Οι καταναλωτές φέρνουν τον online ανταγωνισμό εντός των καταστημάτων

0

Ενώ μέχρι σήμερα γνωρίζαμε ότι οι καταναλωτές, έχοντας στην διάθεσή τους το Internet, συγκρίνουν άμεσα προϊόντα και τιμές, σύμφωνα με τελευταία έρευνα της GFK, οι καταναλωτές φέρνουν τις “online” συνήθειες τους μέσα στα φυσικά καταστήματα.

A shopper looks at tablet computers at a Best Buy Store on the shopping day dubbed "Black Friday" in Framingham

Η έρευνα διεξήχθη σε 23 χώρες με τις κορυφαίες συμπεριφορές να είναι οι εξής:
• 4 στους 10 καταναλωτές παγκοσμίως χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα κατά τη διάρκεια των αγορών τους
• 4 στους 10 συμβουλεύονται φίλους ή την οικογένειά τους για την αγορά τους
• Πάνω από το 1/3 φωτογραφίζουν προϊόντα που μπορεί να αγοράσουν μελλοντικά

Οι μισοί από τους παγκόσμιους καταναλωτές ηλικίας 20-29 ετών, συγκρίνουν τις τιμές των προϊόντων online, ενώ βρίσκονται ήδη μέσα σε κάποιο κατάστημα.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι άνδρες υπερτερούν των γυναικών στη χρήση του κινητού τηλεφώνου τους ενώ βρίσκονται μέσα στο κατάστημα προκειμένου να συγκρίνουν τιμές, φτάνοντας το 42% σε σχέση με το 37% των γυναικών. Οι πιο ενεργοί καταναλωτές κυμαίνονται μεταξύ 20 – 29 ετών φτάνοντας το 49% και ακολουθούν τα ηλικιακά γκρούπ των 15 – 19 ετών και 30 – 39 ετών με ποσοστό 45%.

gfk1

Ο Andrian Hobbs, Διευθύνων Σύμβουλος του Online Pricing Intelligence στη GFK, αναφέρει ότι, το γεγονός πως οι καταναλωτές είναι συνεχώς online κατά τη διάρκεια των αγορών τους μέσα σε κάποιο κατάστημα, και έχουν τη δυνατότητα σύγκρισης τιμών, αποτελεί παράγοντα επιτυχίας τόσο για τα online όσο και τα φυσικά καταστήματα και κυρίως στην Ασία και την Νότια Αμερική, όπου οι καταναλωτές χρησιμοποιούν περισσότερο τα κινητά τους μέσα στα καταστήματα.

Το να συμβουλεύονται τους φίλους τους ή την οικογένειά τους, είναι εξίσου σημαντικό για άνδρες και για γυναίκες. Το 40% των γυναικών και το 39% των ανδρών παγκοσμίως, συμβουλεύονται φίλους ή την οικογένεια τους χρησιμοποιώντας το κινητό τους τηλέφωνο όταν βρίσκονται μέσα σε κάποιο κατάστημα. Οι νεαροί ηλικίας 20-29 ετών έχουν προβάδισμα για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα σε ποσοστό 48%, ενώ οι έφηβοι ηλικίας 15-19 ετών ακολουθούν σε 47% και τα άτομα ηλικίας 30-39 ετών, σε 40%.

gfk2

Τα ποσοστά αυτά δείχνουν ότι οι πωλητές των καταστημάτων και οι αγορές σε φυσικά καταστήματα, έρχονται αντιμέτωποι με μια νέα εξωτερική επιρροή, αυτή της γνώμης των φίλων ή της οικογένειας.

Ίδια τα ποσοστά λήψης φωτογραφιών – από άνδρες και γυναίκες – των προϊόντων που πιθανόν να προβούν σε αγορά. Η φωτογράφιση των προϊόντων που πιθανόν να αγοράσουν μελλοντικά μέσω κινητών τηλεφώνων, είναι η τρίτη δημοφιλέστερη συνήθεια των καταναλωτών όταν βρίσκονται εντός των καταστημάτων, με ισοδύναμα ποσοστά για άνδρες και γυναίκες (περίπου 36%) σε παγκόσμιο επίπεδο. Επιπλέον, οι έφηβοι ηλικίας 15 – 19 ετών και οι νέοι 20 – 29 ετών έρχονται πρώτοι σε ποσοστά λήψεως φωτογραφιών εντός των καταστημάτων με 44% και 43% αντίστοιχα, ενώ τα άτομα ηλικίας 30 – 39 ετών ακολουθούν με 39%.

 

Share.

Leave A Reply