Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Πέμπτη, 19 Ιουνίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»IT

Η τεχνολογία μετασχηματίζει τον τομέα της φιλοξενίας!

24/01/2024Χρήστος ΚοτσακάςBy Χρήστος Κοτσακάς4 Mins Read IT Επιχειρήσεις

Τα τελευταία χρόνια, ο τομέας της φιλοξενίας έχει εισέλθει σε μια εποχή ψηφιακού μετασχηματισμού, που καθοδηγείται από τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις. Οι αλλαγές αυτές δεν αναδιαμορφώνουν απλώς τον τρόπο λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων κάθε μεγέθους και σε κάθε περιοχή, αλλά επαναπροσδιορίζουν και την εμπειρία του επισκέπτη. Άλλωστε, στο τέλος της ημέρας, αυτή είναι που έχει τη μεγαλύτερη σημασία!

Ποιες είναι, όμως, οι τεχνολογικές τάσεις που αναμένεται πως θα μετασχηματίσουν, ακόμη περισσότερο, τον τομέα της φιλοξενίας το 2024;

Ξεπερνώντας τις προσδοκίες μέσω της εξατομίκευσης

Η εποχή του «one-size-fits-all» έχει περάσει προ πολλού. Στις μέρες μας, η εξατομίκευση (personalization) είναι το κλειδί για την ικανοποίηση του πελάτη, καθώς τα ξενοδοχεία μπορούν, πλέον, να αξιοποιήσουν εξελιγμένους αλγορίθμους για να προσφέρουν εξαιρετικά εξατομικευμένες εμπειρίες. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την επιλογή του δωματίου, τις προτάσεις για φαγητό, ακόμη και προσαρμοσμένες διαδρομές ή εμπειρίες. Ο στόχος είναι να κατανοηθούν και να προβλεφθούν οι προτιμήσεις του επισκέπτη, καθιστώντας τη διαμονή του, όχι απλώς άνετη, αλλά μοναδική!

Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το παιχνίδι

Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στη φιλοξενία έχει επεκταθεί πέρα από την απλή αυτοματοποίηση. Αφορά, πλέον, στην ανάπτυξη έξυπνων, ευέλικτων συστημάτων, που βελτιώνουν την εμπειρία. Η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται σε διάφορες λειτουργίες της μονάδας, από τη διαχείριση των κρατήσεων έως τη βελτιστοποίηση της λειτουργικής αποδοτικότητας. Η τεχνολογία διαδραματίζει, επίσης, καθοριστικό ρόλο στα analytics που λαμβάνονται από τον πελάτη, βοηθώντας τα ξενοδοχεία να κατανοήσουν και να προβλέπουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις του.

Αλληλεπίδραση μέσω του conversational commerce

Η άνοδος του conversational commerce, το οποίο αφορά στο πώς τα brands και οι έμποροι χρησιμοποιούν το messaging για να βελτιώσουν την εμπειρία του επισκέπτη, σηματοδοτεί μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο τα ξενοδοχεία αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους. Η τεχνολογία επιτρέπει την επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο, σε φυσική γλώσσα, μέσω chatbots, messaging apps και φωνητικών βοηθών. Δεν πρόκειται μόνο για την «ρομποτική» απάντηση σε τυπικά ερωτήματα, αλλά για το engagement με έναν τρόπο που είναι βολικός και οικείος, όπως μέσω Viber, WhatsApp, SMS ή άλλης παρόμοιας υπηρεσίας.

Απρόσκοπτη εμπειρία μέσω του holistic personalization

Το holistic personalization αφορά στη δημιουργία μιας συνεπούς, εξατομικευμένης εμπειρίας, σε όλα τα σημεία επαφής. Αυτή η προσέγγιση ενσωματώνει δεδομένα από διάφορες πηγές -προτιμήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στοιχεία από διαμονές, ακόμη και αλληλεπιδράσεις σε πραγματικό χρόνο- για να προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία. Είτε πρόκειται για τεχνολογία εντός του δωματίου που προσαρμόζει τις ρυθμίσεις με βάση τις προτιμήσεις του επισκέπτη, είτε για υπηρεσίες, ο στόχος είναι να γίνει κάθε αλληλεπίδραση ξεχωριστή και εξατομικευμένη.

Marketing και τμηματοποίηση με γνώμονα την AI

Στον τομέα του marketing, η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο τα ξενοδοχεία στοχεύουν και εμπλέκονται με τους δυνητικούς επισκέπτες. Αναλύοντας πολύπλοκα σύνολα δεδομένων, η AI βοηθά στον εντοπισμό συγκεκριμένων τμημάτων της αγοράς και στην ανάλογη προσαρμογή των μηνυμάτων που μεταδίδονται μέσω του marketing. Αυτή η στοχευμένη προσέγγιση διασφαλίζει ότι οι προωθητικές ενέργειες και οι προσφορές είναι σχετικές με τον υποψήφιο πελάτη, αυξάνοντας την πιθανότητα conversion και ενισχύοντας την απόδοση της επένδυσης.

Διασύνδεση online και offline εμπειρίας

Η «διαχωριστική» γραμμή μεταξύ των online και των offline εμπειριών έχει αρχίσει και γίνεται πιο «θαμπή». Τα ξενοδοχεία εστιάζουν, πλέον, στη δημιουργία ενός ταξιδιού με συνοχή για τους επισκέπτες τους, από τις διαδικτυακές πλατφόρμες κρατήσεων έως την εμπειρία που τους προσφέρει η διαμονή. Αυτό περιλαμβάνει το ψηφιακό check-in, τις εξατομικευμένες ρυθμίσεις με βάση τις διαδικτυακές προτιμήσεις και την ενσωμάτωση του διαδικτυακού feedback στη βελτίωση των φυσικών υπηρεσιών.

Δημιουργία περιεχομένου με generative AI

Η generative AI ανοίγει νέα σύνορα στη δημιουργία περιεχομένου. Από την ανάπτυξη μοναδικών εικόνων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο marketing έως την κατασκευή virtual περιηγήσεων στα δωμάτια και τις εγκαταστάσεις, η τεχνολογία βελτιώνει τον τρόπο με τον οποίο τα ξενοδοχεία παρουσιάζουν τις υπηρεσίες τους. Και δεν πρόκειται μόνο για το οπτικό περιεχόμενο, καθώς η generative AI μπορεί να δημιουργήσει εξατομικευμένο κείμενο για email, sites και απαντήσεις σε συνομιλίες, καθιστώντας τις αλληλεπιδράσεις πιο ελκυστικές και φυσικές.

Μια σημαντική τεχνολογική ευκαιρία!

Το 2024, οι παραπάνω τεχνολογικές τάσεις δεν θα αποτελέσουν, απλώς, φουτουριστικές έννοιες, αλλά εργαλεία που θα ενισχύσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό της φιλοξενίας. Από την εξατομίκευση με βάση την AI έως το απρόσκοπτο integration, η τεχνολογία επιτρέπει στα ξενοδοχεία να ενισχύσουν τις υπηρεσίες και τις εμπειρίες που προσφέρουν, φτάνοντας σε νέα επίπεδα. Και καθώς αυτές οι τάσεις θα συνεχίσουν να εξελίσσονται, θα φέρουν νέες ευκαιρίες για καινοτομία και ανάπτυξη!

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στη στήλη Hotel Tech του Hotelier News

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

Digital Transformation hotel hotelier
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
Avatar photo
Χρήστος Κοτσακάς
  • Website
  • LinkedIn

Ο Χρήστος Κοτσακάς είναι δημοσιογράφος με πολυετή εμπειρία στον χώρο του τεχνολογικού, επιχειρηματικού και διεθνούς ρεπορτάζ, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του στα new media, τις νέες τεχνολογίες και τις startups. Έχει συνεργαστεί με μια σειρά από ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, σε τομείς όπως η αρθρογραφία, η επικοινωνία και η ενημέρωση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μητσοτάκης: Στόχος να γίνουμε startup nation με 10% του ΑΕΠ από την τεχνολογία

SmartTalks #79: Ίων Μπαντέκας, Μ-STAT – Business Messaging!

Μνημόνιο Συνεργασίας της Intracom Telecom με το ΕΚΕΤΑ

Πάνος Γιαλελής: Υποψηφιότητα για την ηγεσία του ΣΕΠΕ

Κωνσταντίνος Κορωναίος: Η Αθήνα εξελίσσεται σε παγκόσμιο κόμβο καινοτομίας της Nokia

Microsoft Sovereign Cloud για την Ευρώπη: νέα εποχή ψηφιακής αυτονομίας και εμπιστοσύνης

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Στην 27η θέση η Ελλάδα ανάμεσα σε 118 χώρες για την ενεργειακή μετάβαση
  • Οι ευρωβουλευτές ζητούν επέκταση του Μηχανισμού Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
  • Κατακερματισμένη η ελληνική αγορά ενημέρωσης, με ιστορικά χαμηλή εμπιστοσύνη
  • 1 στα 5 ευρώ του ελληνικού e-commerce καταλήγει στην Κίνα
  • ΕΥ: Πώς διαχειρίζονται τις επενδύσεις τους οι Ευρωπαίοι millennials, Gen Xers, baby boomers;
  • Η Nova ICT υλοποιεί τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του ΕΟΤ
  • ΥΠΕΝ: Εξασφάλισε ύψους 15 εκατ. ευρώ για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος
RSS itsecuritypro.gr
  • PeS και Infoblox «απογειώνουν» την κυβερνοασφάλεια επενδύοντας σε σύγχρονες λύσεις
  • Το Discord ως Δούρειος Ίππος: Πώς Κακόβουλοι Παράγοντες Εξαπέλυσαν Παγκόσμιες
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ
  • Operation Secure: Η Kaspersky υποστηρίζει την INTERPOL στην αντιμετώπιση των infostealer
  • Η Schneider Electric ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
  • Κακόβουλο Λογισμικό Μαΐου 2025: Το SafePay Αναδεικνύεται ως Κορυφαία Κυβερνοαπειλή
  • Η CPI Αναλαμβάνει Κρίσιμο Ρόλο στην υποστήριξη χρηστών του Ομίλου ΕΛΤΡΑΚ
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.