Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Πέμπτη, 17 Ιουλίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Telecoms

Αύξηση 16,7% των αναφορών στον Συνήγορο του Καταναλωτή το 2018

06/06/2019Τέτη ΗγουμενίδηBy Τέτη Ηγουμενίδη2 Mins Read Telecoms

Τις περισσότερες αναφορές για την επίλυση διαφορών στον Συνήγορο του Καταναλωτή είχαν για άλλη μια χρονιά ο τομέας των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και των ταχυδρομικών υπηρεσιών με βάση την έκθεση της Αρχής για το 2018 που δόθηκε χθες στη δημοσιότητα.

Ως ποσοστό επί του συνόλου των αναφορών στην Αρχή, οι ηλεκτρονικές επικοινωνίες – ταχυδρομικές υπηρεσίες κατέλαβαν το 40,3%, σημειώνοντας αύξηση 16,7% σε σχέση με το 2017 και ακολούθησαν τα καταναλωτικά αγαθά (23,3%), οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες (14,9%) και η ενέργεια – ύδρευση (9,3%).

Σύμφωνα με την έκθεση της Αρχής οι περισσότερες αναφορές σχετίζονταν με «επιθετικές πολιτικές πώλησης από εκπροσώπους των παρόχων, συνοδευόμενες από τη χρήση παραπλανητικών ισχυρισμών, ιδίως, ψευδών διαβεβαιώσεων ότι η μετάβαση των καταναλωτών σε άλλον πάροχο, ενώ βρίσκονται σε ισχύ συμβόλαια ορισμένου χρόνου, δεν επισείει καμία εις βάρος τους αρνητική συνέπεια, ενώ στην πραγματικότητα μία τέτοια ενέργεια ενεργοποιεί συμβατικές ρήτρες περί επιβολής χρηματικών ποινών λόγω πρόωρης αποδέσμευσης».

Επίσης μεγάλος αριθμός αναφορών είχαν σχέση «με τη λήψη ανεπιθύμητων υπηρεσιών και συγκεκριμένα, με την ακούσια (σ.σ. χωρίς την εισαγωγή τηλεφωνικού αριθμού) εγγραφή των καταναλωτών σε Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης αυξημένης χρέωσης, οι οποίες είτε διαφημίζονται αιφνιδιαστικά μέσω αναδυόμενων παραθύρων (pop-upwindows) ή banners κατά την πλοήγηση στο διαδίκτυο είτε υποκρύπτονται σε προωθητικές ενέργειες – διαγωνισμούς με έπαθλα (συνήθως, εκπτωτικά κουπόνια και δωροεπιταγές) που κοινοποιούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή αποστέλλονται στους καταναλωτές απευθείας με SMS ή / και e-mail, και φέρονται, ψευδώς και παραπλανητικά, να διενεργούνται από γνωστά supermarkets».

Ωστόσο, ο τομέας των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και των ταχυδρομικών υπηρεσιών εμφανίζει το μεγαλύτερο ποσοστό επίλυσης, που φτάνει σχεδόν στο 95%, ενώ το 86,1% των υποθέσεων έκλεισε υπέρ του καταναλωτή και 8,8% υπέρ της εταιρείας.

Συνολικά οι αναφορές που υποβλήθηκαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή το 2018 ανήλθαν σε 10.017, αριθμός σημαντικά αυξημένος κατά 11,5% σε σχέση με το 2017. Πρόκειται για την έκτη συνεχή χρονιά που σημειώνεται άνοδος των αιτημάτων των καταναλωτών προς την Αρχή για διαμεσολάβηση.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

Συνήγορο του Καταναλωτή Συνήγορος του Καταναλωτή
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
Avatar photo
Τέτη Ηγουμενίδη

Η Τέτη Ηγουμενίδη, μέλος της Ένωσης Συντακτών (ΕΣΗΕΑ), είναι δημοσιογράφος του επιχειρηματικού ρεπορτάζ. Καλύπτει θέματα που σχετίζονται με τις τηλεπικοινωνίες, τις κατασκευαστικές εταιρείες, τις εταιρείες real estate και γενικότερα την αγορά ακινήτων. Επίσης, ασχολείται με τις δραστηριότητες των υπουργείων Περιβάλλοντος, Υποδομών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Εργάζεται στον έντυπο Τύπο χωρίς διακοπή από το 1990 (μεταξύ άλλων στις εφημερίδες Νίκη, Εξουσία και Ναυτεμπορική), και έχει συνεργαστεί με ιστοσελίδες, περιοδικά, και τον ραδιοφωνικό σταθμό Flash.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στην τελική ευθεία η μάχη για το νέο μοντέλο τιμών χονδρικής στον χαλκό και στο FTTH

Σημαντική αύξηση των αδειών χρήσης ραδιοσυχνοτήτων που χορηγήθηκαν με το νέο σύστημα διαχείρισης φάσματος

Δορυφορικό δίκτυο από Ιαπωνία και ΕΕ με στόχο την τεχνολογική αυτονομία

Η Ουκρανία θα γίνει η πρώτη ευρωπαϊκή χώρα με Starlink mobile internet

Κανάρης, Vodafone: Σε πρώτο πλάνο βελτίωση εξυπηρέτησης πελάτη και περαιτέρω ανάπτυξη ΤΠΕ

Έντονη αντίδραση τηλεπικοινωνιακών παρόχων για τα σχέδια της Κομισιόν

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Η Paval Holding αποκτά την Praktiker Hellas – Στρατηγική είσοδος στην ελληνική αγορά DIY
  • Ένας φιλόδοξος προϋπολογισμός για μια ισχυρότερη Ευρώπη: 2028-2034
  • Η Ελλάδα στην «πρώτη γραμμή» της ευρωπαϊκής στρατηγικής για τα μικροκυκλώματα
  • Παράταση για την υποβολή αιτήσεων στα τρία πρώτα καθεστώτα του νέου αναπτυξιακού νόμου
  • Τουρισμός: Περισσότεροι επισκέπτες, μικρότερη δαπάνη ανά τουρίστα
  • Μακρομάλλης: Εξωστρέφεια και διεθνείς συνέργειες στο επίκεντρο της στρατηγικής του ΣΕΚΕΕ
  • Β. Κικίλιας: 3.000 έλεγχοι σε ενοικιαζόμενα μέσα αναψυχής από το Λιμενικό
RSS itsecuritypro.gr
  • Η Schneider Electric παρουσιάζει προηγμένες λύσεις για data centers, σχεδιασμένες για τις απαιτήσεις της AI υψηλής πυκνότητας και των επιταχυνόμενων υπολογιστικών εφαρμογών
  • Οι απάτες με deepfakes εξελίσσονται – Νέες κυβερνοαπειλές για κλοπές ταυτότητας και επιχειρηματικές παραβιάσεις
  • FileFix: Η Νέα Μέθοδος Κοινωνικής Μηχανικής που Αξιοποιείται Ήδη από Κυβερνοεγκληματίες
  • Στις 22 Οκτωβρίου το Workforce Innovation 2025 – The Future Starts with You!
  • “Στη γραμμή των οριζόντων: Από τη Μαδρίτη στην επόμενη μέρα της κυβερνοασφάλειας”
  • Τεχνολογική Καινοτομία, Εμπιστοσύνη και Ανθρωποκεντρική Προσέγγιση – Οι Πυλώνες Ανάπτυξης της ORTHOLOGY
  • Kaspersky Horizons 2025: AI, Ransomware και Κβαντική Εποχή: Η νέα γεωγραφία των ψηφιακών απειλών
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.