Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Παρασκευή, 11 Ιουλίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Πρόσωπα

Κώστας Αγραφιώτης, Εμπορικός Διευθυντής της Teleunicom

18/01/2012Βαγγέλης ΞανθάκηςBy Βαγγέλης Ξανθάκης3 Mins Read Πρόσωπα Στελέχη

Λίγο μετά την ανακοίνωση της ανάληψης της αποκλειστικής διανομής των προϊόντων της SonyEricsson Κύπρο, ο Κώστας Αγραφιώτης, Εμπορικός Διευθυντής της Teleunicom απαντά στις ερωτήσεις του Infocom.

 

Πόσο ποσοστό κατά την εκτίμησή σας είναι το open retail μερίδιο της αγοράς στο οποίο δραστηριοποιείστε και τι οικονομικά μεγέθη αντιπροσωπεύει;

Το ποσοστό σε τζίρο άλλα και σε συσκευές κυμαίνεται περίπου στο 17% με 20%. Στόχος φυσικά δικός μας άλλα και όλων των retailers  είναι να σταθεροποιηθεί στο 20%.

Σε απόλυτα νούμερα αυτό μεταφράζεται περίπου σε 80.000.000€ τζίρο και 600.000 συσκευές.

 

Δεδομένης της πολυδιάσπασης του retail σε πολλές επιχειρήσεις με διαφορετικές ανάγκες και προτεραιότητες, πόσο δύσκολο είναι να διατηρείτε win-win συνεργασίες.

Από το ξεκίνημα τις η TELEUNICOM είχε βάλει σαν στόχο να μπορεί άμεσα γρήγορα και αποτελεσματικά να προσαρμόζεται στις ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά.

Θέτοντας λοιπόν αυτό ως στόχο, έχουμε καταφέρει να έχουμε τους πελάτες μας ευχαριστημένους, άλλα και να τους αποδίδουμε το μεγαλύτερο ποσοστό εκπτώσεων της αγοράς.

Αυτό φυσικά, το έχουμε καταφέρει πρώτον, με την βοήθεια της SONY ERICSSON που είναι πάντα δίπλα μας και προσαρμόζεται σύμφωνα με τις ανάγκες της αγοράς, άλλα και κρατώντας χαμηλά τα κόστη μας δημιουργώντας σαν κεντρική δομή ένα μικρό ευέλικτο και γρήγορο σχήμα, που μπορεί να παίρνει τις αποφάσεις στην πρώτη γραμμή.

 

Πως σκοπεύετε να αντισταθμίσετε τη διαγραφόμενη επιδείνωσης του οικονομικού κλίματος εντός του 2012;

Όπως αναφέρετε και εσείς, θεωρούμε ότι αυτή η διαγραφόμενη επιδείνωση δεν θα είναι τόσο μεγάλη σε σχέση και με το 2011. Αυτή την πληροφόρηση λαμβάνουμε από την αγορά των retailers . Αυτό φυσικά δεν μας κάνει να μην ανησυχούμε, άλλα έχουμε προσαρμόσει έτσι τα πλάνα μας για το 2012, έτσι ώστε να ανταπεξέλθουμε σε όλες τις απαιτήσεις τις αγοράς. Το 2012 θα επικεντρώσουμε όλη μας την προσοχή στα smartphones και, θα έχουμε πολύ δυνατά λανσαρίσματα σε όλη τη διάρκεια του έτους. Θα ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο την προβολή μας μέσα στα σημεία πώλησης, με στόχο να διατηρήσουμε την οικογένεια των XPERIA συσκευών ως την πρώτη προτίμηση των καταναλωτών. Έχουμε τέλος, αναβαθμίσει όλες μας τις υπηρεσίες μετά και την μεταφορά μας στις νέες  εγκαταστάσεις στην Παλλήνη, όπως η διατήρηση επαρκών αποθεμάτων για την άμεση κάλυψη των αναγκών των πελατών μας. Έχουμε καταφέρει πλέον μέσα σε 24 ώρες να εκπληρώσουμε κάθε παραγγελία. Τέλος, είμαστε σε θέση να  παρέχουμε ολοκληρωμένες και γρήγορες λύσεις σε θέματα marketing.

 

Ποιες είναι οι αντοχές της αγοράς λιανικής στον τομέα των προϊόντων της υψηλής

τεχνολογίας;

Θεωρώ ότι όσο η τεχνολογία τρέχει και οι εξελίξεις στον τομέα αυτό είναι προς όφελος των καταναλωτών, με εύκολες γρήγορες και λειτουργικές εφαρμογές που να ταιριάζουν σε κάθε χρήστη. Θεωρούμε ότι με βάση τα παραπάνω δημιουργούνται ευνοϊκές συνθήκες για ανάπτυξη. Το βλέπουμε αυτό και στην πράξη τα τελευταία χρόνια, όπου οι καταναλωτές από τα home PC’s, πέρασαν στα laptops, μετά στα notebooks και τώρα πλέον στα tablets και τα smartphones.

Όταν δίνεις στον καταναλωτή περιεχόμενο και τη δυνατότητα να το  χρησιμοποιήσει σύμφωνα με τις ανάγκες του, αυτός σίγουρα θα ανταποκρίνεται. Παράλληλα, η μείωση των τιμών και η μεγάλη συρρίκνωση του τζίρου και των ποσοστών κερδοφορίας, είναι ένα αρκετά σοβαρό ζήτημα για την αντοχή της αγοράς. Κοιτώντας όμως τα πράγματα από την θετική τους πλευρά, πρέπει να σημειώσουμε ότι, τα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας είναι προσιτά πλέον σε όλους, κάτι πολύ σημαντικό για την περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
Βαγγέλης Ξανθάκης
  • Facebook

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΕΚΕΕ: ο Μάνος Μακρομάλλης ανανεώνει τη θητεία του στην προεδρία

Weekly Telecom: Η Ελλάδα της AI – η Ευρώπη των κανόνων!

Μάνος Πέπης, Team Candi: Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει μεγάλες αλλαγές στον επιχειρηματικό κόσμο

Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΠΕ η Γιώτα Παπαρίδου

Weekly Telecom: Νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης – Μετασχηματισμός ΔΕΗ & ΟΤΕ!

Ο Χρήστος Δερμεντζόπουλος νέος Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Leave A Reply Cancel Reply

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Το Παλαιό Χημείο υποδέχτηκε τη νέα γενιά χημικών στην ψηφιακή εποχή
  • Κανάρης: Δεν πωλείται η Vodafone – Επενδύσεις και στοχευμένες εξαγορές
  • Η Nvidia έγινε η πρώτη εταιρεία που ξεπερνά τα 4 τρισ. δολάρια σε κεφαλαιοποίηση
  • Νέο Kayak Point στην Astir Marina
  • Η ΕΕ ρυθμίζει τα πανίσχυρα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης
  • ΕΤΑΔ: Εκκίνηση διαγωνισμού για την Οικία Brunetti στην Κω
  • ΣΕΚΕΕ: Ο Μάνος Μακρομάλλης ανανεώνει τη θητεία του στην Προεδρία
RSS itsecuritypro.gr
  • Η Akeydor Digital γίνεται σημαντικός επίσημος Πάροχος Τεχνολογίας στην Qatar Energy
  • Η Pylones Hellas αναβαθμίζει τις τραπεζικές υποδομές της Aegean Baltic Bank με σύμμαχο την AEG
  • Η ADACOM κατακτά και το Information Protection & Governance Specialization της Microsoft
  • Η κυβερνοασφάλεια εξελίσσεται σε στρατηγικό συντελεστή αξίας, σύμφωνα με νέα έρευνα της EY
  • Στις 19 Νοεμβρίου το InfoCom World 2025 – AI-Volution: A Brave New World!
  • Η HP επεκτείνει τη διαθεσιμότητα της πλατφόρμας Workforce Experience Platform στην ελληνική αγορά
  • Απειλή η Κβαντική Υπολογιστική για την Παγκόσμια Κυβερνοασφάλεια: Οι τρεις μεγαλύτεροι κίνδυνοι σύμφωνα με την Kaspersky
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.