Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Δευτέρα, 16 Ιουνίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»News

Getitnow & Me&home σε συνεργασία με ΕΛΤΑ και SPEEDEX

12/01/2012Βαγγέλης ΞανθάκηςBy Βαγγέλης Ξανθάκης4 Mins Read News Αγορά Ελλάδα Επιχειρήσεις Στρατηγική

Με δυο πρωτοποριακές συνεργασίες, τα δυο ηλεκτρονικά καταστήματα γίνονται τα πρώτα που  δίνουν τη δυνατότητα δωρεάν παραλαβής σε όλους τους καταναλωτές σε κάθε γωνιά της Ελλάδος.

 

Το GETITNOW και το MEANDHOME (www.getitnow.gr και www.meandhome.gr) ανακοινώνουν την στρατηγική τους συνεργασία με τα ΕΛΤΑ και τη SPEEDEX. Από τις 10 Ιανουαρίου του 2012, οι επισκέπτες των www.getitnow.gr και www.meandhome.gr θα έχουν τη δυνατότητα να παραλάβουν την παραγγελία τους σε ένα από τα 752 νέα σημεία σε ολόκληρη την Ελλάδα. Δίνεται δε, η δυνατότητα στους καταναλωτές σε κάθε γωνία της Ελλάδας, να παραλάβουν το προϊόν που έχουν παραγγείλει χωρίς να επιβαρυνθούν μεταφορικά, ανεξαρτήτως του ποσού της παραγγελίας τους.

 

Το Getitnow.gr και το Me&home by Getitnow.gr πρωτοπορούν για ακόμα μια φορά και πετυχαίνουν την εξάπλωση των ηλεκτρονικών αγορών σε κάθε περιοχή της χώρας, δημιουργώντας μια πρωτόγνωρη κάλυψη για τα ελληνικά δεδομένα. Με αυτό τον τρόπο, πέρα από την παράδοση σε συγκεκριμένη ταχυδρομική διεύθυνση του παραλήπτη, οι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ένα από τα 592 σημεία διανομής των ΕΛΤΑ ή κάποιο από τα 160 καταστήματα SPEEDEX για τη δωρεάν παραλαβή ή πληρωμή της παραγγελίας τους. Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να απευθυνθούν στους ανθρώπους της εξυπηρέτησης πελατών της Digital Shopping, σε πραγματικό χρόνο μέσω των καθιερωμένων υπηρεσιών του Help Desk (τηλεφωνική εξυπηρέτηση 24/7 , Click2call, Click2chat) για οποιαδήποτε βοήθεια ή διευκόλυνση πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την πώληση. Ανταποκρινόμενα στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών και με όραμα να προσφέρουν απαράμιλλη εξατομικευμένη, εξυπηρέτηση στου πελάτες τους, όπου κι αν αυτοί διαμένουν, τους δίνουν τη δυνατότητα να επιλέγουν το σημείο από το οποίο θα παραλάβουν την παραγγελία τους ανάλογα με το τι τους εξυπηρετεί περισσότερο, με ελάχιστη ή καθόλου επιβάρυνση στα μεταφορικά.
 
Αξίζει κάποιος να δεί και το εμπνευσμένο διαφημιστικό trailer:
 

 

Ο κύριος Δημήτρης Λογοθέτης, Operations Director της  Digital Shopping δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για αυτή την εξαιρετικά σημαντική συνεργασία, καθώς ανοίγουμε πρώτοι ένα νέο κεφάλαιο στις εγχώριες online αγορές, διευρύνοντας περισσότερο από ποτέ το μοντέλο e–commerce στη χώρα μας. Πλέον είμαστε σε θέση να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας σε ολόκληρη την Ελλάδα, χωρίς καθόλου ή με ελάχιστη οικονομική επιβάρυνση, ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές, με τη συμβολή του δικτύου της SPEEDEX και της ΕΛΤΑ Courier. Όραμά μας είναι η μοναδική ποιότητα εξυπηρέτησης και η εμπειρία αγοράς που επιθυμούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας, κάτι για το οποίο έχουμε επιβραβευθεί μέσα σε λίγους μήνες ήδη δύο φορές, από τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτηση Πελατών και από τα E–Volution Awards. Αυτό το όραμα συνεχίζουμε και εξελίσσουμε, μέσα από πρωτοποριακές και μοναδικές για τα ελληνικά δεδομένα συνεργασίες και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε με το ίδιο πάθος».

 

Ο Γενικός Διευθυντής της SPEEDEX S.A., κύριος Γεράσιμος Αγοράνος δήλωσε σχετικά: «Το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) είναι μια ιδιαίτερα αναπτυσσόμενη αγορά παγκοσμίως. Σημαντικό παράγοντα στην εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί η ταχύτητα αλλά και η ευκολία παραλαβής της παραγγελίας του. Η SPEEDEX, σε συνεργασία με την Digital Shopping, προσφέρει στον πελάτη την δυνατότητα είτε παράδοσης της αποστολής στην διεύθυνση της επιλογής του (οικίας ή εργασίας) είτε παραλαβής αυτής από το πλησιέστερο κατάστημα SPEEDEX. Το εξειδικευμένο προσωπικό μας είναι πάντα πρόθυμο να εξυπηρετήσει γρήγορα, υπεύθυνα και με χαμόγελο. Η εταιρεία μας εστιάζει στην Ποιότητα Εξυπηρέτησης του Πελάτη και για το λόγο αυτό έχει πιστοποιηθεί από την TUV Hellas σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001/2008.»

 

Ο κ. Κων/νος Ταρλαγιάς διευθύνων σύμβουλος της ΕΛΤΑ Courier, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι γιατί θεωρούμε σημαντική αυτή τη συνεργασία καθώς αναδεικνύει το ρόλο των ταχυμεταφορών στην εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας. Tο ηλεκτρονικό εμπόριο γίνεται πράξη δημιουργώντας το υπόβαθρο και την υποδομή που χρειάζεται ένα αποτελεσματικό και προσοδοφόρο e-commerce. Η συνεργασία εντάσσεται στη φιλοσοφία της εταιρείας μας για ταχύτητα και άμεση εξυπηρέτηση μέσω του δικτύου εξυπηρέτησης που επεκτείνουμε συνεχώς σε όλη την Ελλάδα το οποίο τώρα ενισχύεται ακόμη περισσότερο και είμαστε σε θέση να καλύπτουμε τις ανάγκες των πελατών μας σε όλη την ελληνική επικράτεια.»

 

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
Βαγγέλης Ξανθάκης
  • Facebook

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Connect with Pride: 10 χρόνια δράσης Vodafone για ισότητα και συμπερίληψη στο χώρο εργασίας

Η Mobito εξασφαλίζει χρηματοδότηση €1 εκατ. για την επιτάχυνση της ευρωπαϊκής της ανάπτυξης

36η Εθελοντική Αιμοδοσία της Τράπεζας Αίματος Oktabit

Cosmote Telekom: πολύπλευρες δράσεις για το περιβάλλον με σημαντικά αποτελέσματα

Η Aboutnet επεκτείνεται δυναμικά στον τομέα των επιδοτήσεων ΕΣΠΑ

H CBS IT SYSTEMS CYPRUS υπέγραψε 3ετή σύμβαση πλαίσιο με την CYTA στον τομέα των δικτύων της Cisco

Leave A Reply Cancel Reply

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Η τεχνολογική πρόοδος της Ελλάδας στο μικροσκόπιο έκθεσης για το Ταμείο Ανάκαμψης
  • Το ΕΛΚΑΚ Ανανεώνει τον Προγραμματικό Ορίζοντα Έργων για το 2025 και Ανακοινώνει Νέα Πρόσκληση
  • Επιβεβαιώνεται η θετική πορεία υλοποίησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: Ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα
  • ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 5,9% παρουσίασε ο δείκτης μισθολογικού κόστους το Α’ τρίμηνο του 2025
  • Vodafone: 10 χρόνια δράσης για την ισότητα και τη συμπερίληψη στον χώρο εργασίας
  • ΕΛΣΤΑΤ: Πτώση 26,5% στις κενές θέσεις εργασίας για το Α΄τρίμηνο
RSS itsecuritypro.gr
  • PeS και Infoblox «απογειώνουν» την κυβερνοασφάλεια επενδύοντας σε σύγχρονες λύσεις
  • Το Discord ως Δούρειος Ίππος: Πώς Κακόβουλοι Παράγοντες Εξαπέλυσαν Παγκόσμιες
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ
  • Operation Secure: Η Kaspersky υποστηρίζει την INTERPOL στην αντιμετώπιση των infostealer
  • Η Schneider Electric ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
  • Κακόβουλο Λογισμικό Μαΐου 2025: Το SafePay Αναδεικνύεται ως Κορυφαία Κυβερνοαπειλή
  • Η CPI Αναλαμβάνει Κρίσιμο Ρόλο στην υποστήριξη χρηστών του Ομίλου ΕΛΤΡΑΚ
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.