Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Δευτέρα, 16 Ιουνίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Επιχειρήσεις»Στρατηγική

Η Cablenet επιλέγει την Salesforce για τη διαχείριση των πελατειακών της σχέσεων

30/06/2023infocomBy infocom3 Mins Read Στρατηγική

Η Cablenet, ένας από τους μεγαλύτερους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους στην Κύπρο, επέλεξε τη Salesforce, τον παγκόσμιο ηγέτη στο CRM, για την αντικατάσταση του συστήματος CRM που διαθέτει. Η νέα πλατφόρμα Salesforce CRM, αξιοποιώντας τις ισχυρές δυνατότητες του Service Cloud, θα επιτρέψει στην Cablenet να εξυπηρετήσει καλύτερα τους πελάτες της, με στόχο την καλύτερη αλληλεπίδραση και ικανοποίησή τους.

Με την εγκατάσταση του Service Cloud, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Cablenet θα έχει πρόσβαση σε ένα ενοποιημένο προφίλ κάθε πελάτη, συμπεριλαμβανομένου του ιστορικού αγορών, των αιτημάτων εξυπηρέτησης και των προτιμήσεων επικοινωνίας. Αυτό θα επιτρέψει στην ομάδα να παρέχει εξατομικευμένη υποστήριξη και λύσεις στους πελάτες, οδηγώντας σε αυξημένα επίπεδα ικανοποίησης. Επιπλέον, τα προηγμένα εργαλεία δημιουργίας αναφορών και αναλυτικών δεδομένων του Service Cloud θα επιτρέψουν στην Cablenet να αποκτήσει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των πελατών, επιτρέποντας στην εταιρεία να λαμβάνει αποφάσεις βάσει δεδομένων για τη βελτίωση της εμπειρίας τους.

«Η Cablenet θέτει τον ικανοποιημένο πελάτη στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της και η συνεργασία μας με τη Salesforce θα μας επιτρέψει να πάμε την εμπειρία των πελατών μας στο επόμενο επίπεδο», δήλωσε ο Γιάννος Μιχαηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Cablenet. «Με την πλατφόρμα CRM της Salesforce, θα είμαστε σε θέση να παρέχουμε στους πελάτες μας ταχύτερες, πιο αποτελεσματικές και πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες, διασφαλίζοντας ότι οι ανάγκες τους ικανοποιούνται πάντα. Ανυπομονούμε για τον θετικό αντίκτυπο που θα έχει αυτό τόσο στην επιχείρησή μας όσο και στους πελάτες μας».

«Στη Salesforce η επιτυχία των πελατών είναι μία από τις βασικές μας αξίες», δήλωσε ο Robin Fisher, Senior Area Vice President ΕΜΕΑ της Salesforce. «Είμαστε πολύ περήφανοι που η Cablenet πέτυχε έναν τόσο σημαντικό στόχο στο ψηφιακό της ταξίδι. Ο πελάτης είναι ο «θησαυρός» κάθε εταιρείας και εμείς επιτρέπουμε στους πελάτες μας να εξυπηρετούν καλύτερα και να προβλέπουν τις ανάγκες των δικών τους πελατών, χάρη σε μια ολιστική στρατηγική που βασίζεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), στα δεδομένα, και στις δυνατότητες του CRM. Η Cablenet είναι στρατηγικός μας πελάτης στον κλάδο των Επικοινωνιών στην Κυπριακή αγορά. Ανυπομονούμε να αναπτύξουμε περαιτέρω αυτή τη σχέση και να αξιοποιήσουμε τις συνέργειες μεταξύ των εταιρειών μας».

Εστιάζοντας στο μέλλον, η Salesforce και η Cablenet δεσμεύονται να συνεχίσουν τη συνεργασία τους για να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες τους. Η Cablenet σχεδιάζει να επεκτείνει τη συνεργασία της με τη Salesforce και σε άλλους τομείς, αξιοποιώντας την ολοκληρωμένη σουίτα λύσεων της Salesforce, ώστε να βελτιστοποιήσει όλο και περισσότερες διαδικασίες και να συνεχίσει το ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού της.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

Cablenet salesforce
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

H CBS IT SYSTEMS CYPRUS υπέγραψε 3ετή σύμβαση πλαίσιο με την CYTA στον τομέα των δικτύων της Cisco

Τα Public γίνονται δημοφιλής προορισμός για επισκευές τεχνολογίας μετά τη συνεργασία με την iRepair

Υπερταμείο – ΥΜΕΕ Κύπρου: υπογραφή MoU για την ανάπτυξη και διαχείριση λιμενικών υποδομών

Η Check Point εξαγοράζει τη Veriti

Η Aboutnet ενισχύεται δυναμικά με την ένταξη της Brainers

Συνεργασία Info Quest Technologies & Huawei στον τομέα των επιχειρηματικών λύσεων ΤΠΕ

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Η τεχνολογική πρόοδος της Ελλάδας στο μικροσκόπιο έκθεσης για το Ταμείο Ανάκαμψης
  • Το ΕΛΚΑΚ Ανανεώνει τον Προγραμματικό Ορίζοντα Έργων για το 2025 και Ανακοινώνει Νέα Πρόσκληση
  • Επιβεβαιώνεται η θετική πορεία υλοποίησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: Ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα
  • ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 5,9% παρουσίασε ο δείκτης μισθολογικού κόστους το Α’ τρίμηνο του 2025
  • Vodafone: 10 χρόνια δράσης για την ισότητα και τη συμπερίληψη στον χώρο εργασίας
  • ΕΛΣΤΑΤ: Πτώση 26,5% στις κενές θέσεις εργασίας για το Α΄τρίμηνο
RSS itsecuritypro.gr
  • PeS και Infoblox «απογειώνουν» την κυβερνοασφάλεια επενδύοντας σε σύγχρονες λύσεις
  • Το Discord ως Δούρειος Ίππος: Πώς Κακόβουλοι Παράγοντες Εξαπέλυσαν Παγκόσμιες
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ
  • Operation Secure: Η Kaspersky υποστηρίζει την INTERPOL στην αντιμετώπιση των infostealer
  • Η Schneider Electric ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
  • Κακόβουλο Λογισμικό Μαΐου 2025: Το SafePay Αναδεικνύεται ως Κορυφαία Κυβερνοαπειλή
  • Η CPI Αναλαμβάνει Κρίσιμο Ρόλο στην υποστήριξη χρηστών του Ομίλου ΕΛΤΡΑΚ
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.