H Cyta απαντά στο δημοσίευμα της Εφημερίδας “Αλήθεια”

0

Η Cyta, αποσκοπώντας στην αποκατάσταση της αλήθειας και με αφορμή δημοσίευμα της Κυπριακής εφημερίδας “Αλήθεια” 18/5/2012 για την πορεία της θυγατρικής της στην Ελλάδα, ανακοινώνει τα εξής:

  • Η πορεία της θυγατρικής του Oργανισμού είναι πολύ καλή και σύμφωνη με το επιχειρησιακό της πλάνο, το οποίο παρακολουθείται στενά και συστηματικά. Αυτό αποδεικνύεται και από τα αποτελέσματα της Cyta Ελλάδος, τα οποία δείχνουν ότι η εταιρεία κατάφερε να είναι ανάμεσα στους εναλλακτικούς παρόχους η πρώτη επιλογή σε νέες συνδέσεις σταθερής τηλεφωνίας και διαδικτύου στην Ελλάδα.
  • Οι εξαιρετικές επιδόσεις της Cyta Ελλάδος σε αύξηση μεριδίου αγοράς και το γεγονός ότι καταγράφει την ταχύτερη ανάπτυξη του χώρου στην Ελλάδα με το, αποδεδειγμένα. χαμηλότερο ποσοστό αποσκίρτησης της αγοράς, είναι φυσικό να τοποθετούν την εταιρεία στο στόχαστρο, ειδικά σε μία περίοδο δύσκολη για την Ελλάδα.
  • Όμως, τα στοιχεία για τη Cyta Ελλάδος δείχνουν σχεδόν υπερδιπλασιασμό των πελατών από χρόνο σε χρόνο και αύξηση του μεριδίου αγοράς κατά 86% σε σχέση με την ίδια χρονική περίοδο το 2010. Συγκεκριμένα, στα 3,5 μόλις χρόνια εμπορικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, το μερίδιο αγοράς της εταιρείας μεταξύ των εναλλακτικών παρόχων (Forthnet, HOL, Wind, ON) ξεπερνά σήμερα το 16%, ενώ οι πελάτες της ξεπερνούν τις 270.000. Η εταιρεία καλύπτει πλέον εμπορικά συνολικά σε ποσοστό, περίπου το 68% του πληθυσμού της χώρας.
  • Παρά το ότι η εταιρεία δραστηριοποιείται μόνο 3,5 χρόνια στην αγορά της Ελλάδας, βρίσκεται πολύ κοντά στο να πετύχει τους στόχους του θετικού EBITDA στο τέλος του 2012 και του θετικού EBIT το 2013. Το γεγονός θεωρείται φιλόδοξο επίτευγμα για μία νεοσύστατη εταιρεία, εάν λάβει κανείς υπόψη το μικρό διάστημα εμπορικής δραστηριοποίησής της και τις υψηλές επενδύσεις στην ανάπτυξη ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών και υποδομών σε μεγάλο μέρος της χώρας.
  • Η εταιρεία ακολουθεί μία πολύ συντηρητική επικοινωνιακή πολιτική, χαμηλού προϋπολογισμού, συγκριτικά με την υπόλοιπη αγορά, μέσω στοχευμένων στρατηγικών προώθησης, απόλυτα εναρμονισμένων με το χαμηλό προφίλ του Οργανισμού. Δεν είναι τυχαίο ότι, ακόμη και στο λανσάρισμά της στην Αττική, η εταιρεία κατέγραψε, βάσει των επίσημων πηγών, τη χαμηλότερη διαφημιστική δαπάνη συγκριτικά με τους υπόλοιπους παρόχους. Επιπλέον, είναι γνωστό και φανερό από τα επίσημα στοιχεία καταγραφής διαφημιστικής δαπάνης. ότι η εταιρεία απέχει από τον τηλεοπτικό βομβαρδισμό διαφημιστικών μηνυμάτων και αξιοποιεί τα μέσα μαζικής ενημέρωσης πολύ προσεκτικά και σε συγκεκριμένες περιόδους.
  • Το παιχνίδι δημιουργίας εντυπώσεων στην Ελλάδα για την πορεία της θυγατρικής δεν βρίσκει ανταπόκριση. Το γεγονός  ότι τα στοιχεία είναι στρεβλωμένα, αποδεικνύεται από τα αναληθή νούμερα, τα οποία παρουσιάζονται ως «αποκλειστικές» πληροφορίες προς εξυπηρέτηση άγνωστων συμφερόντων. Ενδεικτικά αναφερόμαστε στο κόστος 18 εκατομμυρίων ευρώ, ως αμοιβές της εταιρείας σε κέντρα τηλεξυπηρέτησης (call centers).  Η Cyta, όχι μόνο δαπανεί τη χαμηλότερη αμοιβή της αγοράς για αυτή τη δραστηριότητα, αλλά και το ποσό που αναφέρθηκε είναι εξωπραγματικό, για το σύνολο της τηλεπικοινωνιακής αγοράς και όχι μόνο για τη Cyta.
  • Τα παραπάνω ισχύουν επίσης σε ό,τι αφορά τη δήθεν πριμοδότηση των νέων συνδρομητών, η οποία ασφαλώς είναι ανυπόστατη και δεν θα μπορούσε να προκύπτει ως μέρος της στρατηγικής ενός Οργανισμού με 50 χρόνια εμπειρίας στις τηλεπικοινωνίες. Τα προϊόντα της εταιρείας, τα οποία σχεδιάζονται και διατίθενται στην αγορά με θετική κερδοφορία, είναι βασικός παράγοντας επιτυχίας και προϋπόθεση για να υλοποιηθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί για την επίτευξη του θετικού EBITDA. Το επιχειρησιακό πλάνο της εταιρείας, τα τριμηνιαία και ετήσια αποτελέσματά της, αποτελούν ξεκάθαρους δείκτες για τη σταθερή ανάπτυξη στην Ελλάδα.
  • Όσον αφορά στην πληροφορία για την αγορά κτηρίου στην Ελλάδα, είναι γνωστό ότι μελετάται το ενδεχόμενο να αγοραστεί το κτήριο από το Ταμείο Συντάξεων των Υπαλλήλων του Οργανισμού και να ενοικιαστεί στη Cyta Ελλάδος. Η διαδικασία, ωστόσο, βρίσκεται σε πολύ αρχικό στάδιο.

Τέλος, να επισημανθεί ότι η Cyta Ελλάδος διατηρεί άριστες σχέσεις με τον ΟΤΕ σε επίπεδο συναλλαγών και σχέσεων, εκτιμώντας το γεγονός ότι η Cyta Ελλάδος έχει υιοθετήσει μία τίμια και ξεκάθαρη προσέγγιση της αγοράς.

Κλείνοντας, θα θέλαμε να  εκφράσουμε την ικανοποίησή μας για το γεγονός ότι, παρά τις δυσκολίες στην οικονομία της Ελλάδος, οι πολίτες της χώρας έχουν αγκαλιάσει τη Cyta από την πρώτη στιγμή και την έχουν τιμήσει με την προτίμησή τους, χαρίζοντάς της τα υψηλά ποσοστά και τις άριστες επιδόσεις, τόσο σε οικονομικά αποτελέσματα, όσο και σε ανάπτυξη γενικότερα. Γι’ αυτό τους ευχαριστούμε ιδιαίτερα!

Share.

Leave A Reply