Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Πέμπτη, 19 Ιουνίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Προϊόντα - Υπηρεσίες

EY: ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών με νέα λύση λιανικής σε Microsoft Cloud

31/05/2023infocomBy infocom4 Mins Read Προϊόντα - Υπηρεσίες

Η EY παρουσίασε τη νέα λύση “Retail Intelligence” η οποία βασίζεται στο Microsoft Cloud και στο Cloud for Retail, φέρνοντας στους καταναλωτές μία ολοκληρωμένη και απλοποιημένη εμπειρία αγορών.

Οι προκλήσεις του σύγχρονου λιανικού εμπορίου

Με τις ηλεκτρονικές αγορές να κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος, οι έμποροι λιανικής βρίσκονται αντιμέτωποι με νέες προκλήσεις. Οι καταναλωτές μπορούν σήμερα να αναζητήσουν σε χιλιάδες διαφορετικά κανάλια τη χαμηλότερη τιμή, επηρεάζοντας έτσι την κερδοφορία των παραδοσιακών καταστημάτων. Η λύση EY Retail Intelligence βοηθά τις επιχειρήσεις λιανικής να αντιμετωπίσουν αυτές τις προκλήσεις και να αξιοποιήσουν τις διάφορες ευκαιρίες που προσφέρει το σύγχρονο περιβάλλον λιανικής.

Μία πολυκαναλική, πελατοκεντρική λύση πωλήσεων και υπηρεσιών

Το EY Retail Intelligence προσφέρει στον πελάτη μία ολοκληρωμένη διαδρομή (customer journey) – από την αρχική επαφή και την εμπειρία αγορών, έως την εξατομικευμένη στόχευση και αξιολόγηση των αναγκών του, μέσω μίας λύσης και μίας τράπεζας δεδομένων. Η λύση ενοποιεί όλα τα σημεία διεπαφής των πελατών, για να τους βοηθήσει να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους οποιαδήποτε στιγμή, από ένα ηλεκτρονικό ή φυσικό κατάστημα, μια εφαρμογή για κινητά, ή ένα τηλεφωνικό κέντρο. Η λύση χρησιμοποιεί το Microsoft Cloud και το Cloud for Retail με πρωτοποριακές τεχνολογίες αιχμής, όπως η τεχνητή νοημοσύνη (AI), η αναγνώριση εικόνας και τα analytics.

Η νέα λύση, που έχει δημιουργηθεί με το Microsoft Metaverse, επιτρέπει την πρόσβαση από όλα τα κανάλια στα ίδια δεδομένα σχετικά με πελάτες, προμηθευτές, προϊόντα, οικονομικά και logistics σε πραγματικό χρόνο, εξασφαλίζοντας στις επιχειρήσεις λιανικής μια ολοκληρωμένη εικόνα. Η λύση μπορεί εύκολα να επεκταθεί με πρόσθετα εργαλεία του Microsoft Dynamics 365, όπως το Dynamics 365 Sales, το Dynamics 365 Service ή το Dynamics 365 Field Service, ενσωματώνοντας καμπάνιες social media ή άλλες υπηρεσίες.

Πλεονεκτήματα για τους καταναλωτές

Άλλα πλεονεκτήματα, περιλαμβάνουν «έξυπνες» προτάσεις για τους καταναλωτές – σε όλες τις πλατφόρμες – μέσω των οποίων εμφανίζονται στον πελάτη προτάσεις προϊόντων, την κατάλληλη στιγμή, με βάση το ιστορικό και τις προτιμήσεις τους. Η λύση διευκολύνει, επίσης, την πληρωμή και ολοκλήρωση της αγοράς (self-checkout) από τους ίδιους τους πελάτες, μέσω της εφαρμογής χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν στο ταμείο. Τέλος, το EY Retail Intelligence παρέχει στους καταναλωτές πληροφορίες σχετικά με τη βιωσιμότητα των προϊόντων που αγοράζουν, καλύπτοντας την αυξανόμενη ζήτηση για τέτοιας φύσης πληροφόρηση. Με μία απλή σάρωση των προϊόντων με κάμερα κινητού τηλεφώνου, ο πελάτης μπορεί να δει απευθείας τα διαπιστευτήρια (πιστοποιήσεις/προδιαγραφές) βιωσιμότητας του προϊόντος.

Σχολιάζοντας τη νέα λύση λιανικής, ο κ. Θάνος Μαύρος, Εταίρος, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες EY Ελλάδος, επικεφαλής Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων και Λιανεμπορίου της EY στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, δήλωσε: «Με τη συνεχιζόμενη στροφή των καταναλωτών στο e–commerce, η κατανόηση των ιδιαίτερων αναγκών του πελάτη και η εξασφάλιση μίας ομαλής και απλής αγοραστικής εμπειρίας, εξελίσσεται στη μεγαλύτερη πρόκληση για τις επιχειρήσεις λιανεμπορίου, κάτι που έχουμε παρατηρήσει ήδη να συμβαίνει και στη χώρα μας από τις πρόσφατες έρευνές μας, EY Future Consumer Index. Η λύση EY Retail Intelligence, έρχεται να απαντήσει στις ανάγκες των επιχειρήσεων σε μία phygital αγορά, επιτρέποντάς τους να δημιουργήσουν προστιθέμενη αξία σε κάθε βήμα του customer journey, προσφέροντας στους πελάτες τους μια εμπειρία διαμορφωμένη σύμφωνα με τις δικές τους ανάγκες και προσδοκίες».

Ο κ. Γιώργος Αποστολάκης, Εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της EY Ελλάδος και υπεύθυνος για τη σχέση της EY με τη Microsoft για την περιοχή της Κεντρικής, Ανατολικής, Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Κεντρικής Ασίας (CESA), ανέφερε: «Σε ένα αυξανόμενα ψηφιοποιημένο περιβάλλον αγοράς, οι επιχειρήσεις καλούνται να προσφέρουν στους πελάτες τους, ταχύτητα, απλότητα και προσωποποιημένες εμπειρίες καταναλωτή. Η συνεργασία μας με τη Microsoft σε παγκόσμιο επίπεδο και η αξιοποίηση των μετασχηματιστικών τεχνολογιών της, μάς επιτρέπει να προσφέρουμε στις επιχειρήσεις λιανεμπορίου, λύσεις όπως το EY Retail Intelligence, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να προσαρμοστούν αποτελεσματικότερα στις απαιτήσεις των καταναλωτών του αύριο και να απαντήσουν στις προκλήσεις μίας αγοράς που βρίσκεται υπό μετασχηματισμό».

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

ey Microsoft Cloud Retail Intelligence
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ECUSTOMERS από την Entersoft-SOFTONE: ολοκληρωμένη διαχείριση ψηφιακού πελατολογίου

Lenovo: νέες λύσεις workstation και ενημερώσεις στο χαρτοφυλάκιο ThinkStation Desktop

Public Courses: εμπειρία gamified εκπαίδευσης για παιδιά, γονείς και επαγγελματίες

Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το My favourite ACS Locker

Γ. Καραγεώργος (Freedom24) για ελληνική αγορά: Βρεθήκαμε στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή

Greek Art Now: η σύγχρονη ελληνική τέχνη στην παγκόσμια σκηνή μέσω της πλατφόρμας Google Arts & Culture

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Στην 27η θέση η Ελλάδα ανάμεσα σε 118 χώρες για την ενεργειακή μετάβαση
  • Οι ευρωβουλευτές ζητούν επέκταση του Μηχανισμού Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
  • Κατακερματισμένη η ελληνική αγορά ενημέρωσης, με ιστορικά χαμηλή εμπιστοσύνη
  • 1 στα 5 ευρώ του ελληνικού e-commerce καταλήγει στην Κίνα
  • ΕΥ: Πώς διαχειρίζονται τις επενδύσεις τους οι Ευρωπαίοι millennials, Gen Xers, baby boomers;
  • Η Nova ICT υλοποιεί τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του ΕΟΤ
  • ΥΠΕΝ: Εξασφάλισε ύψους 15 εκατ. ευρώ για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος
RSS itsecuritypro.gr
  • PeS και Infoblox «απογειώνουν» την κυβερνοασφάλεια επενδύοντας σε σύγχρονες λύσεις
  • Το Discord ως Δούρειος Ίππος: Πώς Κακόβουλοι Παράγοντες Εξαπέλυσαν Παγκόσμιες
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ
  • Operation Secure: Η Kaspersky υποστηρίζει την INTERPOL στην αντιμετώπιση των infostealer
  • Η Schneider Electric ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
  • Κακόβουλο Λογισμικό Μαΐου 2025: Το SafePay Αναδεικνύεται ως Κορυφαία Κυβερνοαπειλή
  • Η CPI Αναλαμβάνει Κρίσιμο Ρόλο στην υποστήριξη χρηστών του Ομίλου ΕΛΤΡΑΚ
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.