Η Out There Media, ανακοίνωσε την εντυπωσιακή αποδοχή από την διεθνή αγορά, του μοντέλου της για διαφήμιση στο κινητό με «opt-in» (συγκατάθεση) του χρήστη. Τα εξαιρετικά επίπεδα αποδοχής που έχουν καταγράψει οι καμπάνιες της στην διεθνή αγορά, είναι σε ποσοστά που κυμαίνονται από 17 έως 36% και σημειώθηκαν στη Μαλαισία, την Ινδονησία και τις Φιλιππίνες το τελευταίο εξάμηνο.
Πρόσφατα η Out There Media και η Globe Telecom στις Φιλιππίνες λάνσαραν την προσφορά “McCafe Free Iced Drinks”, που είχε στόχο την ενημέρωση γύρω από τα κρύα ροφήματα των McCafe της McDonald’s στην πόλη της Μανίλα. Οι συμμετέχοντες έπρεπε να επιλέξουν το αγαπημένο τους ρόφημα ανάμεσα σε τρεις επιλογές, ενώ κάνοντας κάποια απλά βήματα μπορούσαν να κερδίσουν το ρόφημα αυτό δωρεάν. Η καμπάνια είχε ποσοστό ανταπόκρισης 18%, ενώ το ποσοστό των συμμετεχόντων που τελικά πήγαν σε ένα McCafe για να πάρουν το δωρεάν ρόφημα που κέρδισαν έφτασε το 89%, αποδεικνύοντας ότι η καμπάνια όχι μόνο ενημέρωσε τους καταναλωτές, αλλά τους έδωσε το κίνητρο να επισκεφθούν ένα κατάστημα και να δοκιμάσουν το προϊόν της προσφοράς.
Μία αντίστοιχη καμπάνια υλοποιήθηκε στην Τζακάρτα της Ινδονησίας, με τίτλο “Pantene-Carrefour SMS Voucher Campaign”, σε συνεργασία με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας XL. Μέσα σε δύο ημέρες επτεύχθηκαν μέγιστα ποσοστά ανταπόκρισης 36.4%, με μέσο όρο 21.4%, καταδεικνύοντας την εντυπωσιακή επιτυχία της καμπάνιας, με αποτέλεσμα την αδιαμφισβήτητη αποδοχή από το καταναλωτικό κοινό.