Το social commerce αναφέρεται στη συνολική αγοραστική εμπειρία ενός καταναλωτή -από την ανακάλυψη ενός προϊόντος έως τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς
Browsing: Μελέτες
Business messages που κάνουν πιο ομαλές τις επικοινωνίες των πελατών με τις επιχειρήσεις
Neil Patel, Διευθυντής European Marketing και Επιχειρησιακής Ανάπτυξης
Με την οικονομία της αυτοαπασχόλησης σε σταθερή άνοδο, το freelancing θα παραμείνει ένας άκρως ανταγωνιστικός χώρος
Ηθική Τεχνητή Νοημοσύνη, Διατάραξη της εφοδιαστικής αλυσίδας και Κλιματική Αλλαγή στο επίκεντρο του διαλόγου
Τα trends του 2021 συνεχίζονται στο 2022
Η συνολική αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου B-C (προϊόντα και υπηρεσίες) για το 2021 εκτιμάται στα 14 δισ. ευρώ
Σύντομα θα «τρέξει» πρόγραμμα ψηφιακής εκπαίδευσης για τους νέους που κάνουν τη θητεία τους στο στρατό, όπως και στους δημοσίους υπαλλήλους
Destination Greece: Attracting Digital & Innovation Investment
Οι καταναλωτές θα μπορούν να απολαμβάνουν παγκόσμιες εμπειρίες, αλληλεπιδράσεις και κοινωνικές συνδέσεις σε ένα δικτυωμένο φυσικό περιβάλλον που βρίσκεται κοντά στο σπίτι