Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Παρασκευή, 20 Ιουνίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»IT

Google AdSense: Υιοθετεί πληρωμές «ανά εμφάνιση» – Τέλος το «ανά κλικ»

03/11/2023Χρήστος ΚοτσακάςBy Χρήστος Κοτσακάς2 Mins Read IT

Η Google ανακοίνωσε πως προχωρά σε δύο σημαντικές αλλαγές στο AdSense οι οποίες, όπως αναφέρει, δεν αναμένεται να οδηγήσουν σε διαφοροποίηση των κερδών και των πληρωμών για τους εκδότες.

Μέχρι τώρα, η Google πληρώνει τους εκδότες όταν κάποιος κάνει κλικ σε μια διαφήμιση στον ιστότοπο τους – «ανά κλικ». Το AdSense θα προχωρήσει σύντομα στην πραγματοποίηση πληρωμών «ανά εμφάνιση», κάτι που η εταιρεία σημειώνει ότι είναι το πρότυπο της αγοράς για τα λεγόμενα display ads (banner κτλ).

Ως εκ τούτου, αυτό θα «παρέχει έναν πιο ομοιόμορφο τρόπο πληρωμής στους εκδότες για τον διαφημιστικό χώρο που προσφέρουν στα προϊόντα της Google και στις πλατφόρμες τρίτων, βοηθώντας τους να πραγματοποιούν συγκρίσεις με άλλους τεχνολογικούς παρόχους που χρησιμοποιούν».

Η εταιρεία τονίζει πως «είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτή η αλλαγή δεν θα επηρεάσει τον τύπο ή την ποσότητα των διαφημίσεων που μπορούν να εμφανίσουν οι εκδότες στους ιστότοπούς τους». Εν τω μεταξύ, αλλάζει, επίσης, τη δομή κατανομής εσόδων του AdSense, έτσι ώστε οι χρεώσεις να μην υποβάλλονται σε επεξεργασία σε μία μόνο συναλλαγή.

«Διαχωρίζουμε το μερίδιο εσόδων του AdSense σε ξεχωριστές τιμές για την πλευρά αγοράς και πώλησης. Για την προβολή διαφημίσεων με το AdSense για περιεχόμενο, οι εκδότες θα λαμβάνουν το 80% των εσόδων, αφού η πλατφόρμα λάβει την αμοιβή της, είτε πρόκειται για buy-side είτε για πλατφόρμες τρίτων».

Ο τεχνολογικός κολοσσός λέει ότι «οι εκδότες θα συνεχίσουν να διατηρούν περίπου το 68% των εσόδων». «Για παράδειγμα, όταν το Google Ads αγοράζει display ads στο AdSense, το Google Ads θα κρατά κατά μέσο όρο το 15% των δαπανών των διαφημιζόμενων. Υπάρχουν παραλλαγές επειδή το Google Ads δεν λαμβάνει μια σταθερή χρέωση ανά εμφάνιση, καθώς πολλοί διαφημιστές επιλέγουν να πληρώσουν με βάση τις ενέργειες των χρηστών, όπως ένα κλικ ή ένα conversion».

Αυτές οι αλλαγές θα τεθούν σε ισχύ «στις αρχές του επόμενου έτους» και δεν «απαιτούν καμία ενέργεια από τους εκδότες». Σύμφωνα με την Google, έχουν πραγματοποιηθεί δοκιμές για πιθανές αλλαγές στα κέρδη των εκδοτών και δεν αναμένεται να υπάρξει κάποια διαφοροποίηση. Η συνέπεια και η «μεγαλύτερη διαφάνεια» αναφέρθηκαν ως ο λόγος για όλες τις παραπάνω αλλαγές.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

advertising Google google adsense
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
Avatar photo
Χρήστος Κοτσακάς
  • Website
  • LinkedIn

Ο Χρήστος Κοτσακάς είναι δημοσιογράφος με πολυετή εμπειρία στον χώρο του τεχνολογικού, επιχειρηματικού και διεθνούς ρεπορτάζ, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του στα new media, τις νέες τεχνολογίες και τις startups. Έχει συνεργαστεί με μια σειρά από ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, σε τομείς όπως η αρθρογραφία, η επικοινωνία και η ενημέρωση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μητσοτάκης: Στόχος να γίνουμε startup nation με 10% του ΑΕΠ από την τεχνολογία

Η AWS παρουσιάζει νέες λύσεις για την απλοποίηση της διαχείρισης ασφάλειας στο cloud

SmartTalks #79: Ίων Μπαντέκας, Μ-STAT – Business Messaging!

Κωνσταντίνος Κορωναίος: Η Αθήνα εξελίσσεται σε παγκόσμιο κόμβο καινοτομίας της Nokia

Microsoft Sovereign Cloud για την Ευρώπη: νέα εποχή ψηφιακής αυτονομίας και εμπιστοσύνης

Η Optronics Technologies υποστηρίζει data centers της Data In Scale

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Lidl Ελλάς: Όταν η ευθύνη γίνεται πράξη για το περιβάλλον
  • Η Ελλάδα στην 50η Επέτειο της ESA
  • BnB Hospitality Expo: Η πρώτη έκθεση αποκλειστικά για καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης
  • HELLENiQ ENERGY: Σταθερές Βάσεις για τη νέα στρατηγική πορεία ανάπτυξης
  • ΜΑΚΒΕΛ – EURIMAC: Γεύση και σταθερά οικονομική τιμή κάθε μέρα
  • Orange Grove: Εκδήλωση δικτύωσης για τους αποφοίτους των προγραμμάτων καινοτόμου επιχειρηματικότητας 2024-25
  •  Επίσκεψη του Προέδρου του ΙΕΕΕ στην Ελλάδα — Συνάντηση με τον Διοικητή της ΤτΕ
RSS itsecuritypro.gr
  • Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ της Αρχής Προστασίας Δεδομένων και της Εθνικής Αρχής Κυβερνοασφάλειας
  • Η Bitdefender ανακοινώνει το νέο GravityZone Compliance Manager
  • PeS και Infoblox «απογειώνουν» την κυβερνοασφάλεια επενδύοντας σε σύγχρονες λύσεις
  • Το Discord ως Δούρειος Ίππος: Πώς Κακόβουλοι Παράγοντες Εξαπέλυσαν Παγκόσμιες
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ
  • Operation Secure: Η Kaspersky υποστηρίζει την INTERPOL στην αντιμετώπιση των infostealer
  • Η Schneider Electric ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.