Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Δευτέρα, 16 Ιουνίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Telecoms

Η νέα στρατηγική της Barphone για την επόμενη ημέρα στις τηλεπικοινωνίες

16/05/2023infocomBy infocom2 Mins Read Telecoms

Σε μία ταχύτατα μεταβαλλόμενη περίοδο στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και των contact centers, τόσο σε επίπεδο τεχνολογίας και υποδομών όσο και σε επίπεδο πελατειακών αναγκών, η Barphone διαγράφει τη δική της πορεία εφαρμόζοντας τη νέα της στρατηγική βασισμένη σε τρεις πυλώνες. Με γνώμονα την κατανόηση των αναγκών και την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη στο νέο δυναμικό περιβάλλον, η Barphone τονίζει πως η μετάβαση στο cloud είναι μονόδρομος.

Η αγορά αναδεικνύει το “speed to value”, την ταχύτητα με την οποία μπορούν να αναπτυχθούν νέες εφαρμογές και υπηρεσίες ώστε να υπάρξει διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό, καθώς αποτελεί το σημαντικότερο KPI στη νέα ψηφιακή εποχή. Η Barphone, διανύοντας περισσότερα από 50 χρόνια στην αγορά των τηλεπικοινωνιών, αναγνωρίζει τις τάσεις και τις ανάγκες της αγοράς και διαμορφώνει τη νέα στρατηγική της με το όραμα να συμβάλει στη δημιουργία ενός contact center με αποτελεσματικότητα και ενσυναίσθηση.

Οι τρεις βασικοί πυλώνες της νέας στρατηγικής έχουν στόχο την εσωτερική αναδιοργάνωση της εταιρείας με κατεύθυνση την επόμενη ημέρα των επικοινωνιών στο cloud. Οι τρεις πυλώνες στους οποίους εκτείνεται η στρατηγική είναι:

  • Cloud First: Όλες οι επενδύσεις, εκπαιδεύσεις και συνέργειες προσανατολίζονται σε τεχνολογίες και λύσεις cloud.
  • Consulting Services: Αναβάθμιση των υπηρεσιών προσθέτοντας συμβουλευτικό χαρακτήρα και συγκεκριμένες μεθοδολογίες για τη μετάβαση στο cloud.
  • Multi–vendor Approach: Διεύρυνση του portfolio και των λύσεων με νέες στρατηγικές συνεργασίες με τους ηγέτες της αγοράς.

Η προσέγγιση «one size fits all» δεν λειτουργεί πια. Η Barphone συνεχίζει τη μακροχρόνια πορεία της ως Avaya Diamond Partner και προσθέτει στο portfolio της δύο νέους κορυφαίους παίχτες. Η συνεργασία με τη Microsoft και συγκεκριμένα με την ευρέως διαδεδομένη πλατφόρμα MS Teams στον τομέα των unified communications και collaboration, σε συνδυασμό με την εμπειρία και την εξειδίκευση της Barphone στο voice, δίνει τη δυνατότητα παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών ενοποίησης ή μετατροπής του MS Teams σε ένα ολοκληρωμένο τηλεπικοινωνιακό σύστημα (τηλεφωνικό κέντρο). Η συνεργασία με τη Genesys και συγκεκριμένα με το Genesys Cloud CX στον τομέα του cloud contact center – κορυφαία πρόταση για τη μετάβαση στο public cloud – έρχεται να αναδείξει το Experience as a Service μέσα από μία all-in-one λύση (τηλεφωνία, email, chat, κείμενο, κοινωνικά μέσα).

Με ένα portfolio που αποτελείται από leaders της αγοράς (Avaya, Genesys, Microsoft) και στρατηγικούς συνεργάτες (Audiocodes, Jabra, Dynamics Telephony), σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες της Barphone, προσφέρεται μία ολοκληρωμένη πρόταση από on-premise και υβριδικές λύσεις έως pure cloud επιλογές.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

Barphone
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Nova αναβαθμίζει το 5G δίκτυο κινητής με ταχύτητες έως 1 Gbps

Αποτελέσματα της 63ης Συνεδρίασης της Ολομέλειας του BEREC

Huawei: Καινοτομίες Wi-Fi 7 με Τεχνητή Νοημοσύνη για Σύχγρονα WLAN Δίκτυα

Εντείνεται ο ανταγωνισμός στην αγορά των τηλεπικοινωνιών με την είσοδο της ΔΕΗ στο FTTH

Στο προσκήνιο η ανάγκη εναρμονισμένων προτύπων για το 6G

Ποιες ήταν το 2024 οι συχνότερες καταγγελίες στην ΕΕΤΤ βάσει του κανονισμού για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Υπερταμείο: Δύο νέα έργα 3,9 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση και αναβάθμιση του ΟΑΚΑ
  • Συνέντευξη Τύπου ΕΣΕΕ – EuroCommerce: Πώς θα αποτραπεί η «άλωση» της ευρωπαϊκής αγοράς
  • Εκτέλεση Κρατικού Προϋπολογισμού περιόδου Ιανουαρίου – Μαΐου 2025
  • Siemens και Tosoh Hellas: Αλλάζουν τους κανόνες της προγνωστικής συντήρησης στη βιομηχανία
  • ΕΒΕΠ: Πολυεπίπεδες οι οικονομικές επιπτώσεις από την πολεμική ένταση στη Μέση Ανατολή
  • Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και Gulf Air γιόρτασαν μαζί τα 75α γενέθλια της εταιρείας!
  • ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”
RSS itsecuritypro.gr
  • PeS και Infoblox «απογειώνουν» την κυβερνοασφάλεια επενδύοντας σε σύγχρονες λύσεις
  • Το Discord ως Δούρειος Ίππος: Πώς Κακόβουλοι Παράγοντες Εξαπέλυσαν Παγκόσμιες
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ
  • Operation Secure: Η Kaspersky υποστηρίζει την INTERPOL στην αντιμετώπιση των infostealer
  • Η Schneider Electric ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
  • Κακόβουλο Λογισμικό Μαΐου 2025: Το SafePay Αναδεικνύεται ως Κορυφαία Κυβερνοαπειλή
  • Η CPI Αναλαμβάνει Κρίσιμο Ρόλο στην υποστήριξη χρηστών του Ομίλου ΕΛΤΡΑΚ
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.