Επιτυχής ολοκλήρωση του Έργου Τηλεφωνίας Call Center & Interactive Voice Response στο Ίδρυμα Ευγενίδου από την Vital Networks

0

Υλοποιήθηκε με επιτυχία το έργο Τηλεφωνίας Call Center & Interactive Voice Response στο Ίδρυμα Ευγενίδου από την Vital Networks (www.vitalnetworks.gr), καλύπτοντας πλήρως τις αυξημένες απαιτήσεις για επικοινωνία, ασφάλεια, ευελιξία και βελτιστοποίηση της παραγωγικότητας.

Η Vital Networks εισηγήθηκε όλη την μηχανογραφική υποδομή για την υλοποίηση του έργου, και πλέον το Ίδρυμα Ευγενίδου διαθέτει μια ενιαία, ασφαλέστερη και πιο ευέλικτη πλατφόρμα επικοινωνίας και συνεργασίας για τους συνεργάτες της.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το Ίδρυμα Ευγενίδου, ένα απο τα μεγαλύτερα Ιδρύματα της χώρας υποδέχεται κάθε χρόνο περισσότερους από 400.000 επισκέπτες στις εγκαταστάσεις του που περιλαμβάνουν ένα από τα μεγαλύτερα και καλύτερα εξοπλισμένα ψηφιακά πλανητάρια του κόσμου, το νέο πρότυπο Κέντρο Επιστήμης και Τεχνολογίας, ένα σύγχρονο Συνεδριακό Κέντρο, βιβλιοθήκη καθώς και το Εργαστήριο Τεχνολογίας UtechLab.

Ο κ. Β. Μαστρόκαλος τεχνικός υπεύθυνος του Ιδρύματος Ευγενίδου δήλωσε σχετικά για τη συνεργασία: «Η επιλογή μας να συνεργασθούμε με την Vital Networks, μας έδωσε την δυνατότητα  μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να αναβαθμίσουμε και να ενοποιήσουμε τις υποδομές μας, καλύπτοντας με τον πλέον αποδοτικό τρόπο τις αυξημένες απαιτήσεις λειτουργίας μας. Επίσης η νέα πλατφόρμα που δημιουργήσαμε, μαζί με την Vital Networks, μας έδωσε ευελιξία και ασφαλή συνεργασία με όλα τα τμήματα του Ιδρύματος και τους εξωτερικούς μας συνεργάτες. Με την Vital Networks είχαμε μία άψογη συνεργασία που μας οδήγησε στην επιτυχή υλοποίηση ενός πραγματικά απαιτητικού έργου».

Από την πλευρά της VITAL NETWORKS, η κα Μυτιληνού Αθηνά, Διευθύνουσα  ανέφερε σχετικά: «Η σημαντική αυτή συνεργασία με το Ίδρυμα Ευγενίδου όσον αφορά τις ολοκληρωμένες λύσεις Τηλεφωνίας-Call Center σε περιβάλλον Interactive Voice Response, αποτέλεσε μια μοναδική πρόκληση που φέραμε εις πέρας. 

Πλέον, το Ίδρυμα Ευγενίδου με την ολοκλήρωση της εγκατάστασης μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες του τηλεπικοινωνιακού κόμβου, προκειμένου να έχει την ευελιξία δομικών αλλαγών και αυξομείωση του δυναμικού της χωρίς επιπλέον συντήρηση αντίστοιχης υποδομής, ανάλογα με τις ανάγκες της, καθώς και πληθώρα άλλων πλεονεκτημάτων που διασφαλίζει το Call Center. Ευχαριστούμε θερμά τo Ίδρυμα Ευγενίδου για την συνεργασία και την εμπιστοσύνη του».

Share.

Comments are closed.