Η Ericsson ήταν η επιλογή της Jupiter Telecommunications, παρόχου καλωδιακών υπηρεσιών της Ιαπωνίας, για την υλοποίηση μιας νέας γενιάς τηλεοπτικών υπηρεσιών.

Η J:COM επέλεξε τη βραβευμένη τηλεοπτική πλατφόρμα MediaFirst της Ericsson για να προσφέρει μια βελτιωμένη και εξατομικευμένη τηλεοπτική εμπειρία με πολλαπλές οθόνες στα 3,7 εκατομμύρια πελατών της. Το στάδιο του βασικού σχεδιασμού θα ξεκινήσει το 4ο τρίμηνο του 2017 και, στη συνέχεια, οι δύο εταιρείες θα εδραιώσουν τη συμφωνία ανάπτυξης.

Η νέα τηλεοπτική υπηρεσία θα προσφέρει στους συνδρομητές της J:COM νέες δυνατότητες, οι οποίες περιλαμβάνουν μια εξαιρετικά εξατομικευμένη και απρόσκοπτη τηλεοπτική εμπειρία σε διάφορες οθόνες, καθώς και τη δυνατότητα παρακολούθησης ζωντανών τηλεοπτικών εκπομπών και πρόσβασης σε περιεχόμενο κατ” απαίτηση σε οποιαδήποτε συσκευή. Επίσης, η Ericsson θα εγκαταστήσει στους αποκωδικοποιητές της J:COM το πρότυπο Κιτ Σχεδιασμού Αναφοράς (Reference Design Kit, RDK), ενώ θα υλοποιήσει και ένα σύστημα πρόσβασης υπό προϋποθέσεις, το οποίο θα καθιστά δυνατή την παροχή περιεχομένου Ultra HD. Επιπλέον, θα παρέχει νέες δυνατότητες οικονομικής αξιοποίησης, για παράδειγμα αποτελεσματικότερες υπηρεσίες προτεινόμενου περιεχομένου, με χρήση της προηγμένης ανάλυσης δεδομένων της Ericsson.

ericsson-jcom

Ο Hirohiko Imura, Πρόεδρος της J:COM, δήλωσε: «Οι καταναλωτές έχουν στη διάθεσή τους περισσότερες επιλογές από ποτέ, άρα για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί στο όλο και πιο κορεσμένο τηλεοπτικό τοπίο, θα πρέπει να ξεχωρίσουμε από το πλήθος. Πιστεύουμε ότι μια απρόσκοπτη και εξατομικευμένη υπηρεσία TV Everywhere θα μας δώσει τη δυνατότητα να διακριθούμε. Με την υλοποίηση της τηλεοπτικής πλατφόρμας MediaFirst της Ericsson θα αποκτήσουμε πρόσβαση σε πλήθος ευφυών λύσεων υψηλής απόδοσης, οι οποίες θα μας βοηθήσουν να μετασχηματίσουμε τις τηλεοπτικές μας υπηρεσίες και να ενισχύσουμε τη θέση μας ως πρωτοπόροι της τηλεοπτικής καινοτομίας.»

Ο Angel Ruiz, επικεφαλής του τμήματος Media Solutions της Ericsson, δήλωσε: «Η βραβευμένη τηλεοπτική πλατφόρμα MediaFirst της Ericsson θα επιτρέψει στην J:COM να δώσει ώθηση σε μια τηλεοπτική εμπειρία νέας γενιάς, η οποία θα διατίθεται απρόσκοπτα σε όλες τις οθόνες, μέσα και έξω από το σπίτι, ενώ παράλληλα θα είναι προσαρμοσμένη στις προσωπικές ανάγκες του κάθε συνδρομητή. Αξιοποιώντας τα οφέλη της τεχνολογίας στους τομείς εικονικοποίησης και cloud, μπορούμε να βοηθήσουμε την J:COM να επεκτείνει την πελατειακή της βάση και να επωφεληθεί από νέα, ευέλικτα επιχειρηματικά μοντέλα. Αυτό είναι το πρώτο βήμα μιας μακρόχρονης συνεργασίας με την J:COM την οποία ανυπομονούμε να εδραιώσουμε τα επόμενα χρόνια.»

Η λύση Ericsson MediaFirst είναι μια τηλεοπτική πλατφόρμα καθοριζόμενη από λογισμικό και βελτιστοποιημένη για λειτουργία με μέσα επικοινωνίας, η οποία βασίζεται στο cloud. Η τηλεοπτική πλατφόρμα MediaFirst προσφέρει μια συγκλίνουσα εμπειρία πολλαπλών οθονών, η οποία περιλαμβάνει υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης στο σπίτι (Pay TV in-home), τηλεόρασης παντού (TV Everywhere) και over the top (OTT). Περιλαμβάνει όλες τις πηγές περιεχομένου και τα δίκτυα διανομής και ενσωματώνεται στο RDK, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους παρόχους να επωφεληθούν από το κοινό βασικό λογισμικό του RDK, ενώ παράλληλα διατηρούν την ικανότητα διαφοροποίησης της τηλεοπτικής εμπειρίας προς τον πελάτη.

Η πλατφόρμα παρέχει προηγμένα αναλυτικά εργαλεία τα οποία επιτρέπουν στους παρόχους να κατευθύνουν περιεχόμενο και προσφορές σε στοχευμένους τηλεθεατές, επιτυγχάνοντας έτσι αύξηση των δυνητικών τους εσόδων και μειωμένη αποχώρηση πελατών. Με την υποστήριξη της προσέγγισης DevOps της Ericsson, η τηλεοπτική πλατφόρμα MediaFirst προσφέρει ευελιξία και δυνατότητα κλιμάκωσης και προσαρμογής στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες και συμπεριφορές των πελατών.

Ανακαλύψτε την Ericsson στην έκθεση IBC 2017

Επισκεφθείτε την εταιρεία στην έκθεση IBC στο περίπτερο # 1.D61 και στη σουίτα BS27 ή online κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, 15 – 19 Σεπτεμβρίου.