Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Δευτέρα, 16 Ιουνίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Συνέδρια

Η Teleperformance Greece στο Delphi Economic Forum

08/05/2023infocomBy infocom4 Mins Read Συνέδρια

Η Teleperformance Greece συμμετείχε στο Delphi Economic Forum, το διεθνές οικονομικό συνέδριο που διοργανώνεται κάθε χρόνο στην Ελλάδα, και εκπροσωπήθηκε από τη Διευθύνουσα Σύμβουλο της εταιρείας, Charlotte Foucteau, η οποία παρευρέθηκε στη συζήτηση του πάνελ «Challenge Accepted: The CEO View». Επιπλέον, ο CFO της εταιρείας, Γιώργος Αθανασίου, συμμετείχε στο πάνελ με τίτλο «Dynamic Risk Management for Uncertain Times».

Η κα Foucteau αναφέρθηκε στο πρώτο 6μηνο της θητείας της ως CEO στην Teleperformance, ένα οργανισμό 12.000 ατόμων, χαρακτηρίζοντας το ενθουσιώδες και έντονο. Τόνισε ότι το digital transformation βρίσκεται στην καρδιά της εταιρείας και έχει επηρεάσει τρεις άξονες: αρχικά το customer experience, κάνοντάς το πιο εξατομικευμένο και αποτελεσματικό. «Με αυτόν τον τρόπο στηρίζουμε τους πελάτες μας γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να μπορούν να τους παρέχουν μια απρόσκοπτη και φιλική προς το χρήστη ψηφιακή εμπειρία. Αυτό έχει οδηγήσει σε αυξημένη ζήτηση για εταιρείες όπως η δική μα, οι οποίες παρέχουν digital business services που είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών μας και των πελατών τους. Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε αλλάξει τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούμε για την παροχή των υπηρεσιών μας και έχουμε επενδύσει ιδιαίτερα στις ψηφιακές μας δυνατότητες, προκειμένου να παρέχουμε την υψηλή ποιότητα που απαιτούν οι πελάτες μας. Έχουμε λανσάρει νέες πλατφόρμες και εργαλεία που μας δίνουν τη δυνατότητα να προσφέρουμε καλύτερες εμπειρίες στους πελάτες μας και να επιτυγχάνουμε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα για εκείνους», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Αναφερόμενη στο δεύτερο άξονα, μίλησε για το πώς το digital transformation έχει μεταμορφώσει τις βασικές λειτουργίες της Teleperformance. «Με την εργασία από το σπίτι η ανάγκη να παραμείνουμε συνδεδεμένοι έχει καταστεί ζωτικής σημασίας. Έχουμε μεταμορφώσει και ψηφιοποιήσει όλες τις βασικές εμπειρίες των εργαζομένων μας: τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε μαζί τους και τους υποστηρίζουμε, τον τρόπο με τον οποίο τους εκπαιδεύουμε και τους κρατάμε ενήμερους, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο τους εντάσσουμε στο ανθρώπινο δυναμικό μας».

Σχετικά με τον τρίτο άξονα σημείωσε: «Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι πίσω από το digital transformation βρίσκονται άνθρωποι. Εστιάζουμε στη βελτίωση του έργου των ομάδων μας, βελτιώνοντας την καθημερινή τους εργασία και διασφαλίζοντας ότι αισθάνονται τη θετική επίδραση που δημιουργούν σε κάθε αλληλεπίδραση».

Στη συνέχεια, απαντώντας σε ερώτηση για το αν οι άνθρωποι νιώθουν φόβο αντικρύζοντας τον ψηφιακό ανασχηματισμό, η κα Foucteau είπε: «Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία ως συγκυβερνήτη, όχι ως κυβερνήτη. Στις σημερινές λέξεις που αλλάζουν γρήγορα, είναι σημαντικό οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι να μην αποτελούν εμπόδιο, αλλά να δίνουν ένα σαφές όραμα και το πλαίσιο το οποίο θα επιτρέψει στις ομάδες τους να ξεκλειδώσουν τις καλύτερες δυνατότητές τους, να καινοτομήσουν, να λάβουν αποφάσεις» και συμπλήρωσε: «Ζούμε σε μια κοινωνία, όπου πιέζεσαι να δείξεις συνεχώς ότι γνωρίζεις. Πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία και να είμαστε ταπεινοί δείχνοντας ότι μερικές φορές δεν έχουμε ολοκληρωμένη απάντηση σχετικά με το πώς η αύξηση της τεχνολογίας θα επηρεάσει εμάς, τον εργασιακό μας χώρο, τις ζωές μας. Χρειαζόμαστε μια νοοτροπία συνεχούς μάθησης, φροντίζοντας να είμαστε δια βίου μαθητές και θα προοδεύσουμε μαζί».

Ο κ. Αθανασίου αναφέρθηκε στο ότι η χώρα μας διαθέτει ένα σημαντικό πλεονέκτημα, την εμπειρία, που έχει αποκτήσει από τη συνεχή έκθεσή της σε κρίσεις. Αυτή η εμπειρία πρόσθεσε, βοήθησε τη χώρα και τον επιχειρηματικό κόσμο να επαναπροσδιοριστούν και να μπορούν να ανταπεξέλθουν γρήγορα σε κάθε πρόκληση, είτε είναι οικονομική, γεωπολιτική, τεχνολογική.

«Το περιβάλλον στο οποίο ζούμε και κινούμαστε είναι τόσο δυναμικό, που είναι πολύ δύσκολο να γίνει κάποια πρόβλεψη, για τους κινδύνους που έρχονται. Η Teleperformance είναι ένα Ευρωπαϊκό hub με μεγάλη αλληλεπίδραση σε διεθνές επίπεδο που δρα στο εκτεταμένο δίκτυο ενός παγκόσμιου οργανισμού, και γι’ αυτό το λόγο διαθέτει το στιβαρό θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας, αλλά και τους μηχανισμούς απομείωσης της έκθεσης σε κινδύνους. Αυτό δίνει στην εταιρεία μεγαλύτερη προβλεψιμότητα στη διαχείριση και τον έλεγχο της αβεβαιότητας.» ανέφερε ο κύριος Αθανασίου, και πρόσθεσε: «Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε είναι η έλλειψη προσωπικού και για να λύσουμε αυτό το θέμα έχουμε αναπτύξει τρεις άξονες πάνω στους οποίους δουλεύουμε διαρκώς: Δημιουργία ελκυστικής εργασιακής συνθήκης, φιλικού και ευέλικτου εργασιακού περιβάλλοντος και θετικής επαγγελματικής προοπτικής».

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

Delphi Economic Forum Teleperformance
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

561 εκατ. ευρώ η συνεισφορά του MWC25 στην τοπική οικονομία

Webinar: DrayTek Advanced Technical Training από τη LEXIS

ESG Universe Forum 2025: Η υπεύθυνη επιχειρηματικότητα ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη νέα εποχή!

Η Nova ανέδειξε τον ρόλο της τεχνολογίας στην πρόληψη και διαχείριση φυσικών καταστροφών

Choose Art. Choose Life: Μια πρωτοβουλία τέχνης και τεχνολογίας από την Pylones

M-STAT & Rakuten Viber παρουσιάζουν το μέλλον του Business Messaging στην Ελλάδα

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Υπερταμείο: Δύο νέα έργα 3,9 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση και αναβάθμιση του ΟΑΚΑ
  • Συνέντευξη Τύπου ΕΣΕΕ – EuroCommerce: Πώς θα αποτραπεί η «άλωση» της ευρωπαϊκής αγοράς
  • Εκτέλεση Κρατικού Προϋπολογισμού περιόδου Ιανουαρίου – Μαΐου 2025
  • Siemens και Tosoh Hellas: Αλλάζουν τους κανόνες της προγνωστικής συντήρησης στη βιομηχανία
  • ΕΒΕΠ: Πολυεπίπεδες οι οικονομικές επιπτώσεις από την πολεμική ένταση στη Μέση Ανατολή
  • Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και Gulf Air γιόρτασαν μαζί τα 75α γενέθλια της εταιρείας!
  • ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”
RSS itsecuritypro.gr
  • PeS και Infoblox «απογειώνουν» την κυβερνοασφάλεια επενδύοντας σε σύγχρονες λύσεις
  • Το Discord ως Δούρειος Ίππος: Πώς Κακόβουλοι Παράγοντες Εξαπέλυσαν Παγκόσμιες
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ
  • Operation Secure: Η Kaspersky υποστηρίζει την INTERPOL στην αντιμετώπιση των infostealer
  • Η Schneider Electric ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
  • Κακόβουλο Λογισμικό Μαΐου 2025: Το SafePay Αναδεικνύεται ως Κορυφαία Κυβερνοαπειλή
  • Η CPI Αναλαμβάνει Κρίσιμο Ρόλο στην υποστήριξη χρηστών του Ομίλου ΕΛΤΡΑΚ
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.