Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Δευτέρα, 19 Μαΐου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
InfoCom
Home»Επιχειρήσεις»Στρατηγική

Συνεργασία Convert Group – Keyvoto για ανάπτυξη στο Digital Shelf Optimisation

06/05/2025infocomBy infocom3 Mins Read Στρατηγική

Η Convert Group, κορυφαία ελληνική εταιρεία στον κλάδο των Data & Analytics για το omnichannel εμπόριο και η Keyvoto, πρωτοπόρος ελληνική εταιρεία στον κλάδο του Product Experience Management (PXM) στο omnichannel εμπόριο υπέγραψαν στρατηγική συμφωνία, εγκαινιάζοντας μία σημαντική συνεργασία στον τομέα της Βελτιστοποίησης Ψηφιακού Ραφιού (Content Sharing & Digital Shelf Tracking). Βάσει της συμφωνίας αυτής η Keyvoto αναλαμβάνει να συνεχίσει την υπηρεσία eRetail Content της Convert Group, ισχυροποιώντας έτσι τη θέση της ως κυρίαρχος παίκτης στην αγορά του PXM.

Στο πλαίσιο της συνολικής συμφωνίας, ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες-πελάτες της Convert Group θα έχουν την δυνατότητα να μεταφερθούν στην PXM πλατφόρμα της Keyvoto έως το τέλος του 2025, με στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας για τις ανάγκες του σύγχρονου omnichannel εμπορίου. Παράλληλα, οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν για την παροχή τεχνογνωσίας, εξασφαλίζοντας την ολοκληρωμένη υποστήριξη των πελατών στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια.

Η συνεργασία ευθυγραμμίζεται πλήρως με τους στρατηγικούς στόχους και των δύο πλευρών:

  • Η Convert Group επιλέγει να εστιάσει ακόμα πιο δυναμικά στον τομέα του Data Monetisation για το omnichannel εμπόριο. Είναι ένας τομέας όπου η εταιρεία έχει ήδη εντυπωσιακή παρουσία με ενεργά έργα σε κυρίαρχους retailers σε 11 χώρες: Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία, Τσεχία, Σουηδία, Πολωνία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σερβία, Νότια Αφρική και Ελλάδα και 400 περίπου συμβόλαια με τα μεγαλύτερα brands καταναλωτικών αγαθών στον κόσμο.
  • Με εφαλτήριο τη Δυτική Μακεδονία, η Keyvoto, ηγέτης στην ελληνική αγορά του Product Experience Management, έχει επίσης επεκτείνει δυναμικά την παρουσία της στα Βαλκάνια. Διατηρώντας το 100% της μετοχικής της σύνθεσης χωρίς εξωτερικές επενδύσεις, η Keyvoto κατάφερε μέσα σε μόλις τρία χρόνια να επιτύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα, οδηγώντας την ανάπτυξή της με σαφές στρατηγικό όραμα, αποφασιστικότητα και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό.

Ο Γιώργος Παπαδημητρίου, συνιδρυτής και CEO της Keyvoto σχολίασε σχετικά: «Στην Keyvoto, διαμορφώνουμε το νέο πρότυπο για το Product Experience Management και οδηγούμε την επόμενη μέρα του omnichannel εμπορίου. Η στρατηγική μας συμφωνία με την Convert Group επισφραγίζει την κυριαρχία μας στον τομέα του PXM στον κλάδο του σούπερ μάρκετ και σηματοδοτεί τη δυναμική μας είσοδο στον κλάδο του φαρμακείου. Σήμερα, με την εμπιστοσύνη των μεγαλύτερων brands και μια αδιαμφισβήτητη θέση στην αγορά, αναλαμβάνουμε ηγετικό ρόλο στο PXM στην Ελλάδα και διευρύνουμε τη δραστηριότητά μας στα Βαλκάνια. Στόχος μας είναι να επαναπροσδιορίσουμε τα standards του κλάδου, φέρνοντας την επανάσταση στο omnichannel εμπόριο.»

Ο Παναγιώτης Γκεζερλής, ιδρυτής και CEO της Convert Group σχολίασε σχετικά: «Τα τελευταία τρία χρόνια παρακολουθήσαμε από κοντά την εντυπωσιακή πορεία της Keyvoto στο Digital Shelf Optimisation – έναν τομέα στον οποίο επενδύσαμε από το 2019, αλλά δεν αποτέλεσε ποτέ στρατηγικό μας πυλώνα. Είμαστε βέβαιοι πως οι πελάτες μας θα λάβουν εξαιρετική υποστήριξη και καινοτόμες λύσεις από την ομάδα της Keyvoto, όχι μόνο για το Digital Shelf αλλά και για Product Information Management και άλλες κρίσιμες λειτουργίες. Αυτή η συνεργασία μας επιτρέπει να εστιάσουμε εκεί που έχουμε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη εντός και εκτός συνόρων: στο Data Monetisation στο omnichannel εμπόριο. Θέλουμε να συνεχίσουμε να επενδύουμε εκεί όπου “γράφεται το μέλλον”, και όπως κάναμε με την απόσχιση  της συμβουλευτικής μας δραστηριότητας στην ΕΥ το 2021, έτσι και τώρα, προσαρμοζόμαστε με τόλμη και στρατηγική σκέψη.»

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

CONVERT GROUP Keyvoto
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

25 χρόνια Pylones & f5: η επιτυχημένη συνεργασία που χτίζει το ψηφιακό αύριο

BestPrice.gr και ΔΕΛΤΑ 360 ενώνουν δυνάμεις για την εκπαίδευση της νέας γενιάς

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ Accenture και Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Η KPMG επιλέγει την Confide Platform ως στρατηγικό συνεργάτη για υποστήριξη πελατών

Μέλος του ευρωπαϊκού φορέα DigitalEurope η ΔΕΗ

Η We Serve και το FREENOW ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μία στρατηγική συνεργασία

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • 4ο ESG Universe Forum: «Sustainable Investment: Utopia, Showpiece or the Only Way to Profit?»
  • Ο Λέων ΙΔ΄ και η Πράσινη Παράδοση του Βατικανού: Ελπίδες για τον Αμαζόνιο
  • Θεσμική συνεργασία μεταξύ του EKT και του Πανεπιστημίου Πειραιώς
  • ΖΑΓΟΡΙ Φυσικό Μεταλλικό Νερό: Νέα Εικόνα, Ίδια Πηγή Ζωής
  • Απώλεια του Παναγιώτη Πουρσανίδη, ιστορικού στελέχους της Πέντε Α.Ε.
  • ICEYE: Επενδύει στην Ελλάδα με νέα γραφεία και γραμμή παραγωγής δορυφόρων
  • CRIVIT: Στον δρόμο για το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη
RSS itsecuritypro.gr
  • Η Orthology ανακοινώνει στρατηγική συνεργασία με την Netwrix για την ενίσχυση της ασφάλειας μέσω της λύσης Netwrix 1Secure
  • Η ESET λαμβάνει για δεύτερη φορά την υψηλού κύρους πιστοποίηση Anti-Tampering
  • Το Δημόσιο στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης: 2.000 δημόσιοι υπάλληλοι εκπαιδεύονται σε Cloud και AI Τεχνολογίες εντός του 2025
  • O ENISA δημιούργησε Ευρωπαϊκή Βάση Δεδομένων Ευπαθειών (European Vulnerability Database – EUVD),
  • Συνεργασία της Akeydor Digital με τον κορυφαίο οργανισμό Barric Reqodiq Mining Company στο Πακιστάν
  • Εκπαιδευτικά ιδρύματα στο στόχαστρο: Η ESET αποκαλύπτει αυξανόμενη απειλή κυβερνοεπιθέσεων στον εκπαιδευτικό τομέα
  • Το FakeUpdates στην Κορυφή της Λίστας Κυβερνοαπειλών για τον Απρίλιο 2025
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.