Καταστήματα Γερμανός: επιτυχημένο 2016 – ψηφιακό 2017

0

Υψηλές επιδόσεις και το δύσκολο 2016 σημείωσαν τα καταστήματα Γερμανός, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών του Δικτύου. Ορόσημο της χρονιάς ήταν η τοποθέτηση της Γερμανός στην Καρδιά της Τεχνολογίας. Για το 2017, η αλυσίδα θέλει να παραμείνει αγαπημένος προορισμός για προϊόντα και λύσεις τεχνολογίας, ενισχύοντας τη digital εμπειρία του πελάτη.

Το 2016, τα καταστήματα Γερμανός πραγματοποίησαν περισσότερες από 20 εκατομμύρια συναλλαγές και υποδέχτηκαν πάνω από 30 εκατομμύρια επισκέπτες. Πάνω από 7,5 εκατομμύρια ήταν οι επισκέψεις στο ανανεωμένο germanos.gr για έρευνα και online αγορές.

Όπως σημειώθηκε στο Συνέδριο, η Γερμανός:

  • Παρέμεινε αγαπημένη αλυσίδα για υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών, αλλά και για προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.
  • Είναι Νο1 προορισμός για Smartphones και Κινητά τηλέφωνα, για Αξεσουάρ, αλλά και για Ασύρματα Τηλέφωνα.
  • Για μια ακόμη χρονιά, αναδείχτηκε Νο1 προορισμός για service κινητού.
  • Είναι πρώτη σε αναγνωρισιμότητα και πρώτη στο μυαλό των καταναλωτών ως «αλυσίδα καταστημάτων που ασχολείται με τηλεπικοινωνίες, κινητά τηλέφωνα ή προϊόντα υψηλής τεχνολογίας».

Ανοδικά σε σχέση με πέρσι ήταν τα μερίδια της Γερμανός στις πωλήσεις Αξεσουάρ & Gadgets όπως τα wearables, στα tablets, παρά την πτωτική πορεία της αγοράς, αλλά και στις Τηλεοράσεις. Εξαιρετικά δημοφιλείς παρέμειναν οι υπηρεσίες G-ticketing, την οποία χρησιμοποίησαν πάνω από 120.000 πελάτες, και G-photoprint, καθώς στα καταστήματα Γερμανός εκτυπώθηκαν πάνω από 1,5 εκατ. ψηφιακές φωτογραφίες. Σημαντική για τη χρονιά που πέρασε ήταν η συνεργασία με την PROTERGIA για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις.

«Το 2016, μια δύσκολη χρονιά για τη λιανική, η αλυσίδα Γερμανός πήγε κόντρα στο ρεύμα. Συνέβαλλε καθοριστικά στις επιδόσεις του Ομίλου ΟΤΕ σε κινητή, σταθερή τηλεφωνία, internet και τηλεόραση. Άλλαξε την εικόνα της, διεύρυνε τη γκάμα των προϊόντων τεχνολογίας και ξεκίνησε την ανανέωση των καταστημάτων. Το 2016, τα καταστήματα Γερμανός απέδειξαν την ανθεκτικότητά τους. Απέδειξαν ότι διαθέτουν καρδιά πρωταθλητή», δήλωσε ο κ. Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Γερμανός.

Το 2017, όπως σημειώθηκε κατά το ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών του Δικτύου Γερμανός:

  • Θα ενισχυθεί η γκάμα των high tech προϊόντων, όπως wearables, VR glasses, drones, action cameras, 4K/HD cameras, smart TVs, gaming & κονσόλες, που κάνουν την καρδιά των πελατών να χτυπά δυνατά.
  • Θα ολοκληρωθεί η ανανέωση των καταστημάτων Γερμανός, με μοντέρνα αισθητική, διακριτές προϊοντικές ζώνες, περισσότερα live demos και διαδραστικές οθόνες.
  • Η ποιότητα, η ποικιλία και η αξιοπιστία των προϊόντων και υπηρεσιών επικοινωνίας θα παραμείνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της αλυσίδας.

Επίσης, το 2017 θα δοθεί ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στην εκπαίδευση των ανθρώπων της Γερμανός. Η αλυσίδα επενδύει στην εξειδικευμένη γνώση των πωλητών, για να μπορούν να καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών σε θέματα τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας. Για τις γνώσεις τους, οι πωλητές διαθέτουν πιστοποίηση από τους ίδιους τους κατασκευαστές των προϊόντων. Φέτος, οι άνθρωποι της Γερμανός, απαντώντας στις ανάγκες της ψηφιακής εποχής, θα εξελιχθούν σε εξειδικευμένους συμβούλους και για θέματα συνδεσιμότητας (connectivity) προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας.

Share.

Leave A Reply