Η Persado, η κορυφαία πλατφόρμα παραγωγής γνωσιακού περιεχομένου (cognitive content), ανακοίνωσε σήμερα ότι ολοκλήρωσε έναν τρίτο γύρο χρηματοδότησης, ύψους $30 εκατομμυρίων, με βασικό επενδυτή την Goldman Sachs και συμμετοχή των Bain Capital Ventures, StarVest Partners, American Express Ventures και Citi Ventures, οι οποίες έχουν ήδη επενδύσει σε προηγούμενους γύρους στην εταιρεία.

persado

Η Persado συνδυάζει τις δυνατότητες της γλώσσας με την ανάλυση δεδομένων έτσι ώστε να μεγιστοποιήσει την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας. Η πλατφόρμα της Persado, η μοναδική του είδους της και μία από τις ελάχιστες που έχουν επιτύχει ως τώρα να προϊοντοποιήσουν και να εμπορευματοποιήσουν γνωσιακές τεχνολογίες, επεξεργάζεται γλωσσικά χαρακτηριστικά βάσει αλγορίθμων μηχανικής μάθησης (machine learning), προκειμένου να παράγει τους συγκεκριμένους εκείνους συνδυασμούς λέξεων, φράσεων και εικόνων που θα κινητοποιήσουν ένα ακροατήριο μεγάλης κλίμακας, σε πραγματικό χρόνο.

“Η Persado αλλάζει δραματικά τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί επικοινωνούν, εξοπλίζοντας τα brands με «έξυπνο περιεχόμενο» που έχει απήχηση στο εκάστοτε ακροατήριο και το παροτρύνει να δράσει”, ανέφερε ο Αλέξης Βρατσκίδης, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της εταιρείας. “Αυτός ο πιο πρόσφατος γύρος χρηματοδότησης θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να επενδύουμε τόσο στο προϊόν που έχουμε αναπτύξει όσο και στις πωλήσεις. Επιπλέον, θα επιταχύνει την επέκτασή μας σε περισσότερα ψηφιακά κανάλια, αλλά και σε άλλους τομείς πέρα από το marketing όπως για παράδειγμα σε προγράμματα φαρμακευτικής συμμόρφωσης, στο fitness και την ποιότητα ζωής, στη δραστηριοποίηση στα κοινά, στη διαχείριση ανθρώπινων πόρων και αλλού.”

“Η Persado έχει αναπτύξει τεχνολογία παραγωγής γνωσιακού περιεχομένου η οποία βελτιστοποιεί τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί αξιοποιούν την γλώσσα προκειμένου να κινητοποιήσουν το κοινό. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες της Persado έχουν αρκετά πιο ανεπτυγμένες σχέσεις με το ακροατήριό τους σε όλα τα κανάλια marketing που χρησιμοποιούν, και, κατά συνέπεια, σημαντικότερες ευκαιρίες για έσοδα,” δήλωσε ο Mark Midle από το τμήμα Τραπεζικής της Goldman Sachs, ο οποίος εντάχθηκε στο Διοικητικό Συμβούλιο της Persado. “Είμαστε ευτυχείς που θα συνεργαστούμε με τον Αλέξη και ολόκληρη την ομάδα της Persado ώστε να κεφαλοποιήσουμε αυτή την παγκόσμια ευκαιρία”.

Από τη σύστασή της, η Persado έχει αναπτύξει γνωσιακό περιεχόμενο για περισσότερες από 4000 προωθητικές καμπάνιες marketing μέσα από ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών καναλιών. Έχει συγκεντρώσει δεδομένα από καμπάνιες με πάνω από 40 δισεκατομμύρια «εντυπώσεις» (impressions) . Περισσότερα από 75 παγκόσμια brands, συμπεριλαμβανομένων των τριών από τις πέντε μεγαλύτερες εκδότριες πιστωτικών καρτών στη Βόρεια Αμερική και εταιρειών που ανήκουν στις Fortune 100 όπως η Microsoft, η Verizon Wireless, η Citi και η Sears, χρησιμοποιούν την Persado για να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα των καμπανιών marketing που εκπονούν. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση 49,5% κατά μέσο όρο των conversions, την βελτίωση κατά 68,4% του click-through rate και ένα δις δολάρια επιπλέον έσοδα αθροιστικά για τους πελάτες της.

“Εντυπωσιαζόμαστε όλο και περισσότερο με την ικανότητα της Persado να αναπτύσσει μια ακμάζουσα επιχείρηση γύρω από μία πραγματικά μοναδική και διαφοροποιημένη τεχνολογία”, τόνισε η Laura Sachar, General Partner και συνιδρυτής της StarVest Partners. “H Persado ξεχωρίζει γιατί παράγει εξαιρετικά αποτελέσματα για λογαριασμό μιας εντυπωσιακής πλειάδας πελατών, τα πιο αναγνωρίσιμα brands του κόσμου, με απαράμιλλη σταθερότητα και αποτελεσματικότητα”.

“Ως ένας από τους πρώτους βασικούς επενδυτές της Persado, είναι συναρπαστικό να βλέπουμε την αδιάκοπη ενέργειά της να καινοτομεί και να δημιουργεί νέα δεδομένα στο επιχειρηματικό περιβάλλον”, δήλωσε ο Scott Friends, Διοικητικός Διευθυντής της Bain Capital Ventures. “Είναι πολύ σπάνιο να βλέπει κανείς μια εταιρεία λογισμικού που καθορίζει και ήδη κυριαρχεί στην κατηγορία της να αναπτύσσεται με ρυθμούς μεγαλύτερους του 100% ετησίως και να διατηρεί τεχνολογικά απροσπέλαστη την περιοχή της από τον ανταγωνισμό”.

H Persado απασχολεί σήμερα περισσότερα από 200 άτομα σε εννέα γραφεία σε ολόκληρο τον κόσμο. Η εταιρεία συνέχισε να διευρύνει την ομάδα της και το 2016, με νέα μέλη στις πωλήσεις και στην εξυπηρέτηση πελατών προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση. Παράλληλα ενέταξε μηχανικούς υπολογιστών και αναλυτές δεδομένων στους κόλπους της έτσι ώστε να επισπεύσει την ανάπτυξη νέων προϊόντων.