Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Σάββατο, 21 Ιουνίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»News»Internet

Ελλάδα: Το marketing περνάει από τα Social Media

16/01/2014Θανάσης ΤσολάκηςBy Θανάσης Τσολάκης2 Mins Read Internet News Επιχειρήσεις Μελέτες

Έφτασε και στην Ελλάδα η νέα τάση του marketing, που θέλει τους διαφημιστές να περνούν και να σταθμεύουν στα social media, αφού εκεί συνωστίζεται πλέον μεγάλος όγκος πελατών. Μία έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, φέρνει στο φως αυτό που πολλοί ψιθυρίζουν εδώ και καιρό και κάποιοι άλλοι υποψιάζονται. Η γλώσσα των αριθμών, φωνάζει πλέον ότι τα Social Media είναι το νέο πεδίο (οικονομικής) δόξης για τους marketers και στην Ελλάδα. 

tlalsocialmedia4

Τα στοιχεία αναφορικά με κάθε sm:

LinkedIn: Δεδομένου ότι το συγκεκριμένο μέσο δίνει δυνατότητα προβολής των επαγγελματικών προσόντων/εμπειρίας κάθε χρήστη και σε συνάρτηση με την αυξημένη ανεργία στην Ελλάδα, οι Έλληνες δηλώνουν ότι έχουν στρέψει το βλέμμα τους σε αυτό αναζητώντας εργασία. Αυτή η τάση δε, αναμένεται να αυξάνεται συνεχώς το επόμενο διάστημα

Facebook: To 64% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι χρησιμοποιεί το Facebook ενεργητικά, δηλαδή μέσα από αυτό προβάλουν τις απόψεις, τις θέσεις τους, σχολιάζουν, συζητούν, παίζουν παιχνίδια, παρακολουθούν διαφημίσεις.

Twitter: Εδώ παρατηρείται αυξανόμενη τάση των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου να το παρακολουθούν. Το 57% των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι δεν ασχολούνται με το Twitter, υποστήριξαν ότι το κάνουν επειδή δεν ταιριάζει με τον τρόπο ζωής τους.

Youtube: Είναι το πλέον δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης.  Οι Έλληνες χρήστες του Internet δηλώνουν σε ποσοστό 77% ότι το χρησιμοποιούν για την ακρόαση τραγουδιών και σε ποσοστό 68% ότι αναζητούν “πράγματα που τους ενδιαφέρουν”, γεγονός που δείχνει την ανάπτυξη της χρήσης του youtube ως μηχανή αναζήτησης. Επίσης, κοντά στο 30% το χρησιμοποιεί συχνά για να δουν γεγονότα της επικαιρότητας, που καταγράφει την δυναμικότητα του youtube και ως εναλλακτικό κανάλι ειδησεογραφίας στην Ελλάδα.  Θυμίζουμε δε, ότι το Youtube εδώ και πολύ καιρό συνοδεύει τα βίντεο που προβάλλει με διαφημίσεις υποχρεώνοντας τους χρήστες να δουν τουλάχιστον τα πρώτα 5 δευτερόλεπτα της.

Ένας προβληματισμός που προκύπτει από την έρευνα είναι ότι οι ερωτηθέντες δήλωσαν σε μεγάλο ποσοστό (93%) ενημερωμένοι για τους κινδύνους των προσωπικών δεδομένων τους στο  internet, ωστόσο ελάχιστοι κάνουν κάτι για να προφυλαχθούν.

Επίσης, 7 στους 10 χρήστες δηλώνουν ότι πρώτα ψάχνουν πληροφορίες στο διαδίκτυο για το προϊόν/υπηρεσία που επιθυμούν και στη συνέχεια πραγματοποιούν την αγορά σε φυσικά καταστήματα και 1 στους 2 ότι ψάχνουν πληροφορίες για το προϊόν/υπηρεσία ηλεκτρονικά και πραγματοποιούν και την αγορά ηλεκτρονικά.

Τα στοιχεία προκύπτουν  από την Έρευνα Κοινωνικής Δικτύωσης 2013-2014, του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν-ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στην οποία συμμετείχαν 1.250 χρήστες την περίοδο Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2013. 

 

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

facebook linkedin marketing twitter YouTube
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
Θανάσης Τσολάκης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Με 5 βραβεύσεις ολοκληρώθηκε o 4ος Πανελλήνιος σχολικός Διαγωνισμός Ιδεών Κοινωνικής Καινοτομίας

Η Ελλάδα στην 50ή επέτειο της ESA

Η Shopify εισέρχεται επίσημα στην Ελλάδα με στρατηγικό συνεργάτη τη NetSteps

Μνημόνιο Συνεργασίας της Intracom Telecom με το ΕΚΕΤΑ

Πάνος Γιαλελής: Υποψηφιότητα για την ηγεσία του ΣΕΠΕ

Οι τάσεις και τα δημοφιλέστερα πακέτα που επέλεξαν οι πελάτες του Cosmote Insurance το 2024

Leave A Reply Cancel Reply

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Infocom Today #125: Startup nation η Ελλάδα, στην Κίνα 1 στα 5 ευρώ του e-commerce!
  • Μητσοτάκης: Ευρωπαϊκή πρωτοβουλία για αυστηρότερους κανόνες στα social media ανηλίκων
  • Amazon: Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει περικοπές, οι εργαζόμενοι αντιδρούν
  • Έναρξη προγραμμάτων κατάρτισης ανέργων δικαιούχων Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος και αστέγων
  • Κυριάκος Πιερρακάκης: Χρειάζεται να μειώσουμε τις τιμές της ενέργειας
  • Lavipharm: Διορισμός της Βίκυς Δ. Κεφαλά στο Διοικητικό Συμβούλιο του EIT
  • ΕΛΣΤΑΤ: Πτώση 9,1% στον δείκτη κύκλου εργασιών βιομηχανίας τον Απρίλιο
RSS itsecuritypro.gr
  • Νέα αναγνώριση για τη Schneider Electric – Η πιο βιώσιμη εταιρεία στην Ευρώπη από την Corporate Knights
  • Η IDEAL Software Solutions ενσωματώνει PDF Universal Accessibility στις λύσεις i-DOCS
  • Τα νέα ταλέντα ψηφιακής ασφάλειας βραβεύτηκαν στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Κυβερνοασφάλειας 2025
  • Η AWS παρουσιάζει νέες λύσεις για την απλοποίηση της διαχείρισης ασφάλειας στο cloud
  • Η Oracle γιορτάζει τη 2η επέτειο του EU Sovereign Cloud – Ένα ορόσημο για την Ψηφιακή Κυριαρχία στην Ευρώπη
  • Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ της Αρχής Προστασίας Δεδομένων και της Εθνικής Αρχής Κυβερνοασφάλειας
  • Η Bitdefender ανακοινώνει το νέο GravityZone Compliance Manager
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.