Την παρουσία του στην ελληνική αγορά ενίσχυσε το δίκτυο καταστημάτων Γερμανός, σύμφωνα τουλάχιστον με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου των συνεργατών της αλυσίδας.
Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο συνέδριο, οι δυναμικές επιδόσεις συνεχίστηκαν και την περασμένη χρονιά, με τη Γερμανός, σε μια δύσκολη εποχή για το λιανεμπόριο, να αυξάνει κατά 6% τους επισκέπτες των καταστημάτων, στα 19 εκατομμύρια, και να ενισχύει κατά 11% τα έσοδα από υπηρεσίες.
Σε ό,τι αφορά την κινητή τηλεφωνία, η Γερμανός ενίσχυσε την πελατειακή της βάση, προσέλκυσε περισσότερους εταιρικούς πελάτες και αύξησε σημαντικά τις πωλήσεις smartphones. Το 2011, το Δίκτυο Καταστημάτων Γερμανός καθιερώθηκε στη συνείδηση των καταναλωτών και ως προορισμός για προϊόντα και υπηρεσίες ΟΤΕ. Ως αποτέλεσμα, η Γερμανός αύξησε σημαντικά τη συνδρομή της σε συνδέσεις Conn-X, ενίσχυσε τις πωλήσεις σε πακέτα φωνής και σχεδόν τριπλασίασε τη συνολική παραγωγή υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας.
«Το brand Γερμανός αποτελεί σταθερή αξία και αυτό δεν είναι τυχαίο. Βασίζεται στις αξίες που διακρίνουν τη λειτουργία και την πρακτική της Γερμανός όλα αυτά τα χρόνια», ανέφερε στην ομιλία του ο Εκτελεστικός Γενικός Διευθυντής του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Ζαχαρίας Πιπερίδης. Και πρόσθεσε: «Και αυτή τη δύσκολη περίοδο θα συνεχίσουμε να χτίζουμε πάνω σε αυτή τη δυνατή σχέση με τον πελάτη που έχουμε οικοδομήσει μέχρι σήμερα».
Στους πολυάριθμους συνεργάτες του Δικτύου απηύθυνε χαιρετισμό ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, ο οποίος άνοιξε τις εργασίες του συνεδρίου, ενώ παραβρέθηκαν και άλλα στελέχη από τις εταιρείες Γερμανός, Cosmote και ΟΤΕ.