Η Cytech ανακοινώνει τη συνεργασία της με το ΒΕΝΕΤΗ FoodHall

0

Το ΒΕΝΕΤΗ FoodHall επέλεξε το Bluevibe, την Bluetooth Advertising λύση της Cytech, προκειμένου να στείλει πολυμεσικά διαφημιστικά μηνύματα απευθείας στα κινητά τηλέφωνα των πελατών του.

Το ΒΕΝΕΤΗ FoodHall στους Αμπελόκηπους έγινε το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας που χρησιμοποίησε το mobile marketing προκειμένου να ενισχύσει την προσοχή των πελατών του. Η mobile καμπάνια άρχισε κατά τη διάρκεια της Πασχαλινής περιόδου. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία Bluetooth προσφορές αποστέλλονται στα κινητά τηλέφωνα των πελατών και παρείχαν πληροφορίες για όλα τα πασχαλινά προϊόντα και τις προσφορές του καταστήματος. Επιπρόσθετα, οι χρήστες smartphones είχαν τη δυνατότητα να συνδεθούν στη WIFi ζώνη του καταστήματος και να λάβουν τις προσφορές στον browser του κινητού τους.

Η mobile καμπάνια συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία και μετά το πέρας της Πασχαλινής περιόδου, ενημερώνοντας τους πελάτες για τις καθημερινές προσφορές του καταστήματος. Μέχρι σήμερα πάνω από 500 επισκέπτες έχουν συνδεθεί μέσω Bluetooth και πάνω από 1.000 έχουν χρησιμοποιήσει το WiFi ώστε να ενημερωθούν για τις προσφορές. Τα τελικά αποτελέσματα της mobile καμπάνιας θα ανακοινωθούν μετά το πέρας της προωθητικής περιόδου.


Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!


25ο Συνέδριο InfoCom World - Έρχεται στις 14/12!

Το Infocom World 2023 έρχεται με κεντρικό μήνυμα «Diginvest in Greece: New Horizons!» Φέτος, το συνέδριο θα βρεθεί στο σταυροδρόμι του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος, καθώς συμπληρώνονται 30 χρόνια κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα!

Πραγματοποιήστε, άμεσα και δωρεάν, την εγγραφή σας!

Share.

About Author

Leave A Reply