Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Σάββατο, 12 Ιουλίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»News

Ραγδαία η αύξηση του mobile marketing

29/12/2011Βαγγέλης ΞανθάκηςBy Βαγγέλης Ξανθάκης3 Mins Read News Διεθνή Μελέτες

Tο βασικό συμπέρασμα ειδικής έκθεσης που εξέδωσε η εταιρεία μελετών Berg Insight, είναι ότι οι κινητές επικοινωνίες θα το 2016 το 15,2% των συνολικών δαπανών που θα γίνονται on line. Σύμφωνα με την έκθεση, η συνολική αξία της παγκόσμιας αγοράς μάρκετινγκ και διαφήμισης στις κινητές τηλεπικοινωνίες θα αυξηθεί από 2.5 δισεκατομμύρια το 2010 σε 17,2 δισεκατομμύρια το 2016, καταγράφοντας ετήσια αύξηση της τάξεως του 37%.

 

Το ποσό αυτό θα αντιπροσωπεύει το 15.% της συνολικής, παγκόσμιας διαφημιστικής αγοράς ή το 3.8% των συνολικών δαπανών που θα γίνουν σε όλα τα είδη των Μέσων. Όσο η ψηφιακή σύγκλιση μειώνει τις διαφορές ανάμεσα στις συσκευές, τόσο η κινητή διαφήμιση θα μεταφέρεται στην οθόνη μιας κινητής συσκευής. Η έκθεση της Berg Insight προβλέπει μια σημαντική έκρηξη στην διαφήμιση στις κινητές επικοινωνίες, στο βαθμό που σύντομα ολοκληρώνεται η πειραματική φάση. Η δημοτικότητα των smartphones και η αυξημένη διαθεσιμότητα των κινητών Μέσων στα οποία μπορεί να ξεδιπλωθεί μια διαφημιστική εκστρατεία θα αλλάξουν δραματικά τους όρους του παιχνιδιού. Μια συνηθισμένη στρατηγική είναι η αύξηση της ένταξη των κινητών συσκευών στις διαφημιστικές εκστρατείες. Οι εταιρείες, σταδιακά, εντάσσουν τις κινητές συσκευές, στις στρατηγικές τους, συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών, αλλά και των SMS εκστρατειών, που αποδεικνύονται πολύ δημοφιλείς. Την ίδια στιγμή, εξαιρετικά δημοφιλείς φαίνεται ότι είναι και οι ευκαιρίες που παρουσιάζει το LBA ή Location – based advertising, το οποίο παραδίδει το μήνυμα στους αποδέκτες σύμφωνα με τον χρόνο και τον τόπο που βρίσκονται.

 

Η διαφημιστική αγορά συνεχίζει την ανάπτυξη της και ένας μεγάλος αριθμός παικτών δείχνει επικεντρωμένος σε μια σειρά διαφορετικών δραστηριοτήτων σχετικών με το μάρκετινγκ των κινητών επικοινωνιών. Από την στιγμή που η αγορά αυτή δεν έχει φτάσει ακόμη σε επίπεδα ωριμότητας και αναπτύσσεται διαρκώς, προκύπτουν διάφοροι ρόλοι άξιοι προσοχής. Οι παραδοσιακοί ψηφιακοί παίκτες και οι πάροχοι λειτουργικών συστημάτων για κινητές επικοινωνίες όπως η Google, Microsoft, Apple και Yahho!, έχουν αναπτύξει έντονο ανταγωνισμό μεταξύ τους για τα μερίδια αγοράς στο μάρκετινγκ των κινητών επικοινωνιών. Το Facebook θα ισχυροποιήσει την παρουσία τους στο μάρκετινγκ κινητών επικοινωνιών και μπορεί να γίνει ο βασικός δίαυλος για στοχευμένες εκστρατείες μάρκετινγκ κινητών επικοινωνιών. Υπάρχουν, βέβαια, και μια σειρά εξειδικευμένων παικτών, όπως το διαφημιστικό δίκτυο Millennial Media, το δίκτυο ανταλλαγής διαφημίσεων Smaato και ο πάροχος ολοκληρωμένων διαφημιστικών λύσεων Amobee.

 

Με βάση τα παραπάνω δεν θα ήταν παρακινδυνευμένο να προβλέψουμε ότι στο άμεσο μέλλον μια σειρά εξαγορών και συγχωνεύσεων θα λάβουν χώρα, μέχρι την οριστική διαμόρφωση του «οικοσυστήματος» όπου θα κυριαρχούν ορισμένα ψηφιακά διαφημιστικά δίκτυα, τα οποία θα αξιοποιούν όλο το εύρος των συσκευών κινητών επικοινωνιών.

 

 

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

Berg Insight mobile marketing
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
Βαγγέλης Ξανθάκης
  • Facebook

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι Έλληνες στον παλμό της ψηφιακής εποχής

KPMG Global Economic Outlook 2025: το ΑΕΠ αναμένεται να επιβραδυνθεί

Η Κατερίνα Φραϊδάκη παρουσίασε την έρευνα του GRECA για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Πρόοδος με προκλήσεις για την Ελλάδα στην Ψηφιακή Δεκαετία

Οι τάσεις και τα δημοφιλέστερα πακέτα που επέλεξαν οι πελάτες του Cosmote Insurance το 2024

Skroutz: σταθερά ανοδική η πορεία στις πωλήσεις βιβλίου

Leave A Reply Cancel Reply

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Infocom Today #128: «Δεν πωλείται» η Vodafone, επανεκλογή Μακρομάλλη, 250 δισ. στην καινοτομία!
  • ΕΣΕΕ: Τακτικές Θερινές Εκπτώσεις 2025
  • ΔΥΠΑ: Νέες ειδικότητες σε 10 Επαγγελματικές Σχολές με αμειβόμενη και ασφαλισμένη μαθητεία
  • ΕΤΕπ: Τεχνική βοήθεια στην Ελλάδα, για την επίτευξη των στόχων κλιματικής ουδετερότητας
  • ελίν: Νέα πρατήρια στο Δίκτυο και αυξημένες πωλήσεις το Α΄τρίμηνο του 2025
  • Τράπεζα Ηπείρου: Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο
  • efood – ΔΕΣΜΟΣ: Συνεργάζονται ξανά για τη στήριξη των εθελοντικών ομάδων δασοπυρόσβεσης
RSS itsecuritypro.gr
  • Ψηφιακή εμπιστοσύνη στην Ελλάδα: Οι millennials στο μεταίχμιο μεταξύ σύνδεσης και εξαπάτησης
  • Η Akeydor Digital γίνεται σημαντικός επίσημος Πάροχος Τεχνολογίας στην Qatar Energy
  • Η Pylones Hellas αναβαθμίζει τις τραπεζικές υποδομές της Aegean Baltic Bank με σύμμαχο την AEG
  • Η ADACOM κατακτά και το Information Protection & Governance Specialization της Microsoft
  • Η κυβερνοασφάλεια εξελίσσεται σε στρατηγικό συντελεστή αξίας, σύμφωνα με νέα έρευνα της EY
  • Στις 19 Νοεμβρίου το InfoCom World 2025 – AI-Volution: A Brave New World!
  • Η HP επεκτείνει τη διαθεσιμότητα της πλατφόρμας Workforce Experience Platform στην ελληνική αγορά
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.