοφορία από τη διακίνηση των δεδομένων δεν ευρωπαϊκές εταιρίες, όπως δηλώνει η Rima Qureshi, Chief Strategy Officer, της Ericsson.

Rima Ericsson

Το στέλεχος της Ericsson, σημειώνει έναν αριθμό παραγόντων που λειτουργούν ανασταλτικά στην αύξηση των εσόδων των επιχειρήσεων, από τη χρήση υπηρεσιών δεδομένων, όπως το κανονιστικό πλαίσιο και οι εγγενείς δομές της αγοράς κυρίως σε τοπικό επίπεδο.

Ορισμένα όμως από τα θέματα, είναι εντός του ελέγχου των παρόχων, όπως η καθυστέρηση στην στροφή πιο data centric επιχειρηματικών μοντέλων και εφαρμόζουν πάρα πολύ αμυντικά μοντέλα στην τιμολόγηση πακέτων δεδομένων κινητής τηλεφωνίας.

«Εμείς όμως στην Ericsson πιστεύουμε ότι σταδιακά αυτό θα αλλάξει και πιστεύουμε ότι κάποιες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις θα φτάσουν σε επίπεδο πρωτοπορίας μέσα στο 2016.»

Για την Ericsson, βάση για την επίτευξη ανώτερης εμπειρίας πελάτη είναι η ενσωμάτωση ισχυρών μοντέλων data analytics, η εφαρμογή των οποίων επιτρέπει στους παρόχους να ανακαλύψουν περισσότερα για τους πελάτες τους, να προσαρμόσουν τις υπηρεσίες τους με βάση τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους και να αναπτύξουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα.

Η Rima Qureshi προέτρεψε τους παρόχους να ανταγωνιστούν με τους ΟΤΤ στο επίπεδο της παραγωγής αξίας από τα δεδομένα. Επεσήμανε ότι, ενώ οι πάροχοι ΟΤΤ έχουν κατασκευαστεί ολόκληρο το επιχειρηματικό τους μοντέλο γύρω από monetising των δεδομένων σε συνδυασμό με την με παγκόσμια εμβέλεια τους, δεν έχουν στη διάθεσή τους τα στοιχεία που έχουν οι πάροχοι, οι οποίοι έχουν ακόμα πιο στενή σχέση με τους χρήστες.

Επίσης τόνισε ότι υπάρχουν ευκαιρίες συνεργασίας για μόχλευση δεδομένων, μέσα από συνεργασίες με τους ΟΤΤ’s, κάτι που θα μπορούσε να φέρει νέα δεδομένα και νέα έσοδα από υπηρεσίες«.

Share.

Leave A Reply

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.